FRIDAY MOOD

Reklame

Endelig fredag og snart helg, men først noen møter og et par ærender. Hva skal dere i helgen? Ulrik og jeg skal ut med båten sammen med noen venner. Jeg tror det blir årets to siste overnattinger i båten for min del. Ulrik har mast om en siste båttur lenge nå, mens jeg egentlig har lagt båtsesongen bak meg i takt med den synkende gradestokken ute. Det er altså Ulrik som er mest gira av oss, men han vet heldigvis (for hans del) hvordan han skal lokke meg med. Mye er gjort med god mat og vin. Hehe! Dessuten skal vi jo være sammen med flere venner av oss, så jeg er ikke i tvil om at dette blir en morsom og koselig helg.

Jeg prøver forresten å utfordre meg litt i klesveien for tiden og må si at jeg trives godt med dagens noe edgy look. Det er gøy å variere uttrykk gjennom klær og stil. Fremover skal jeg bli litt tøffere på akkurat det. Jeg har nemlig en tendens til å bruke mye av de samme plaggene jeg har i skapet hele tiden, selv om jeg kjøper nytt. Derfor er det bra at @mariadimitrov sparker meg litt i rumpa, slik at jeg forhåpentligvis kan være til inspirasjon for dere som følger meg. Jeg jobber som sagt med Maria hver onsdag og det var da disse bildene ble tatt, men antrekket brukes først i dag.

Det jeg liker spesielt godt med dette antrekket er kombinasjonen av det rocka sammen med høye hæler, fuskepels og røde lepper. Jeg kunne ikke gått i det samme antrekket uten disse tre “jålete” elementene, for det er det femenine som gjør meg komfortabel. Når det er sagt så digger jeg den rocka t-skjorten og den kule vintagebuksen også. De får frem en ny side av meg på en måte, og hele antrekket passer perfekt på en fredag som dette hvor jeg ønsker å pynte meg litt på grunn av avtalene mine, men ikke for mye og samtidig være comfy. Dere finner linker til alle plaggene nederst i innlegget..

Her finner du antrekket mitt: 

(Annonselenker) Jakke: Kouture/ T-skjorte: her/ Bukse: her/ Boots: her/ Veske: her/ Leppestift: her

Sjekk ut forrige “ukens antrekk” her. Ønsker dere en superduper helg!

62 kommentarer
    1. Du kledde den looken kjempegodt! Spesielt hårsveisen! 🙂 Ønsker meg en liten video med hvordan man ordner det slik. 😉

    2. Du er ei vakker dame men jeg må innrømme at jeg syns IKKE den buksa var noe fin. Men du var tøff og fresh med den leppestiften og sveisen!

    3. Huske du desperat etter du ble gift skulle skifte til en klassisk look😂. Nei bedre med den billige look,det oser på lang vei at du er og blir aldri noe annet enn en billig bitch.

    4. Håret var fint, leppefargen var fin, men dette antrekket synes jeg ikke hører hjemme noe sted! håper ikke stylisten får fortsette i jobben

    5. Utrolig kult at du prøver noe nytt! Stil skal man prøve og feile med. Jeg synes du er kjempe fin i dette!
      Jeg synes disse innleggene er så positive! Og jeg forstår at du poster det meste av kommentarer. Men den fra 14:22 kunne godt vært slettet. Fullstendig unødvendig å skrive sånne kommentarer. Misforstå meg rett. Jeg liker at du ikke sensurerer kommentarfeltet ditt. Men litt må være lov 😊
      God helg!!

    6. Du er veldig flott i det meste. Men den buksen kler deg ikke.Den sitter ikke skikkelig på deg. Feil fasong eller for stor størrelse. Ønsker deg en god helg. Bruk gjerne buksen om du selv liker den.

    7. Dette antrekket synes jeg ikke du kledde. For det første passer ikke buksene, og de får deg til å se større ut, for det andre ser det ikke ut som den stilen passer deg. Er Maria stylist?

    8. Kjekt å se deg stylet. Enig med de som ikke synes buksen passet deg så godt. Den ser litt for stor ut og i tillegg var den ikke så fin brettet opp. Jeg synes faktisk du ser penere ut i antrekk du plukker ut selv.

    9. Du kledde utrolig godt rød leppestift og den ”rocka stilen”, men som jeg ser flere også har kommentert – den buksen kledde deg desverre ikke i det hele tatt. og kombinasjonen med de mindre fine skoene var ikke helt heldig…

    10. Digger at du kan vise litt forskjellige stiler!! Lite inspirerende med mennesker som ikke tørr å utfordre seg selv. Syntes denne stylingen var veldig fresh og edgy til deg. Du kler alt. Gleder meg til neste styling!

    11. Her syns jeg det ble mye bom! Jakken, vesken, ja, men resten: NEI..! Du ser tykk ut i de buksene, og støvlene , nei! Du kan mye bedre, for du ser jo fab ut i ” din normale look””

    12. Må få si at jeg ikke likte denne bekledningen på deg noe særlig, spesielt ikke buksen og skoene, men selvfølgelig, liker du det er det bare å kjøre på, du er jo ikke stygg akkurat 🙂

    13. Du kler deg mye finere på egenhånd! Synes i hvert fall ikke stylisten har truffet blink på noen av dine antrekk enda.

    14. Omg, det skal mye til for at jeg kommenterer..men hjelpe meg..dette kledde du ikke. En stylist ville kunne se at den buksen gir deg 10 kilo ekstra. Sats på dine egne vurderinger.

    15. Jeg er egentlig av den oppfatning at om man ikke har noe positivt å si, så kan man la være. Føler allikevel at jeg må formidle til deg at buksa ikke kledde deg overhodet. Kan ikke skjønne at en stylist har valgt den til deg. Du er jo så slank og fin, og i den buksa ser du stor og bumsete ut. Håper du synes det er innafor at jeg skriver dette. Jeg ser ellers på deg som en flott person og ønsker deg og Ulrik med venner en fin båt-helg!

    16. Det er tydeligvis mange her som ikke har skjønt det å kle seg 😂
      Du var drit kul i det antrekket der! Du ville ha rocka det aller meste😎
      Kjør på, jeg digger det👏🏼

    17. Du kler deg normalt veldig bra og har en smekker figur men dette antrekket synes jeg ikke gjorde deg noen tjeneste dessverre :/

    18. Herregud. Kan du være så snill å stenge kommentar feltet ditt !! Folk er jo helt IDIOTER… ren misunnelse. Du er kjempe fin og utrolig vakker..

    19. Jeg synes du så dritkul ut og kledde dette skikkelig godt!
      Eneste jeg personlig ikke likte var skoene, mest pga fargen. Ellers synes jeg du ser helt nydelig ut med litt mer rocka og røff stil kontra klassisk (og litt mer vanlig:p)

    20. Buksen var ikke noe fin! Feil str og passform til deg. Vet den skal være “loosefit/boyfriendfit”, men den satt feil.
      Skoene var heller ikke fine til antrekket.
      Alt annet var 👌

    21. Hva skjer med stilen din? Helt endevendt? Burde ikke stylisten din, hvis hun vil ha tilhengere, vite hva som kler hver enkelt hun skal kle opp? Dette var jo skivebom.

    22. Regner med du betaler for fotografen? Unnskyld meg, men bildene er jo ikke bra, jo! Jeg kunne jo tatt bedre! Dårlig kvalitet på dem var det også. Nei, du burde finne deg en annen fotograf!
      Uansett, kult antrekk da. 🙂

    23. Kjære flotte Julianne…
      Neineinei.., det må jeg henge meg på og… Den buksa ga deg ikke noen fin figur.. Godt ment altså..
      Man skal være ærlig på hyggelig måte så du velger en bukse som får frem fine linjer… 👊👊👊 Jeg er selv ytterst kresen på bukser… Ikke alt jeg går i..
      Da var du heldigere med forrige “stil”
      Lykke til på neste oppkledning .😄😄 .

    24. Hadde vært finere med noen andre støvletter. Hadde også gått for trange, svarte jeans, kanskje med noen rifter i?

    25. Wow, dette kledde du ! Du ser så fresh ut !
      Og det krever et sterkt menneske å fortsette å blogge og holde med det du gjør, når du får slike kommentarer som mange skriver her.
      Du er inspirende 😀 sender en klem til deg <3

    26. Liker disse innleggene dine! Syns ikke buksa var noe fin, og støvlettene blir litt for spesielle etter min smak. Men nå er ikke jeg noen moteekspert, og er nok ikke så veldig spenstig i klesveien. Så creds til deg at du vil utfordre deg selv litt😊

    27. Synes ikke du kledde antrekket, men håret var kjempefint. Du er mye flinkere å kle deg opp selv 😊

    28. Dette må være noe av det kuleste du har hatt på deg! Spennende detaljer, tøft og stilig. Den buksen satte prikken over i`en på hele antrekket, så jeg er ikke enig med de som har kommentert det motsatte. Behold stylisten!

    29. Mulig bildene er misvisende, ellers må dette være en helgspøk. ☺️
      Antrekket passet verken sammen eller på deg. Og du ser jo vanligvis helt fantastisk ut.

    30. Jeg syns antrekket i seg selv var utrolig fresht, men enig i at buksa ser litt stor ut. Ellers veldig fint:)

    31. Dette var IKKE fint. Syntes du er mye bedre til å kle deg på egenhånd. Syntes at jakken og vesken er fin, men resten er ikke noe jeg personlig liker

    32. Hei, vi prøver i likhet med dere å bli foreldre, og holder i dag på med utredning etter å ha mistet fire ganger over to år. Jeg lurte på om du kanskje kunne skrive et innlegg om hvordan du forholder deg til alle tingene som man “burde eller ikke burde gjøre” i prøvetiden i forhold til skjønnhetsrutiner? Det er så mange ting man hele tiden får høre at man ikke burde gjøre, alt fra frisørbesøk, hudpleie, sminke og skjønnhetsprodukter, botox og restylane osv. Jeg føler meg sliten av hele “prøveprosjektet” og føler det synes utenpå!
      Så vil jeg bare takke deg og Ulrik for at dere er med på å ufarliggjøre det å være åpen om det å ha problemer med å få barn og det å miste. Jeg krysser alt jeg har for at både vi og dere en gang skal få drømmen oppfylt!

    33. Kult, men skoene kræsjer hele antrekket 🙈 Hadde de vært sorte, ville det vært helt amazing.
      Skoene er kule, men ikke inntil resten 😊

    34. Synes det var litt stilig jeg! Skoene var for harry for meg og bukse litt for baggy, men synes det er kult at du utfordrer deg selv 🙂 Hadde vært råstilig med et dongeriskjørt og sorte sko!!

    35. Karnevalet i Rio er over fire måneder unna. Du har god tid til å prøve klær før den tid. Men, seriøst: BAGGY PANTS?!? Det er så TOTALT ut. Antrekket er klin kokos.

    36. Skoene er fæle. Kanskje egnet for en måneferd i NASA-regi, men la oss slippe å se slikt her på planeten.

    37. Er enig med mange her ang antrakket, buksen var dessverre ikke kledelig i det hele tatt. Liker ikke slike bukser i utgangspunktet da.
      Men selve du ser helt smashing ut❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg