JEG TRIVES IKKE

Jeg savner at du provoserer mer i innleggene dine, slik du gjorde før

Da jeg startet denne bloggen skrev jeg en del blogginnlegg som ble oppfattet provoserende av mange. Jeg skjønner hvorfor tekstene mine provoserte og jeg skjønner hvordan det dårlige inntrykket av meg oppstod..

Lesertallene mine vokste i takt med at jeg også vokste som blogger. I en periode er jeg sikker på at jeg hadde flere lesere som hatet meg enn lesere som likte meg. Jeg brydde meg ikke så mye der og da, men det var fordi jeg ikke visste bedre. Jeg visste ikke hvordan det var å være likt av andre bloggere og ikke minst av blogglesere.

Nå som jeg vet hvor godt det føles at andre bloggere heier på meg og at veldig mange lesere liker meg, støtter meg og ikke minst leser bloggen min fordi de finner noe positivt ved den, er ting helt annerledes. Jeg har skjønt noe viktig og det er at jeg ikke trives.

Jeg trives ikke i den rollen. Jeg trives ikke med å provosere bare for å provosere. Jeg vet at jeg har lesere som ikke liker meg og lesere som er uenige i ting jeg skriver eller gjør hver eneste dag. Men jeg jobber ikke for å bli hatet. Jeg jobber for at leserne mine skal like meg. Ikke ved å gjøre meg til eller ved å dele usannheter, men ved å være med selv og ved å tenke mer over hva jeg faktisk deler.

Når det er sagt så angrer jeg ikke på debattene og diskusjonene jeg stelte i stand. Alle meningsinnleggene jeg skrev tidlig i bloggkarieren var gjennomtenkte, hundre prosent ærlige og basert på mine egne erfaringer. Selv om det selvfølgelig er lov å endre mening underveis i livet, så mener jeg alt det samme i dag. Jeg roper bare ikke like høyt om alle meningene mine til enhver tid. Nå er fokuset mer rettet mot meg, mine feil og mine problemer, ikke alle andres.

Jeg forstår at de som misliker meg savner mer materiale å hate meg for. Men jeg savner ikke å være provoserende med vilje, så dere som savner den provoserende siden av meg bør finne andre provoserende bloggere å følge. Jeg trives bedre med en innboks full av hyggelige meldinger og konstruktiv kritikk av faste lesere som vil meg godt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg