LIVET HANDLER OM BALANSE OG KONTRASTER

Her sitter jeg pynta og klar for bursdagsfeiring av en venninne. Vi er en stor jentegjeng fra Fredrikstad som skal på Bølgen & Moi Briskeby for å spise, drikke og kose oss fra klokken 12 og utover dagen/kvelden. V i får se hvor lenge jeg holder ut..

Jeg har gledet meg skikkelig til denne lørdagen siden det er lenge siden jeg har vært ute og festet med jentene som dette. Og som jeg sa i går så handler livet om kontraster og balanse. I hvertfall sånn jeg ser det. Dagsfylla er jo kanskje det rake motsatte av torsdagens fjelltur og det er det jeg liker så godt. Litt av alt, ikke alt av litt sik jeg levde da jeg var yngre. Hehe!

Ulrik er på jobb denne helgen. Men han skal heldigvis sove hjemme i kveld. Jeg savner han fort når han er borte, noe som er ekstra godt å kjenne på etter flere tøffe uker. Jeg legger ikke skjul på at stemningen her hjemme har blitt påvirket av nok en nedtur, enda mer venting og nye bekymringer. Men tenk at det fortsatt kribler i magen når jeg tenker på han. Tenk at jeg gleder meg til å komme hjem fra en fest jeg har sett frem til til bare for å se han. Og tenk at jeg tenker på han nesten hele tiden hver dag. Er ikke det ekte kjærlighet så vet ikke jeg?

Dere er best sammen“, var det noen som sa til oss tidligere denne uken. Det er kanskje det fineste jeg noen gang har hørt. For et kompliment og for et godt utgangspunkt for et langt og lykkelig ekteskap. En ting er at jeg sier det og “skryter” av hvor bra jeg mener at vi har det og hvor sterke vi har blitt sammen etter alt vi har stått i. Det er noe helt annet å høre det fra andre som akkurat har blitt kjent med oss på nærthold.

P.s. Ulrik spurte om det var jeg som skulle underholde i dag da jeg sendte han en snap av antrekket. Hehe! Det er godt at selvtiliten er på plass. For jeg føler meg kjempefin i dag til tross for hans abeligøyer. Ha en fin lørdag og helg videre, folkens!

14 kommentarer
    1. Ja du var veldig flott. Likte godt lipglossen din. (Eller er det leppestift?) Veldig fin uansett, hvilket merke og farge er dette?
      Ha en fin fest da. 🙂

    2. Enig med Ulrik, litt i overkant med det antrekket midt på dagen.
      Det virker som du MÅ overbevise deg selv og Ulrik og hele verden at dere har det så fint sammen….det skurrer og jeg tror Ulrik begynner å gå lei og du desperat klamrer deg til han!

    3. Til anonym kl 1537: fy kor frekt å skrive slike kommentarer!
      Skam deg! Blir så irritert på enkelte som alltid må skrive noko stygt!
      Synst du var kjempeflott , og supert dokke har det fint i lag❤️

    4. Du er nydelig!! Jeg heier på deg, og dere, og har virkelig troen på at deres tid for å bli gravide kommer snart. Gleder meg til å følge veien videre! Kan jeg få spørre hvilken krølltang du har brukt her? Sliter veldig med å finne en krølltang som gir fine og holdbare krøller.
      Nyt søndagen fine du!

    5. Kan du skrive litt om hvordan hele prøveprosessen har påvirket dere som par? Du har jo så vidt nevnt at det er litt anspent mellom dere, men at dere vokser som par og blir sterkere sammen. Men kan du skrive litt mer utfyllende? For eksempel et innlegg om hvordan man kommer gjennom noe slikt som par? Hvordan kommuniserer dere rundt det? Hvordsn takler dere frustrasjon og skuffelse? Tror mange prøvere ville satt pris på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg