MED MANNEN PÅ JOBB TIL STAVANGER

Hei, dere. Nå er jeg i Stavanger sammen med Ulrik. Jeg ble nemlig med mannen på jobb igjen i går ettermiddag, for å tilbringe litt kvalitetstid med han i dag. Vi har akkurat våknet siden det ble sent i seng, så nå er vi klare for litt forkost før vi tar en tur i spa-avdelingen på hotellet. Jeg er sikker på at dette blir en kjempekoselig dag til tross for at det er litt grått og trist ute. Planen var ikke at det skulle bli regnevær, men vi skal heldigvis kose oss innendørs med massasje og det hele så det gjør forsåvidt ikke noe. Gåturen min på stranden får heller vente til en annen gang, med mindre det blir litt opphold utover dagen..

Det var forresten veldig stas å fly med Ulrik som kaptein for første gang. Jeg har jo ikke vært med han på jobb på nesten et år, derfor var det virkelig på tide at jeg ble med en tur i cockpit igjen.

Nei, nå er det frokost.. Vi blogges mer senere i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg