DE STERKESTE TILBAKEMELDINGENE

Hei, dere. Nå har jeg besvart meldinger på Facebook i snart to timer. Jeg får så mange fine ord at dere aner ikke, og jeg kan ikke få takket dere nok. Siden jeg har stengt kommentarfeltet ønsker jeg å dele noen av de sterkeste tilbakemeldingene jeg har fått på Ulriks og min åpenhet rundt prøverørsprosessen i det siste. Helt anonymt, selvfølgelig..

Foto: Marian Jade

“Det var du som gjorde at vi begynte prosessen med å få hjelp.”

 

“Setter pris på det du skriver om prøvingen. Føler meg mindre alene når jeg ser at det er andre som går gjennom det samme.”

 

“Takket være deg klarte vi gjennomføre et siste prøve forsøk, og denne gangen satt det.”

 

“Jeg er veldig takknemlig for at du har skrevet så mye om prøverørsprosessen deres. Vi har prøvd å få barn i over ett år uten å lykkes. Snart skal vi i gang med prøverør selv, mye på grunn av dere.”

 

“Jeg kan ikke se for meg noen som hadde elsket et barn mer enn dere to.”

 

“Tenk så ønsket det barnet dere kommer til å få vil føle seg.”

 

“Dere kommer til å bli helt fantastiske foreldre en dag.”

 

“Bloggen din har vært en støtte for meg i prøvetiden. Nå som jeg har lykkes så har jeg lyst til å gi støtte tilbake. For jeg håper at du er klar over hvor mange kvinner du har gitt håp og støtte til, gjennom din åpenhet. Tenk på alle som har opplevd en spontanabort og gått gjennom den ensomme sorgen. Tenk på alle som går rundt hver eneste dag og bekymrer seg for om de vil lykkes. DU har gitt så mange håp og du har en positiv innstilling som smitter over. Jeg sender dere masse lykke til og ser fram til gode nyheter på bloggen når den tid kommer”

 

Jeg får tårer i øynene av å lese disse meldingene. Helt på ordentlig

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg