JEG JOBBER MED SAKEN

Denne dagen har gått bort i telefonmøter, mailer, rydding, vasking av klær og en god del planlegging av neste ukes prosjekter.. Herlighet, så fort timene går når man styrer med ting som er gøy! Jeg har så mye å glede meg til fremover og det er takket være meg selv. Vet dere hvorfor? Jo, det er fordi jeg har tatt meg selv i nakken og begynt å fokusere på mer enn bare prøvingen. “Lag deg en fin dag”, er det mange som sier. Jeg jobber med saken. Jobber med å lage meg en fin hverdag.

Noe annet jeg jobber med er å ta til meg alt det positive dere skriver og all den varmen jeg får av dere som følger meg. Jeg er fullstendig klar over at det er mye rart i kommentarfeltet også, men de rare kommentarene skumleser jeg bare. Kun for å sjekke at de ikke er for drøye. De hyggelige kommentarene leser jeg nøye, ofte flere ganger og noen høyt for Ulrik. Vi setter så enormt stor pris på fine ord begge to og har innsett at det er bare de som betyr noe.

Jeg jobber også med å komme tilbake i form og med å bli komfortabel i kroppen min igjen. Akkurat nå så føler jeg meg ikke “bra nok” på utsiden. Jeg vet det er teit å si det for jeg er jo bra nok, men jeg er ikke der hvor jeg vil være og der hvor jeg trives best. Og ja, jeg mener i forhold til vekten min. Det må være lov å si det uten at jeg påvirker til hysteri eller virker usunn. De siste månedene med hormoner og lite aktivitet har satt sine spor, noe som er helt ok. Men jeg vil ikke fortsette i samme spor. Jeg vil gjøre noen endringer. Jeg vil jobbe med å holde fokuset på de tingene jeg liker å fokusere på selv om alt snart starter igjen. Det viktigste er ikke disse kiloene. Ikke misforstå. Men det er viktig at jeg prøver å leve som før. Sånn for min egen del.

Apropos det yttre og noe overfladiske.. Legg merke til rynken min i pannen på bildene under. Er det stress? Er det bekymringer? Er det aldring? Ikke vet jeg, men jeg jobber med å godta det faktisk.. Tor det eller ei. Hehe! Nå skal jeg ut på en kveldstur med Ramp og Stella. Vi har så godt av det alle tre. Fysisk aktivitet og ro i sjelen ♥

27 kommentarer
    1. Det høres ut som en god plan, Julianne 💕 Du er jo en så positiv og glad jente – så dette klarer du! Nyt livet og dagene, ta en dag av gangen. Takk for alt det gode og kjære du har i livet, og livet vil gi tilbake. Sender dere positiv energi, lys og kjærlighet 💕🙏🏻

    2. En rynke eller to kommer når man går gjennom noe tøft 😉 bare vent til dere får ønskebarnet 😉 hihi.. snakk om bekymring på alle plan et barn skaper! 😉 Men verdt det! Tegn på klokskap og et liv som leves.

    3. Det du skriver høres ut som en god plan 💖 Slapp av, kos deg og nyt øyeblikkene 💖 Et steg og en dag om gangen 💖 Klem 🌸💖

    4. Jeg synes du ser så utrolig fin og naturlig ut på disse bildene! Digger deg og at du er så flink til å dele. Dere er så utrolig tøffe begge to.
      Ønsker dere alt godt 🙂

    5. Oi, i dette innlegget må jeg si du overrasker positivt!
      Håper du klarer å beholde denne instillingen:)

    6. Herremin så mye vakrere man er med sine livslinjer enn med en upersonlig plastikk-overflate 🙂 Det virker så overfladisk og slitsomt med dette “se og bli sett”livet deres som jeg ser på snapchat. Hadde ikke hatt noe energi igjen jeg heller… Omgi deg med ekte folk som virkelig bryr seg om deg Julianne og ikke bruk krefter på å pynte deg og sitte til bords med en gjeng hvor alle bare stirrer inn i telefonene sine <3 Ønsker deg alt godt, snart har du en liten baby i magen <3

    7. Sånne rynker har jeg og innimellom på grunn av stress eller at jeg ikke har pleiet huden min riktig etter hudens behov. Men så forsvinner de etterhvert 🙂
      Jeg jobbet med å lage meg en fin hverdag for en periode tilbake hvor jeg egentlig bare så mørkt på alt. I dag er jeg lykkelig, selv om ting egentlig ikke er så mye forandret fra den perioden da alt var mørkt. Så det handler egentlig om å jobbe med seg selv, det mentale. Det er krevende, men det er det eneste som funker når ting skjer som man ikke kan gjøre stort med. Lag deg en fin dag i morgen, det skal jeg 😉

    8. Det er en rynke.
      Jeg har en teori om at de som bruker mye sminke og produkter får mer rynker enn de som ikke gjør det, med mindre man sprøyter i botox eller annet.
      Men så kan det også være gener.
      Jeg er 34. Spiser sunt, trener og sover nok. Bruker kun vann i ansiktet og solfaktor på sommeren og thats it. Jeg har kun små smilerynker rundt øyne og også smilerynker. Ingen dype rynker.
      Har noen flere venninner som heller ikke bruker mye sminke, kun når det er fest o.l. De har heller ikke mye rynker.
      Å ta naturlig vare på huden sin gjennom kosthold, trening og nok hvile er jeg ganske så overbevist om er det som holder huden pen uten kosmetiske inngrep/injeksjoner.
      Selvfølgelig, er man mye bekymret kommer dem nok også raskere frem.
      Men da gjelder det å faktisk fra innerst inne, være positiv og realistisk optimist.

    9. Dette innlegget likte jeg kjempegodt 😊 Hadde aldri lagt merke til rynken om du ikke hadde presisert det. Dette viser vel nok en gang at man ser ting med seg selv best. Jeg ser eks arrene mine på haken kjempegodt mens alle jeg har spurt har ikke lagt merke til det.
      Noe jeg har lurt på er: Hvorfor skal det ikke vises at man har levd litt? Er det meningen at man skal se ut som man er 20 år når man er 40 år eks?
      Jeg synes du ser superbra ut 😊

    10. Jeg legger knapt merke til noen rynke, jeg.. Det jeg derimot ser er et nydelig og sprudlende vesen av en jente 🙂

    11. TIL DEG:
      07.09.2017 kl.22:55
      Here u go again….gode rutiner…ha,ha…de varer aldri…som vanlig!
      ————————————————————————————————————
      Glemte du et smilefjes her ? Hvis ikke håper jeg virkelig du ser at du er SÅ utdatert. Nettroll m kommentarer som ikke har noen som helst god hensikt er så ut og lite attraktivt. Ta en titt på resten av feltet så ser du at du henger litt etter på sånt.
      Heia deg Julianne!!

    12. Begynte å lese bloggen din for omtrent en mnd siden, og jeg må bare si at din blogg er en favoritt hos meg!
      Stå på videre 😀

    13. Jeg er både for og imot at du deler sånne ting som en rynke i pannen…For det fordi dette er din blogg, om ditt liv og Done tanker/følelser. Og da må du kunne skrive om det du vil skrive om. Samtidig har blogger så utrolig stor påvirkningskraft på både yngre og litt eldre (som meg på 35:-)). Når du skriver at du jobber for å godta en liten rynke i pannen, er det veldig lett for andre og tenke på sine mange rynker. Og lure på om man ser bra nok ut med rynker… Kanskje man aldri har tenkt på det før engang. Forstår jo også at du kanskje banker sammen med folk som er mer opptatt av det ytre, enn den “vanlige” nordmannen. De aller fleste bruker jo ikke mange tusen på en veske eller begynner med botox i 20-årene. De aller fleste begynner vel aldri med det… Du har sikkert hørt det før, men jeg tror virkelig ikke at dere bloggere ordentlig forstår deres egen påvirkningskraft. Tenk litt på det i forhold til hvilke småting du skal ta opp som et “problem”…

    14. Jeg har også en slik rynke.. den er veldig plagsom. Jeg er bare 20 år, og har lyst å gjøre noe med den. Men er veldig redd for at det skal se rart/fake ut. Såå jeg prøver å bare godta det..
      Jeg syntes du er utrolig vakker, og ville ikke lagt merke til den rynken på deg om du ikke hadde skrevet det selv! Øynene dine, og smilet ditt lyser opp enhver sin dag! <3 <3
      Stå på videre, flotte du <3

    15. Ikke for å være slem, men det er ikke hva du skriver på bloggen som er interessant.. det er kommentarene du får som er verdt å lese. Mer meg skakk ihjel av å lese 😂😂😂

    16. Nå er jeg veldig redd for at dette høres feil ut, men jeg håper du tar det positivt!
      Jeg ser alltid på bildene før jeg leser innleggene, av en eller annen grunn.. Og jeg la merke til “rynken” i panna, og min første tanke var at det er SÅ BRA at du la ut disse bildene! Du lot ikke være fordi “der synes en rynke”, men du postet de og det står det respekt av. SÅ ekte! Så etterpå, når jeg leste innlegget, at du kommenterte det selv også. Du er et godt forbilde, Julianne.

    17. For et koselig og ærlig innlegg. Synes du er nydelig vakker nå. Nyt dagene og livet, lev nå, morgendagen kommer med sine ting. Og den rynken i panna? Det er selveste livet det.
      Jeg vet det er en frase, men likevel så sann; ikke visste jeg at alle disse dagene som kom og gikk var livet.

    18. Du er så utrolig vakker Julianne, og for ett flott menneske!😍❤️ En liten rynke er bare ett bevis på at du har levd, og det er det naturligeste i hele verden.
      Jeg tar av meg hatten for deg og Ulrik!❤️👍
      Stå på!😘 Elsker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg