ALT PÅ STELL

Reklame

Da var alt på stell igjen, og med det så mener jeg alt det overfladiske som hår, vipper og negler. Hehe! Jeg var hos @nailsbyhanneelisabeth på Sørenga i går og la denne fine burgunderfargen på neglene mine som jeg alltid velger minst to ganger om høsten og vinteren. Og i dag var jeg hos @mariadimitrov på Head i Hegdehaugsveien for klipp av hår og påfyll av vipper. Endelig føler jeg meg derfor fresh og og fin, noe som passer meg bra siden jeg skal på en fotoshooot med et spennende klesmerke på Bygdøy i morgen. Jeg gleder meg skikkelig og ikke minst til å få litt nytt i høst-og vintergarderoben. Luksus!

I går var forresten Ulrik og jeg på en tomtebefaring. Eller, vi var å så på en tomt sammen og jeg kalte det for en “befaring”. Hehe! Tomten lå på Billingstad, bare 15 minutter fra Oslo og var i utgangspunktet helt perfekt for våre ønsker og behov. Dessverre var støyet av motorveien så voldsom at vi måtte legge den fra oss. Jeg føler ikke at vi er kresne egentlig, men litt ro må vi ha når vi først flytter ut av byen.

Vi har sett på et par andre tomter i det siste også, men som dere skjønner ikke funnet den rette ennå. Det er vanskeligere enn jeg trodde å lete etter tomt, men vi er i hverfall godt i gang med jakten og planlegging av selve huset som skal bygges. Vi har også en plan på hvor vi skal bo mens vi bygger, så jeg føler at mye er gjort på få uker.

Ellers har jeg fått beskjed om å ta eggløsningstester av legen min fra og med i dag, som er dag 10 i syklus. Hun ønsket visst å følge med på når den slår ut positivt for planleggingen av innsettet. Det er jo ikke lenge igjen til neste forsøk nå. Herregud, som jeg gleder meg! Det er godt å kjenne at håpet og gleden rundt prosessen er tilbake. Nei, nå skal jeg hente Ulrik på flytoget.. Vi blogges mer senere.

(annonselenker) Du finner blusen jeg har på meg her og buksen her

6 kommentarer
    1. Spennende med nytt forsøk! Men skal du ikke bruke noen medisiner denne runden??
      Flere har tidligere nevn mer utredning! Har du slått deg til ro etter de siste undersøkelsene??
      Forskning har vist mindre risiko for SA og MA ved bruk av Albyl-E, har dette vært vurdert i din behandlingsplan??

    2. Utrolig ekkelt med de lange neglene. Merkelig at de får deg til å føle deg fresh, jeg skulle tro snarere skitten, under neglene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg