FINNES DET NOE BEDRE?

Reklame

Hei, dere. Da var jeg hjemme i Oslo etter en fantastisk helg på fjellet. Det har ikke blitt så mye blogging de siste dagene, men jeg føler at jeg “tok det igjen” med alle oppdateringene på Instagram og Snapchat (pilotfrue). Hehe!

Helger som dette gir meg så utrolig mye. Fjelluft, gode venner, latterkramper, nydelig mat og drikke. Finnes det noe bedre? Heldigvis er det ikke mange ukene til Ulrik og jeg skal oppover igjen med noen andre vennepar av oss. Jeg gleder meg allerede, selv om vi kom inn døren her hjemme for bare en time siden. Geilo og spesielt Dr. Holms er mitt favoritt fjellsted. Nå ser jeg virkelig frem til snø, ski og ikke minst afterski med eller uten alkohol. Jeg håper det blir uten. Tvi tvi! 

I morgen kommer ukens spørsmål og svar. Jeg har fortsatt plass til noen flere spørsmål i innlegget. Derfor gir jeg deg en siste sjanse til å stille spørsmål på facebooksiden min her eller på innboks her

Nå tar jeg kvelden. Jeg ville bare si hei og god natt til dere som er våkne. Ulrik, Stella og Ramp har allerede lagt seg, så jeg må kjappe på med alle disse kveldsrutinene mine.. Vi blogges mer i morgen!

Jakken er sponset fra Haust.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg