FAMILIEBURSDAG, FRISØRBESØK OG BLANDEDE FØLELSER

Reklame

Jeg skulle ønske at jeg kunne si at jeg så slik ut i dag, men det gjør jeg altså ikke. Dagen i dag har blitt tilbragt på sofaen i joggedressen etter en sen kveld i går. Jeg var som sagt i familiebursdag i Halden til min lillesøster, Ingerid som fylte 11 år. Det var koselig å se familien min på pappa sin side igjen. Det går dessverre litt tid mellom hver gang vi møtes. Vi har liksom alle vårt å styre med i hverdagen, noe som er helt naturlig..

(sponset behandling) For de av dere som følger meg på Snapchat vet at jeg var hos @mariadimitrov på Head frisør i Hegdehaugsveien i går, og ble noe kortere og lysere i håret. Det var deilig å bli kvitt de slitte tuppene og ikke minst å freshe opp hårfargen min. Jeg skal vise dere min nye look her på bloggen i morgen!

Bildene under er fra torsdagens date med Ulrik. Det er viktig å ta vare på forholdet i en tid med mye blandede følelser. Snilleste Maria ordnet meg på håret for anledningen, slik at jeg skulle føle meg ekstra fin sammen med min kjære ektemann. Jeg elsker å pynte meg for han!

Forresten.. Det har vært lite respons til denne ukens “spørsmål og svar”. Jeg gidder ikke å lage et innlegg med under 20 spørsmål, derfor må du stille spørsmål på facebooksiden min under dette innlegget eller på innboks om du ønsker at jeg skal fortsette med dette som en fast spalte. Jeg synes det er kjempegøy å svare på det dere spør om, derfor håper jeg flere vil engasjere seg selv om kommentarfeltet mitt er stengt 🙂

(annonselenke) Du finner kjolen min HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg