JEG TAR UTFORDRINGEN

Jeg har alltid ønsket å ha god kommunikasjon med dere som leser denne bloggen, og helt siden jeg startet å blogge har kommentarfeltet mitt vært åpent. Det tok likevel ikke mange ukene før jeg måtte sette på godkjenning av kommentarene. Eller “barnesikring” som jeg liker å kalle det. Men det var bare fordi jeg ville skjerme menneskene rundt meg. Skjerme venner og familie som ikke har valgt å være i rampelyset, slik som jeg.

Jeg har lært mye om meg selv og blitt enormt sterk etter alt sammen. Det er lite og kanskje ingenting som sårer meg av kommentarer etter noen år i bloggbransjen. Og det ironiske med det er at den store troen jeg har på meg selv i dag er et resultat av all drittslengingen. Jeg har aldri hatt så god selvtilit som jeg har nå og jeg har aldri vært så trygg på meg selv som jeg er nå. Jeg er altså ikke bitter. Tvert i mot.

Dere som følger meg fast vet at jeg har hatt en lav terskel for hva som har blitt publisert i kommentarfeltet disse tre årene. Det meste har sluppet gjennom og mye av det negative har vært drøyt. Drøyt og irrelevant. Jeg har klart å venne meg til hatet og drittslengingen for lengst, men jeg føler at tiden er inne for å sette krav til haterne.

Nylig var det en leser som ga meg en utfordring. En utfordring jeg aldri trodde jeg skulle ta. Leseren ba meg om å stenge kommentarfeltet mitt på ubestemt tid. Først sa jeg nei. Nei fordi jeg synes det er feigt å lukke ørene for tilbakemeldinger og nei fordi jeg ønsker at kommunikasjonen skal gå begge veier.  Etter noen dager i tenkeboksen har jeg bestemt meg for å gi det et forsøk. Jeg tar utfordringen.

Alle spørsmål og tilbakemeldinger på blogginnleggene mine fremover kan stilles på facebooksiden min under innleggene jeg legger ut! Der vil jeg også plukke ut spørsmål fra kommentarfeltet til “ukens spørsmål” spalte, og besvare alt dere lurer på gjennom bloggen som vanlig hver søndag eller mandag.

P.s. Jeg tåler fortsatt kritikk og negative tilbakemeldinger. Det stilles bare mer krav til personene bak kritikken siden kommentarfeltet mitt stenges og man ikke har mulighet til å være anonym på Facebook 🙂 

bilder, bærum, familie, Fashion, fashionphotography, fashionshoot, foto, fotograf, fotograf bærum, fotograf oslo, fotografering, highfashion, huk, minner, mote, moteshoot, oslo, photography, pilotfrue, studio

Foto: Marian Jade

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg