UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Hvordan går det med deg for tiden?

– Takk som spør. Det går sånn passe. Jeg mangler litt motivasjon til både det ene og det andre om dagen, men sånn er det vel med de fleste nå som det blir mørkere og kaldere ute..

Kan du utdype det at Ulrik fakturerer deg for bildene han hjelper deg med? Er det timebetalt, pris per bilde eller lignende?

– Han får betalt per time han bruker på å hjelpe meg med bloggen og fakturerer meg for disse timene en gang i måneden.

Så du Svindeljegerne på Tv3 på tirsdag når du var med?

– Nei, jeg var opptatt med noe annet da programmet gikk på skjermen. Jeg vet jo hva som ble sagt og har fått høre av venninner jeg stoler på at jeg kom godt ut av det, til tross for en uheldig hendelse.

Har du fått pengene for det blogginnlegget du skrev for vippeserumet du reklamerte for, som viste seg å være svindel?

Nei. Det er utrolig irriterende, men det går fint. Det viktigste for meg var og er fortsatt at de tre bloggleserne som har gitt meg tilbakemeling på at de har blitt lurt får tilbake pengene sine.

Hva er det du egentlig gjør om dagen?

– Jeg er mye hjemme alene og mye sammen med Ulrik. Dagene går til jobb, trening, rydding, noe møter og alt for mye tenking over fremtiden.

Hvorfor har du blogg?

– Fordi jeg liker å skrive og dele. Jeg trives rett og slett med å by på meg selv.

Hva er formålet med bloggen din?

– Formålet mitt har endret seg etter hva som har skjedd i livet mitt og det jeg har hatt fokus på. I en lang stund nå har formålet vært åpenhet rundt ufrivillig barnløshet og prøverør. 

Kan du nevne et av de merkeligste spørsmålet du har fått i en spørsmålsrunde?

– “Er du gravid?” Jeg ville jo aldri ha svart på det i en spørsmålsrunde her på bloggen. For meg er en graviditet det største som kan skje meg, ikke noe jeg nevner i en bisetning og tar forgitt.

Hva hadde du jobbet med dersom du ikke hadde blogget?

– Da hadde jeg mest sannsynlig jobbet som journalist i et eller annet magasin.

Hva vil du si er en av dine svakeste sider?

– At jeg skyver vekk problemer og triste hendelser. Alt som er vanskelig bør løses og/eller fordøyes før man skyver det bort.

Hva slags jente var du når du var mindre? Var du hestejente, prinsessejente, turnjente?

– Jeg var en skikkelig jentete turnjente som elsket å pynte meg. Hehe!

Hva har du lyst at dine barn skal holde på med som hobby?

– Det de synes er gøy! Jeg kommer nok til å kreve at en av hobbyene bør være fysisk aktivitet av noe form, men ellers kan de selvfølgelig bestemme over fritiden sin selv ut ifra egne interesser.

Hvordan klarer du å holde motet oppe etter alle nedturene, har du noen gode tips?

– Det er kjempevanskelig. Mitt beste tips er å planlegge neste innsett så fort det lar seg gjøre. Jeg klarer i hvertfall ikke å se videre uten en ny plan og et nytt håp.

Har du hørt om at flyvning i første trimester kan føre til abort?

– Nei, det tror jeg bare er tull. Men hva vet jeg..

Hva er din favorittserie?

–  Younger har vært min favorittsere. Kommer det flere sesonger?

Hvem er favorittartisten din?

– @andreasantiagoofficial er min favorittartist om dagen <3

Hvilken årstid liker du best?

– Hver årstid har sin sjarm, og nå gleder jeg med til snø og skiturer. Men våren og sommeren er likevel den tiden på året jeg liker aller best.

Hva er det morsomste du vet å gjøre?

– Jeg diggeer å reise og oppleve nye steder. Dessverre blir det lite av det nå som vi holder på med en prosess vi ikke selv kan styre og som krever tilstedeværelse.

Hva er din drømmedestinsjon når det kommer til reisemål?

– Maldivene! Drømmen er å reise dit på kjærlighetstur sammen med Ulrik en gang.

kunne du merket hvor klærne dine er fra når du poster innlegg på bloggen?

– Jeg gjør det i blant, men føler ikke for å gjøre det i hvert innlegg. Skulle det være noe dere lurer på er det bare å spørre meg på facebooksiden min her. Jeg svarer på alle meldinger jeg får, med mindre de er spesielt nedlatende eller helt bak mål.

Har du noen gang hatt annen hårfarge enn blond?

– Jeg har hatt brunt hår og rødlig hår, men trives best med blondt hår. Min naturlige hårfarge er noe mørkere blond enn hva jeg har nå. Jeg pleier nemlig å stripe håret mitt hos frisøren for å lysne og freshe opp fargen.

Hva gleder du deg mest til med fremtiden utenom å bli mamma?

– Å bygge hus med Ulrik! Jeg kommer snart tilbake til dere med en oppdatering på hvor vi er i husprosessen.

Still gjerne spørsmål til neste uke allerde nå på facebooksiden min her eller på innboks her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg