DILLA PÅ VELOUR

Reklame

Jeg har funnet frem antrekket til helgen allerede. Vi skal på Geilo sammen med noen venner og reiser oppover i morgen. Det føles nesten som en forlengelse av høstferien vi hadde i Måløy, og det kjennes godt. Jeg kommer nok til å gå mest i fjelltøy der oppe, men jeg planlegger å pynte meg litt til middag på lørdagen. Da skal vi kose oss med noe hyggelig i glasset og den beste retten jeg spiser om høsten, nemlig fårikål. Åh, som jeg gleder meg!

Antrekket jeg har lagt frem til lørdag er et utrolig komfortabelt sett som jeg føler meg vel i og kommer til å bruke masse fremover i festsesongen. Jeg bare elsker velour for tiden og er meget fornøyd med at butikkene florerer av det stoffet. I tillegg er jeg blitt veldig glad i å gå med penbukser på fest. Jeg vet ikke om dere husker antrekket mitt fra Elle-festen? Da hadde jeg også på meg et kjempefint velour sett i en rustrød farge som er en annen favoritt i garderoben denne høsten. Poenget mitt er at ALLE bør skaffe seg noe i velour denne sesongen, både jenter og gutter. Apropos det.. Ulrik kjøpte seg nylig ett par velour sko. De var superkule! Jeg håper at Ulrik finner en dressjakke i velour snart også. Det hadde han blitt såååå fin i ♥

(annonselenker) Blazer: HER/ Bukse: HER/ Body: HER/ Boots: HER/ Veske: Lignende HER

Litt velour inspo:

(annonselenke) Du finner flere høstnyheter i velour HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg