SPONTANTUR TIL MÅLØY

God lørdag fra Måløy! Ja, du leste riktig. Ulrik og jeg bråbestemte oss for å reise til svigers på overraskelsestur i går og vips så er vi her. Hehe! Dere kan tro de ble overrasket da vi suste inn døren på kvelden helt uvarslet. Hehe! Vi brukte sirka åtte timer fra Oslo med noe trafikk på grunn av høstferie, et par matstopp og et bildestopp. Vanligvis pleier vi å kjøre forbi Hemsedal og oppover, men denne gangen så valgte vi den veien som foreldrene til Ulrik alltid kjører, via Gubrandsdalen. Jeg har lenge stusset på hvorfor de velger å kjøre den lengste veien, da det er langt nok fra Oslo til Måløy fra før. Men herregud, nå skjønner jeg. For en deilig vei å kjøre og så mye flott natur vi fikk se!

Stella og Ramp er selvfølgelig med på tur og vi har festet de så godt vi kan. Nå er det lunsj og kaffetid her, så tror jeg vi skal en liten tur ned i byen senere. Jeg får forresten en følelse høstferie nå selv. Kombinasjonen av familietid, alle de flotte fargene i naturen og ikke minst den herlige utsikten over Måløy. Sjekk utsikten vi har på Snapchat –> pilotfrue. Det er noe annet enn hjemme i Oslo det..

Vi blogges mer senere i dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg