FØLELSEN AV HØSTFERIE

Ooops! Jeg fikk ikke mulighet til å blogge mer i går. Planen var å si hei til dere når vi kom frem på Geilo, men klokken ble dessveree langt over midnatt før vi var fremme. Sånn blir det når både Ulrik og jeg har flere planlagte stopp og ærender på veien. Jeg skulle blant annet innom Holmensenteret for å bytte en jakke. Vi måtte innom lageret vårt på Haslum for å hente fjellklærene til Ulrik og plukke opp fjellskoene mine i Vikersund, siden jeg glemte de der da mamma og jeg gikk til Høgevarde og så videre.. Jaja. Nå er vi her, bagasjen er pakket ut, peisen er tent, nikkersen er på og begge har følelsen av høstferie selv om vi bare skal være her en helg. Det eneste som mangler nå er en tur på matvarebutikken. Kjøleskapet er fullt, men kun av drikkevarer og snaks. Det ble derfor Pepsi Max og sjokolade til frokost. Hehe! Feriemodus, sier jeg bare.

I kveld kommer to vennepar oppover som skal bli her til søndag sammen med oss. Pia, Kristian, Kristine og Marius. Åh, for en fin gjeng! Og FOR en noen dager dette blir. Jeg har gledet meg i mange uker, helt på ordentlig ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg