TO TILBUD FRA MEG TIL DERE

Reklame

For snart en måned siden var jeg hos frisøren min for å ta ut gammelt extensions, klippe mitt naturlige hår, farge mitt naturlige hår og sette på nytt extensions. I morgen skal jeg allerede tilbake for en ny klipp, da jeg ønsker å gå for en kortere sveis igjen. Jepp, jeg er litt ubesluttsom med dette håret mitt, men det er jo fordi jeg har mulighet til å endre det hele tiden. Jeg føler meg heldig som kan gå til frisøren så ofte som jeg gjør, siden jeg vet at det er mange som ikke kan prioritere slike hårbehandlinger i salong like ofte.

Med tanke på at festsesongen nærmer seg har jeg lyst til å gi dere to hårtilbud.. Det første tilbudet jeg vil gi dere er 20% PÅ ALLE HÅRBEHANDLINGER PÅ HEAD FRISØR I HEGDEHAUGSVEIEN I HELE OKTOBER! Du kan velge blant alle de dyktige frisørene til Head avdeling Oslo, utenom lærlingene.

Bestill time HER eller ring: 22 60 62 67 –> Husk å nevne kodeord “pilotfrue” ved bestilling for å få rabatt

Det andre tilbudet jeg vil gi dere er 30% RABATT PÅ ALT AV EXTENSIONS FRA LUXUSHAIR! –>  Bruk kodeord “Julianne” ved bestilling for å få rabatt. Tilbudet gjelder bare ut mandag 25. september, så vær rask!

Jeg har brukt extensions fra luxushair.no i flere år nå og har ingen planer om å bytte leverandør da kvaliteten på håret er såpass god. Jeg har prøvd det meste av extensions som finnes på markedet siden jeg har brukt extensions fra jeg var 16 år, så jeg vet virkelig hva jeg snakker om når jeg sier at dette håret er av god kvalitet. 

Nå bruker jeg Virgin Hair i farge #Mist. Dette er en utrolig fin og kald blondfarge som jeg trives godt med. LH + Virgin Series er en helt ny serie hos Luxushair som ble lansert i 2017. Håret er minimalt behandlet og er svært likt europeisk hår hva hårstruktur angår. Dersom du behandler det riktig kan håret kan vare opptil 10 måneder. Med riktig behandling mener jeg å bruke varmebeskyttende og være flink med å kure håret sirka en gang i uken. Jeg bruker også hårolje i tuppene hver gang jeg har vasket håret.

Jeg legger ved to bilder hvor håret og hårfargen kommer ekstra godt frem:

Husk at tilbudet fra Luxushair bare gjelder ut dagen i morgen ♥

20 kommentarer
    1. Tenker du aldri over at dette håret har sittet på hodet til jenter/kvinner som er ufattelig mye mindre privilegerte enn deg? Og i tillegg så bare kutter du det av etter en bitteliten måned fordi du føler du må oppdatere deg igjen? Og JA dette hadde jeg sagt rett ut face to face også.. Heier ellers på deg Julianne, men akkurat mtp løshår som er tatt fra fattige jenter i nød så syns jeg du viser en svært usjarmerende og uetisk side 🙁

    2. Jeg lurer egentlig på hva som er poenger med exxtensions? Kan du ikke bare spare til lengre hår selv?

    3. Fra deg til oss? Husk at du bare er en videreformidler som tar betalt for å skrive det du får beskjed om.. Er ikke du som gir en dritt.

    4. Tusen takk for tips 🙂
      Kan jeg spørre hvilke extensions du kjøper? Clip on deluxe? Tape?
      Håper på svar 🙂
      Ønsker deg en god dag videre !

    5. Synes egentlig ikke du fortjener å være på topplista… Blogger for lite og det virker veldig lettvindt med de innleggene du poster også..

    6. Når du farger håret i den tonen du har der, bleiker du håret først og så farger eller bruker du kun bleking eller farge? Og hvordan er ditt naturlige hår i forhold? Synes fargen du har er så fin!

    7. Extensions. Kunstige negler. Botox.
      Med all denne kjemien og dette løshåret skal du være forsiktig med å omgås åpen ild.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg