50 % PÅ ALLE JAKKER!

Reklame

Hei, dere! Jeg ville bare tipse om salget på Nelly! Bruk kodeord “JACKET50” og du får 50 % rabatt på høstens og vinterens fineste jakker. Det kommer vel godt med nå som temperatueren begynner å synke? Jeg vet ikke med dere, men jeg holdt på å fryse i hjel på morgenen i dag og dro derfor hjemom for å bytte fra en tynn skinnjakke til denne varme og gode fuskepelsen som du finner (annonselenker) HER! Jeg har allerede bestilt meg denne jakken til halv pris, siden jeg visste om tilbudet fra klokken 10:00 i dag.. P.s. Tilbudet gjelder bare til i morgen klokken 10:00, så vær raske!

(annonselenke) Den hvite choker-genseren på bildet over finner du forresten her. Nei, nå må jeg løpe. Stikk gjerne innom bloggen senere, folkens. Da kommer Ulrik med et gjesteinnlegg igjen. Jeg kan røpe at temaet er fakturering.. Hehe!

(annonselenke) Sjekk ut hele jakkesalget HER –> Husk kodeord: “JACKET50”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg