BEHIND THE SCENES

Reklame

I dag har jeg vært på Bygdøy sammen med to herlige jenter fra merket “Haust” som er min nye sponsor. Flinkeste @marianjade stilte heldigvis opp som fotograf og min høyre hånd, @mariadimitrov som makeupartist/hårstylist. Bildene skal brukes i flere sammenhenger, både av Haust og av meg privat til bloggen. Jeg planlegger nemlig en ny header og har på følelsen at den satt i dag..

Jeg elsker å jobbe med både Marian og Maria, da jeg føler at de to kjenner meg såpass godt at de vet hva jeg liker og ikke minst så har de øyne for hva som er pent på foto. Det lille jeg fikk se av bildene vi tok ble skikkelig bra og det så ut som om jentene fra Haust var fornøyde også, derfor gleder jeg med veldig til å se alle bildene ferdige og selvfølgelig til å vise de frem.

Jeg føler meg heldig som får jobbe med så mange dyktige, morsomme og søte mennesker i hverdagen min. Ekstra heldig føler jeg meg også som får lov til å prøve meg som “modell” for et så flott og anerkjent merke med så eksklusive stoffer. Dessuten digger jeg at det er en norsk merkevare! Heia nordmenn som slår til i hele Skandinavia! Her er en smakebit på det som kommer og forhåpentlgvis behind the scenes bilder til min nye header:

It‘s a wrap!

21 kommentarer
    1. Synes det er flott at du inngår samarbeid med norske merker, men forferdelig trist at du velger et som bruker ekte pels.

    2. Jeg digger at du inngår et samarbeid med Haust. Min mor elsker det merket! Og personlig må jeg si at det er mye fint. Har blant annet en veske derfra. Endelig begynner du å reklamere for ting som faktisk er noe som oss lesere har glede av 🙂 Pluss for norsk merke, også er det jo helt fantastiske folk som jobber for Haust. Maria er så flink 😀

    3. Trist det med ekte pels som en leser nevner over her.. Det vi ikke kan se er ofte det verste. Tenk om det var egne husdyr som måtte gjennom tortur…. Da hadde vel pipen fått en annen låt? Mener Elle og Costume ikke publiserer bilder og reportasjer med ekte pels. Vær et forbilde, Julianne! Vær kritisk og still spørsmål og krav til de du vurderer å samarbeide med 🙂

    4. Enig med Emma, tommel opp for å fronte norske merker, men fatter ikke at du har samvittighet til å reklamere for pels!

    5. utrolig at man i 2017 enda ikke har åpnet øynene ang pels. det er så ufattelig unødvendig. Hvordan kan du ha det på samvittigheten din at du reklamerer for tortur og lidelse?

    6. Denne kommentaren passer ikke til innlegget. Men har ikke lest bloggen din på en stund, heier så på dere og baby drømmen. Jeg har mistet fire ganger, ble gravid naturlig alle gangene. Ingen skjønte hvorfor, da alt var normalt fysiologisk. Så ble jeg gravid for femte gang og da satt det plutselig, sitter med verdens vakreste jente nå på 6 mnd. Hadde et helt problemfritt svangerskap, og fødte på 3 timer helt naturlig. Så, det er mulig! Det siste man mister er håpet 🎈♥️🎀

    7. godt det er flere som reagerer på bruk av pels. at folk kan ha samvitighet til å bruke det, det kan eg ikke begripe. pelsdyr har det helt grusomt, bare for at folk skal “pynte” seg.. helt kvalmt.

    8. At folk gidder å henge seg opp i pels, la folk bruke det de ønsker å bruke, vil man bruke pels, så skal man få lov til det. Hvordan vet dere forresten at det er ekte pels? Hvis det nå er det, hva er problemet? Jeg har selv en vinterjakke med ekte pels og elsker den og kommer til å drite i hva andre måtte mene, jeg bruker det jeg selv ønsker. Dere kritiserer pelsen, men jeg er sikker på at det finnes både skinn i veska og sikkert ull i noen av plaggene Julianne bruker.
      Over til innlegget:
      Jeg elsker det lille vi får se av bilder, du er virkelig vakker også digger jeg at du bruker et av de kuleste norske merkene vi har, jeg elsker Haust og kvaliteten på klærne. Og den dunjakka, fy fader, den er rå til deg, fargen er fantastisk til huden og håret ditt, du ser helt sjukt nydelig ut <3

    9. Enig, Haust hadde vært helt greit det, hadde det ikke vært for bruken av pels, det gjør meg kvalm. Synd du støtter dette.

    10. Til anonym 08:19 ;
      Det handler vel ikke om å henge seg opp i noe, men å innse hva slags industri dette er.. ville du sett dine husdyr bli flådd levende foran deg? Se litt lengre enn din egen nesetipp.
      Men håper i det lengste at det ikke er ekte pels du har på deg, Julianne.

    11. Så fine bilder! Blir spennende å se resultatet 🙂 du er veldig vakker!
      Hvor på Bygdøy er disse bildene tatt? Var så utrolig fint med det høye strået og vannet!
      Gratulerer med ny sponsor!

    12. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i pelsbruk igjen! Pels er naturlig, vakkert og ett av de sterkeste og mest holdbare naturmaterialer vi har. Pels kan gå i arv i generasjoner om den holdes ved like. Den er høyst nedbrytbar, ikke slik som fleeceprodukter og andre plastmaterialer som hyppig blir brukt i klær nå til dags. Hva som skjer med disse er at de avgir mikroplast hver gang du vasker de. Slik havner mikroplast vannet, så i havet. Dette gir lidelse til dyr i stor utstrekning over lang tid. Dette forurenser ikke bare naturen selv, men også menneskemat. Forskere ser på menneskers plastinntak via mat som en potensiell kilde til mange av de problemene vi har med vår helse i dag. Skal man virkelig peke finger hele tiden? Alle gjør “feil”. Pels er ikke så feil som mange skal ha det til. Det er mer en samvittighetsting når man “Disneyfiserer” dyr. Du er vakker Julianne! Og du har en flott jakke med nydelig pels i. Kvalitet foran kvantitet. 🙂
      Ha en fin dag alle sammen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg