TIL ET NYTT NIVÅ

I dag begynte @mariadimitrov å jobbe for meg. Det høres kanskje litt rart ut når jeg sier det sånn, men jeg har funnet ut at jeg trenger hjelp og at det er forsvarlig å leie inn hennes hjelp en dag i uken for å dra denne bloggen til et nytt nivå. Med det så mener jeg bedre bilder, mer variasjon i bildebruken min og større fokus på mote og styling som jeg i utgangspunktet elsker. Fremover har derfor jeg og vi lyst til å inspirere dere litt mer i hverdagen med kule outfits og tips i forhold til sminke og hår. Maria og jeg skal jobbe sammen hver onsdag frem til jul i første omgang og forhåpentligvis mye lenger. Men først må vi se hvordan ting går, om hun trives og så videre.

Maria fikk en hektisk start med styling av både Ulrik og meg til en viktig fotoshoot som jeg dessverre ikke kan fortelle mer om ennå. I tillegg har hun fulgt meg i møter, knipset noen bilder av outfits, laget kollasjer, planlagt ukene fremover og satt seg inn i alle de arbeidsoppgavene jeg ønsker at hun skal ta over. Maria er herved min faste stylist, frisør og makeupartist (ikke sponset). Jeg føler meg priviligert som har mulighet til å ha denne jenta i livet mitt og håper at jeg har råd til å beholde henne for alltid. Hehe!

Jeg har forresten lyst til å sende både Maria og Ulrik på fotokurs i Oslo. Er det noen som kan anbefale et godt fotokurs for nybegynnere? Gjerne et kurs som inneholder litt bildebehandling. Jeg tenker å delta selv også..

Nå skal jeg i middag til Pia. Min beste venninne som også bor her på Vinderen. Jeg er så sulten at dere aner ikke og et lite (les: stort) glass vin kunne ikke passet bedre etter en lang dag som dette. Jeg må bare være forsiktig og holde meg til det ene glasset. For i morgen tidlig skal jeg og mamma på fjelltur. En fjelltur jeg har gledet meg til lenge og som jeg selvfølgelig skal fortelle dere mer om, men nå må jeg løpe. Vi blogges!

P.s. I kveld er @andrea_santiaago (hun jeg heier på i The Voice på tv2) i duell på skjermen. Jeg gleder meg skikkelig til å se henne synge! Heia heia!

Det er mange som har spurt meg om antrekket mitt på Snapchat i dag. Hele looken kommer ut i morgen ♥

11 kommentarer
    1. Jeg vet ikke noe om fotokurs, men kanskje du kunne hørt med Caroline og Lars-Kristian? De har jo utviklet seg noe voldsomt, alle bildene på bloggen der er jo på et helt eget nivå innenfor blogg-Norge 🙂

    2. Din ovenfra og ned mentalitet vil ingen ende ta. Stakkars stylist som jobber FOR deg…jobbe MED heter det, ukjent i din herskap og tjener verden!

    3. Ingenting med blogginnlegget å gjøre. Men kan du sette på lengre tid på Snapchatbildene dine? Rekker ikke å se hva som står før den er borte.

    4. Jobber FOR deg faktisk. Det heter å jobbe MED deg! Herregud jeg syns synd på jenta!!! Seriøst hva slags verdier og holdninger har du! Håper du betaler henne godt!! Jobber for en toppblogger er vel hvertfal 600-800 kr timen?

    5. Hei! Ville bare tipse om at Sandvika og Nesøya er to flotte steder i Bærum og Asker. Er de noe dere har vurdert eller sett på?

    6. Til dere som kommenterer om at stylisten jobber for Julianne. En person hun har ansatt og betaler lønn til. Hvor ofte sier dere at dere jobber med bedriften deres, og hvor ofte sier dere at dere jobber for bedriften deres. Ro ned, og se på dere selv før dere kritiserer! Er så ofte lett å se (feilene vi ønsker) i feilene i andre enn seg selv.

    7. Jeg jobber for bedrifte, men jeg jobber med sjefen min som på lik linje som jeg jobber med de som jeg er leder for.
      Hvis pilotfruen har ansatt henne så må hun betale arbeidsgiveravgift og feriepenger osv. Håper hun har en bra kontrakt. Er spent på å se lønnsutgifter på AS hennes.

    8. Hei,
      Jeg har følgt bloggen din nesten helt fra starten av. Jeg synes du er flink og liker det du skriver om. Jeg beundrer også stå på viljen din! Det har vært deilig å kunne lese en blogg som ikke har hatt så stort fokus på og flere titalls bilder i samme innlegg om outfit og mote. Men nå kommer også det til å ta slutt.. Du har klart å drive blogg helt fint uten fokus på mote og outfits, så hvorfor ikke fortsette med det?

    9. Hei! Westerdals har ofte kurs i fotografering m.m ellers hjelper jeg deg gjerne med bildebehandling om du vil det, kan også gi lett kursing i eks Photoshop 🙂 Du har en fantastisk blogg👍🏻 Lykke til videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg