UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Skulle du ikke bytte header snart?

– Ulrik skal jobbe med den i kveld faktisk. Eller, det var i hvert fall avtalen vår. Forhåpentligvis får jeg byttet header i morgen eller tirsdag. Vi får se!

Hvor ofte “jobber” Ulrik for deg og hva får han i timelønn?

Jeg spør Ulrik om hjelp til bilder en til to ganger i uken når han er hjemme. Timelønnen er ikke opp til meg å avsløre. Det får han eventuelt gjøre selv. Ulrik satt først en sum som jeg synes var for høy, og etter litt pruting fra min side ble vi enige. Hehe!

Kommer du til å åpne kommentarfeltet igjen?

– Ja, jeg tror det. Men det blir som sagt ikke før drømmen om å bli gravid er oppfylt, og ikke minst må vi være så trygge vi kan være på at ting går fint før jeg utsetter meg for det ekstra stresset et åpent kommentarfelt bringer. Ønsket er å ha et åpent kommentarfelt gjennom svangerskapet 🙂

Hvorfor maser du så mye om den facebooksiden din?

– Maser? Det er bare ment som et tilbud til dere som leser for at vi skal kunne opprettholde kontakten nå som kommentarfeltet er stengt. Mange har benyttet seg av tilbudet, noe jeg synes er veldig koselig. Jeg elsker jo å “snakke” med dere!

Leser du på Jodel om deg selv?

– Ja, jeg er ofte innom og leser om meg selv og andre bloggere på Jodel. Når det er sagt så vet jeg at det aller meste som står der av sladder bare er bullshit, men jeg finner det likevel underholdende. Jeg synes selvfølgelig ikke det er greit at folk sprer dritt om andre anonymt på internett. Det er bare lavmål, men for min egen del så tåler jeg å lese det. Ulrik også, heldigvis.

Leser du på forumer om deg selv?

– Nei, det har jeg sluttet med for lenge siden.

Er du lei av bloggen?

Jeg har dager hvor jeg er lei av å ta bilder av meg selv og er lei av å være “pålogget” generelt. Men jeg er ikke lei av bloggen. Livet som blogger har bare så vidt begynt for denne jenta her..

Har du og Ulrik satt dere en grense på hvor mange prøverørsforsøk dere skal gjennomføre før dere eventuelt må gi opp?

Ja og nei. Vi har snakket mye om det i det siste og kommet frem til at vi minst gjør tre forsøk til (om vi trenger det) før vi gir oss.

Er det noen av venninnene dine eller noen nært i familien din som er gravide nå? Hvordan tar du det isåfall?

Ikke som jeg vet. Derfor er det vanskelig å si noe om hvordan jeg ville ha taklet det. Jeg tror og håper at jeg bare ville gledet meg over det og kanskje engasjert meg noe mer enn vanlig. Hehe!

Foto: Marian Jade

Har du ikke noe kontakt med familien din i Halden lenger?

Klart jeg har kontakt med familien min. Jeg er ikke ofte i Halden, nei. Men jeg skal i bursdag til lillesøsteren min i Halden på fredag. Det gleder jeg meg veldig til!

Hvordan går det med tomtejakten?

Det går dårlig. Vi har sett på et par tomter, men ikke funnet noe vi kunne tenke oss ennå dessverre. Si gjerne ifra dersom du vet om en tomt i Asker-området på minst 1000 kvm.

Hva synes du om Halloween? Skal barna dine få lov til å gå Halloween når de blir store?

– Jeg har ikke noe forhold til Halloween egentlig. Barna mine får gjøre som de vil. Da jeg var liten gikk vi julebukk. Det var skikkelig gøy, husker jeg.

Når er neste livesending med Andrea på The Voice?

– 3. november! Jeg har billetter og gleder meg masse til å heie vår kjære, @andreasantiagoofficial videre i konkurransen!

Hvordan går treningen om dagen?

– Skikkelig dårlig. Det går mest i gåturer med hundene, og i den perioden jeg er i nå så sier jeg meg fornøyd med det.

Er du ofte med Ulrik på jobb?

– Nei, ikke ofte. Men det hender. Jeg skal snart være med han igjen faktisk. Ikke uken som kommer nå, men neste uke.

Hvordan kjenner du Martine Lunde?

– Ulrik og jeg ble kjent med Martine og Aleksander (kjæresten hennes) i Trondheim en helg da vi var booket til samme event for en stund siden. Etter det har vi bare snakket videre på Facebook og de har passet vår lille Ramp. Martine er en superherlig jente som jeg har fått et utrolig godt inntrykk av. Jeg så ikke på Paradise Hotell da hun var med og synes ikke noe om det programmet lenger, men det betyr ikke at jeg har noe imot deltakerne. Martine og Aleksandser overrasket meg virkelig positivt. Sofie og Andrea også forresten. Kjempenydelige jenter alle sammen og morsom gutt!

Hva savner du mest fra den tiden du var student?

– Ingenting? Hehe, neida. Jeg savner å henge med Jenny Mina og Thea Hope! To gode venninner jeg fikk gjennom studiene som jeg dessverre ikke har så mye kontakt med i dag. Grunnen til det er vel bare at vi lever forskjellige liv og har ulike prioriteringer, noe jeg ser på som helt natulig. De var i bryllupet vårt da <3 <3

Kan du fortelle hva du har lyst til å opperere? Vi hørte aldri noe mer om det.

– Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å si det før jeg eventuelt bestemmer meg for å gjennomføre, men okei. Jeg har lenge hatt lyst til å ta et panneløft da jeg alltid har vært misfornøyd med mine lave bryn. Det hjelper ikke akkurat med masse vippeextensions siden de tar mye “plass” mellom øynene og brynene, men det er blitt en avhengighet jeg ikke ønsker å slutte med.

På en annen side så er de lave brynene en del av meg. Jeg har jo alltid sett slik ut og synes det er fint å ha et eget uttrykk som ikke ligner på “alle andre” oppererte ansikt der ute.

Stresser det deg at rynkene dine begynner å komme tilbake siden du har sluttet med botox?

Babydrømmen betyr så mye mer enn de teite rynkene, så NEI. Jeg kommer nok til å begynne med det igjen etter at jeg har født eller etter at vi har fått barn på en eller annen måte. Men jeg sprøyter ikke inn noe i kroppen nå som jeg prøver å få barn. Det sier seg selv.

Hvorfor ser vi deg ikke så mye i media lenger? Før pleide vi å se mer til deg på TV i aviser og så videre.

– Jeg takker nei til minst et intervju i uken. Jeg vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn. Det er bare ikke en prioritering jeg har akkurat nå, med mindre det er nødvendig eller relevant for noe jeg holder på med.

Foto: Marian Jade

Still gjerne spørsmål til neste uke på facbooksiden min allerede nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg