PILOTFRUE PÅ STJERNEKAMP?

De siste dagene er det sinnsykt mange som har spurt meg om jeg er med på Stjernekamp. Ja, dere leste riktig. Stjernekamp som går på NRK. Jeg har fått kommentarer her på bloggen, tekstmeldinger, snapper og mailer. Haha!

For det første så er jeg ikke kjent for noe musikalsk fra fortiden min. For det andre så kan jeg ikke synge. For det tredje så hadde jeg selvfølgelig gitt besked om jeg var med i et TV-program som gikk på skjermen. Hallo?

Lisa Børud, som mange tydeligvis mener at jeg ligner på er jo en kjent barnestjerne. Synes du at jeg ligner på henne? P.s. Jeg ser likheter selv og tar det hele som et stort kompliment. Lisa er jo kjempesøt og ikke minst superdyktig!

Foto: Bildet er lånt av dagen.no
 
 
 
9 kommentarer
    1. Hva er greia med å lage et innlegg om dette? Kunne du ikke bare skrevet en setning? Aldri livet om du hadde deltatt i stjernekamp uten at du hadde reklamert for det på bloggen eller skrevet masse om at du liker og er god til å synge. Hvilket som ikke er tilfellet. Enkelte folk er bare ikke helt smarte…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg