MIN NYE FAVORITT FRA DANIEL WELLINGTON

Annonse

Har du fått med deg at Daniel Welligton har sluppet en ny klokke i kolleksjonen? Det har jeg! Classic Petite 28 mm, heter den og er min nye favoritt blant alle DW klokkene jeg har i samlingen her hjemme. Det jeg liker så godt med akkurat denne modellen er størrelsen, gullfargen og selvfølgelig den sorte skiven. Fy søren, så fin den er til alle mine nye høst- og vinterplagg. Spesielt fin er den til grønt, hvitt, brunt og egentlig de fleste farger, når jeg tenker meg om. Hehe! Jeg ser for meg at den blir veldig fin til sort også, en farge jeg kommer til å bruke mye i festsesongen som faktisk nærmer seg ♥

Med rabattkoden “PILOTFRUE” får du nå 15% rabatt på alt fra www.danielwellington.com

Du finner min nye favoritt fra Daniel Wellington her. Klokken passer like bra til hverdag som til fest. Det som gjør den unik i mine øyne er definitivt den røffe og sorte skiven, som jeg er skikkelig fan av!

P.s. Det er bare to måneder igjen til jul, folkens.. Hva med å gjøre et julegavekupp allerede nå? Eller hva med å tipse kjæresten om rabattkoden “PILOTFRUE”, dersom du ønsker deg denne fresje nyheten eller noe annet fint fra Daniel Wellington til jul? Bare et tips 🙂

Husk kodeordet “PILOTFRUE” for 15% rabatt på alt fra www.danielwellington.com. Happy shopping!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg