TRONDHEIM LEVERTE

Reklame

Herlighet, for en helg og for en fest! Jeg kjenner på kroppen at vi hadde det gøy i går, for å si det sånn. Hehe! Men det var det virkelig verdt. Jeg trengte fest nå og det tror jeg Ulrik gjorde også. Dessuten hadde vi nok godt av å komme oss litt bort fra Oslo begge to og jeg er derfor veldig takknemlig for at vi ble invitert på gårsdagens lansering av TeleGAPP. Dette var en fest hvor det ikke var spart på noe, jeg ble kjent med flere nye jenter og traff mange koselige lesere. Nei, nå må jeg hoppe i seng. Jeg skulle bare si hei til dere og TUSEN TAKK for i går. Jeg storkoste meg og Trondheim leverte.

I morgen skal Ulrik og jeg på et spennende møte i Drammen og før det har jeg et annet møte her hjemme. Derfor skulle jeg egentlig ha lagt meg for lengst, men vi fikk besøk av svigers for noen timer siden og etter det har timene gått alt for fort. Det er så sjelden vi er sammen med foreldrene til Ulrik siden de bor i Måløy, så vi må bare benytte oss av hver anledning.

Jeg har forresten en hyggelig konkurranse gående på Instagram nå. Følg meg på @pilotfrue om du vil sjekke den ut og delta ♥

Fotograf: Dag-Asle Langø

3 kommentarer
    1. ah, Rebeccka er så flott. Verdens snilleste personlighet og tillegg utenomjordisk vakker på samme tid… Det er noen som har fått det her i livet ja.

    2. den kjolen du valgte i helgen trodde jeg faktisk var en slags kapteinjakke som Ulrik hadde liggende. Hvorfor valgte du denne??

    3. Er ikke du og Ulrik for gamle til å feste med PH-deltakere? Og hvorfor drikker du mellom hvert forsøk egentlig ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg