HØSTSALG PÅ HELE BUTIKKEN!

Annonse

Hei og god onsdag! Nå er høsten godt i gang og noe av det beste med det er seriøst alle tilbudene i butikkene. Er dere ikke enige? Jeg elsker salg og regner med at de fleste av dere som leser denne bloggen gjør det samme. For hvem er det som ikke liker å spare mange hundrelapper på produkter man trenger eller allerede bruker? Jeg kjenner ingen. Hehe! I denne sammenheng må jeg bare tipse dere om at det er høstsalg på hele BliVakker.no og vise dere alle mine skjønnhetsfavoritter fra salget..

P.s. Alle kunder som betaler med Masterpass har mulighet for å velge en av Blivakkers 3 bestselgere HELT GRATIS! Du kan velge mellom Bahama Mama, Tigi Masterpiece Hårspray og Redken Extreme Shampoo 🙂

–> Masterpass en en tjeneste fra Mastercard som leveres via bankene. Masterpass er en digital lommebok som samler alle dine kort- og leveringsopplysninger på ett sted. En rask, enkel og sikker måte å betale online på! Les mer om Masterpass og hvordan det funker HER!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Jeg har brukt hårproduktene fra ByNoor lenge. Både shampoen, balsamen, hårsprayen og saltvannsprayen. Første gang jeg introduserte disse produktene for dere her på bloggen var i januar, derfor vil jeg bare minne dere på hvor gode de er og hvorfor jeg fortsatt bruker de. Det jeg liker så godt med alle hårproduktene fra ByNoor er at de er laget av 100% veganske ingredienser og produsert i Sverige. I tillegg er alle produktene deres uten sulfater og parabener. Tommel opp!

ByNoor colour lasting shampoo & ByNoor colour lasting conditioner er begge fargebevarende hårprodukter spesielt utviklet for farget hår, som mitt. De virker mykgjørende og tilfører masse fuktighet, noe jeg er helt avhengig av etter hva frisøren min sier. Med arganolje og solsikkeolje bidrar både shampoen og balsamen til økt glans og til å redusere fargetap ved hårvask og varmestyling. For meg som bruker krølltang eller rettetang hver eneste dag er denne serien helt fantastisk og ikke minst helt nødvendig.

Jeg merker at fargen jeg setter hos frisøren holder seg lenge. Sannsynligvis er det mye på grunn disse to favorittene i dusjen her hjemme. Under ser dere flere av mine favoritter fra høstsalget til BliVakker..

Nå får dere 50% rabatt på ALT fra ByNoor hvis dere kjøper for minimum 199 kroner!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

FLERE FAVORITTER PÅ SALG:

♥ En hårkur jeg sverger til finner du på salget her!

♥ Min kjære hårføner fra Babyliss finner du på salger her!

♥ Min varmebeskyttende venn fra TIGI Catwalk finner du på salget her!

♥ Dagkremen min fra Decléor finner du på salget her!

♥ Nattkremen min fra Decléor finner du på salget her!

♥ En quickfix til øynene fra Nordic Treat (strammer opp huden) som jeg alltid har liggende finner du til bare 40 kroner her!

♥ Min nye leppefavoritt er denne fra Beauty UK. Jeg vet at jeg stadig introduserer dere for nye leppestifter og lipglosser, men sannhenten er at jeg har mange favoritter til leppene og at dette min nyeste favoritt i samlingen. Jepp, jeg har mange og jeg digger å variere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kos dere med høstsalget!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg