HERREGUD, SÅ DEILIG!

Nå er jeg hjemme igjen etter noen fine dager i vakre Måløy. Hele dagen i går ble tilbragt i bilen. Det var grunnen til at dere ikke hørte noe fra meg før i dag. Ulrik insisterte nemlig på å prøve den nye veien om Filefjell, som viste seg å være tidenes omvei fra Måløy til Oslo. Jeg tror vi brukte over 10 timer hjem.. Hehe! Jaja. Vi hadde det koselig på veien, og fikk masse gode ideer til husprosjektet vårt videre.

Tidligere i dag fikk vi forresten bekreftet at tomtelånet (eller hva det heter) er godkjent, noe som er helt nødvendig for at vi skal kunne gi et bud når vi finner drømmetomten. Vi ønsker som sagt ikke å selge huset vårt før tomt er i boks, siden jakten er såpass tidskrevende og uvisst. Marerittet er å bli stående uten huset vårt og uten tomt. Derfor er jeg glad vi nå har mulighet til å kjøpe før vi selger med lave skuldre.

Vi har sett på diverse hustyper og vært i kontakt med et par husleverandører. Det er enormt mye å velge i, men jeg ser for meg at vi velger et hus med noe moderne preg. Kravene våre til huset er at det skal være minst 200 kvm i størrelse, med 4 soverom eller mer, dobbelgarasje, mulighet for å lage treningsrom og aller helst en slags hybel eller leilighet som Ulrik og jeg kan bruke som kontor. Jeg kommer tilbake til dere når tomten er på plass, valget av husleverandør er gjort og selvfølgelig når hustypen er bestemt. Spennende tider!

Over til det jeg egentlig ville snakke om, komentarfeltet mitt. Nå har jeg hatt stengt kommentarfelt i 5 dager og merker ingen stor forskjell på tallene mine. Ryktet om at mange klikker seg inn her kun for å lese kommentarer stemmer altså ikke. Det har egentlig ingen betyding, men jeg synes det er interessant å se og herregud så deilig det er å slippe all negativitet. Selv om jeg har kommet så langt at jeg ikke lenger blir såret av spydige kommentarer, brukte jeg unødvedig mye tid på å lese gjennom all dritt som kom. Det for å forsikre meg om at det som stod ikke var for drøyt til å publisere eller handlet om noen andre enn meg selv. Nå kan jeg bruke den tiden på positive ting i stedet, som å “chatte” med dere på Facebook.

For å opprettholde den gode kontakten jeg har fått med dere som leser denne bloggen, har jeg begynt å bruke facebooksiden min aktivt. Her kan du sende meg kommentarer, spørsmål eller bare en hilsen om du vil. Dersom du ønsker å være anonym kan du bare sende meg en privat melding på innboks. Jeg har ikke mottat så mange spørsmål til neste ukes “spørsmål og svar” ennå, så om det er noe du vil spørre meg om får du garantert svar på det i neste runde. Jeg svarer nemlig på de 20 første uansett hva, med mindre spørsmålene er helt klin kokos. Hehe 🙂

Nå skal jeg spise litt kveldsmat og se på de tre siste episodene av Bloggerne, før jeg hopper i seng.. Tredemøllen er forresten innviet etter 60 effektive minutter med rask gange, jogging og harde intevaller. Fy søren, for en god investering!

bilder, bærum, familie, Fashion, fashionphotography, fashionshoot, foto, fotograf, fotograf bærum, fotograf oslo, fotografering, highfashion, huk, minner, mote, moteshoot, oslo, photography, pilotfrue, studio

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg