ET BILDEDRYSS FRA SOLASTRANDEN

Da var jeg hjemme igjen etter en fantastisk tur til Stavanger på Sola strand hotell sammen med min kjære. Dagen i dag startet med frokost på sengen, noe som egentlig ikke var planlagt. Men jeg forsov meg litt og da hentet snilleste Ulrik maten til rommet vårt som han forresten også hadde oppgradert for anledningen. Etter frokost gikk vi en liten tur på den populære solastranden for å benytte oss av den lille timen det var opphold i dag. Hehe! Ja, dere leste riktig. Vi gikk tur på stranden i november måned og det var veldig koselig.

Etter den luftige strandturen koste vi oss i spa-avdelingen på hotellet. Nordsjøbadet spa, heter det. For de av dere som lurer. Jeg har nemlig fått ganske mange spørsmål på både Instagram og Snapchat i dag (@pilotfrue) om hvor vi var og hva vi holdt på med. Jeg tok en herlig aromaterapi massasje, mens Ulrik bare slappet av i bassenget. Vi avsluttet “kjærestedagen” vår med en deilig lunsj i strandbaren. Her er et lite bildedryss fra oppholdet..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg