KIMONO JUMPSUIT

Reklame

Herregud, så flink Andrea var på The Voice i går! Og herregud, så gøy at hun var en av de to på Josef sitt lag som fikk flest stemmer fra seerne! Det var vel fortjent etter min mening, og tydeligvis var jeg ikke alene om den meningen etter gårsdagens opptreden. Hehe! Jeg håper dere vil være med å heie henne videre i konkurransen. Det skal i hvertfall jeg! Her kan dere høre sangen til Andrea fra livesendingen på Spotify allerede ♥

(sponset behandlinger) Andrea og jeg hadde forresten en skikkelig jentedag på torsdag som vi startet i Bogstadveien 19 på Posh by M (@originalposhbym) hvor hun tok vippeextensions for første gang og jeg tok en fantastisk ansiksbehandling. Andrea ble bare sååå fin! Det var tydelig å se at hun var fornøyd med resultatet og ikke minst at hun følte seg sceneklar med de nye vippene sine. I tillegg til vipper dro vi innom min kjære negletekniker på Sørenga for å fikse neglene til Andrea. Hun valgte den burgunderfargen som jeg er så glad i nå om høsten og om vinteren.

–> TILBUD: Dersom du bestiller time til negler hos Hanne innen 21. oktober, får du 100 kroner i rabatt (600,- ordinærpris for nytt sett med akryl).

Hanne kan kontaktes på Instagram @nailsbyhanneelisabeth eller på facebooksiden hennes her!

Vi har forresten huset fullt fra både Spania og Måløy denne helgen. Alle i familien til Ulrik/Andrea. Andrea er nemlig datteren til søskenbarnet til Ulrik, så i kveld skal hele familien på Aker Brygge for å kose oss og feire Andrea sammen. Jeg har funnet frem en ny jumspuit for anledningen. En jumpsut jeg virkelig har gledet meg til å bruke. Elsk på grønnfargen!

(annonselenke) Du finner jumpsuiten HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg