EN GAVEPAKKE TIL OSS JENTER

Annonse

Vil du ha en GRATIS ShaiBox? Gaven inneholder den populære Shaihøvelen, 2 refillblader, 1 Wash & Shave, 1 effektiv Baby Feet fotsokk og en praktisk toalettmappe til en verdi av 500 kroner! Bestill din første pakke gratis her, med frakt på kun 49 kroner. Deretter får du ShaiBoxen til 348,- inkludert frakt, som vil si 116,- per måned.

Pakken kommer i posten hvert kvartal og du kan endre abonnomentet når du vil på Min Side hvis du skulle finne en grunn til det. Personlig synes jeg det er veldig smart og ikke minst behagelig å få disse produktene som jeg er helt avhengig av tilsendt fast hjem. Da slipper jeg å gå tom,  jeg slipper å stresse rundt i butikker og ikke minst så slipper jeg å bruke unødvendig mye penger på barberingssaker..

EN EFFEKTIV OG SKÅNSOM BARBERING:

Shai har verdens første 6-blad barbersystem for kvinner. Med et dobbel 3-bladsystem fjerner man håret godt også under overflaten, siden bladet bøyer seg i midten for å holde kontakten med hver unik kontur i huden. Bladet har også en stripe for skånsomhet med Alo Vera, lavendel olje og E vitamin. Jeg som sikkert mange andre jenter synes det er litt tiltak å barbere meg og derfor betyr det mye at bladene er gode og at resultatet varer lengst mulig.

Shaihøvelen er den samme og gode høvelen som er prøvd og likt av over 100 000 nordmenn allerede. Jeg forstår hvorfor den er blitt en favoritt blant mange, da den helt klarft er en favoritt hos meg også. I tillegg til at det er et godt produkt til en billig penge, er det livstidsgaranti for oss aktive kunder på høvelen. Dersom den skulle gå i stykker får du altså en ny og betaler bare portoen. Kjekt, ikke sant?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wash & Shave

Det jeg liker godt med Wash & Shave er at den både kan brukes som dusjsåpe og til barbering. Jeg setter stor pris på at essentials er rene produkter beriket med skånsomme ingredienser kombinert med sitrusduft som revitaliserer sjel og kropp. Det at flasken er på hele 150 ml får også tommel opp av meg. Jeg elsker produkter som varer lenge!

Essentials Baby Foot Fotsokk

For å få en ekstra velværefølelse anbefaler jeg Essentials Baby Foot fotsokk. Fotsokken gjør føttene myke som en babyfot superenkelt. Det eneste du trenger å gjøre er å ha fotsokken på foten i 90 minutter og vaske den av. Etter 5 -7 dager begynner de overflødige døde hudcellene å peele av og du sitter igjen med verdens mykeste føtter. Nå som vinteren nærmer seg og vi nordmenn blir utsatt for mye tørr luft er denne fotsokken virkelig effektiv. Du må bare prøve, for det er ingenting sexy eller komfortabelt med tørr og hard hud på føttene.

Toalettmappe

Toalettmappen er utrolig praktisk til å oppbevare barbersakene på reise eller bare i skuffen hjemme. Jeg lagrer alltid de ekstra bladene jeg har liggende og ubrukte shai-produkter i mappen på badet mitt for å holde orden i sakene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P.s. Det legges ved en ny iPhone til en Shaikunde nå i høst.. Kanskje det blir nettopp DU som er den heldige? Bestill din første ShaiBox GRATIS HER og nå! Du kommer ikke til å angre ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg