MINE FAVORITTER FRA HAUST SHOOTEN

Reklame

Hei, dere! Her kommer de bildene og antrekkene jeg likte best fra shooten vi hadde på onsdag. Det var utrolig gøy å få prøve seg litt som “modell” igjen. Når det er sagt så føler jeg meg skikkelig nybegynner foran kameraet, selv om jeg tar bilder av meg selv hver eneste dag. Er ikke det litt rart? Det blir noe annet når bildene faktisk skal brukes av en seriøs merkevare, ikke kun her på bloggen eller i intervjusituasjoner som jeg er vant til fra før. Bare spør meg i kommentarfeltet under innlegget her om du har noen spørsmål.

Forresten.. Tusen takk for all forståelse jeg fikk etter beslutningen om å sette krav til haterne. Følg “Pilotfrue” på Facebook for å se alle de hyggelige tilbakemeldingene. Der vil jeg også oppdatere med livesendiger og annet fremover som ikke kommer her på bloggen ♥

bilder, bærum, familie, Fashion, fashionphotography, fashionshoot, foto, fotograf, fotograf bærum, fotograf oslo, fotografering, highfashion, huk, minner, mote, moteshoot, oslo, photography, pilotfrue, studiobilder, bærum, familie, Fashion, fashionphotography, fashionshoot, foto, fotograf, fotograf bærum, fotograf oslo, fotografering, highfashion, huk, minner, mote, moteshoot, oslo, photography, pilotfrue, studiobilder, bærum, familie, Fashion, fashionphotography, fashionshoot, foto, fotograf, fotograf bærum, fotograf oslo, fotografering, highfashion, huk, minner, mote, moteshoot, oslo, photography, pilotfrue, studiobilder, bærum, familie, Fashion, fashionphotography, fashionshoot, foto, fotograf, fotograf bærum, fotograf oslo, fotografering, highfashion, huk, minner, mote, moteshoot, oslo, photography, pilotfrue, studiobilder, bærum, familie, Fashion, fashionphotography, fashionshoot, foto, fotograf, fotograf bærum, fotograf oslo, fotografering, highfashion, huk, minner, mote, moteshoot, oslo, photography, pilotfrue, studio

Fotograf: Marian Jade

Stylist: @mariadimitrov

Klær: @haust_collection

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg