FØLELSER MÅ FORDØYES

Reklame

I dag hadde jeg virkelig lyst til bare å bli liggende i sengen. Jeg våknet av at jeg kaldsvettet og hadde vondt i magen. For ikke å snakke om blåmandagfølelsen etter det som har skjedd/ikke skjedd. Jeg vet ikke om det bare er tilfeldig at formen ikke er på topp eller om det er på grunn av at hormoner og slikt skal ut av kroppen min igjen. Men det føles uansett som en uggen start på denne uken, noe som heldigvis betyr at den bare kan bli bedre. Positiviteten lenge leve 🙂

Til tross for den triste beskjeden fredag ettermiddag om at hCg-verdiene mine hadde halvert seg, klarte jeg å kose meg på Elle festen samme kveld. Ulrik og jeg vurderte å bli hjemme, men siden vi hadde gledet oss til denne festen såpass lenge så bestemte jeg meg rett og slett for å rømme fra følelsene mine noen timer og koble helt ut. Det funket den kvelden, men når man ignorerer slike vonde følelser kommer de som regel tilbake og biter deg i rumpa. Følelser må fordøyes. Jeg fikk derfor en ekstra tung lørdag og søndag, men angrer ikke et sekund på at vi ble med å feire Elle sitt 20-års jubileum. For det var veldig gøy. De folka der kan å lage fest.

(sponset) Snilleste og dyktige @idakristintonseth fra Høyer Fredrikstad plukket ut dette fine antrekket til meg i forkant av fredagen. Planen var jo å dra på festen som gravid og drikke vann, men slik ble det ikke. Settet er fra høstkolleksjonen til Stine Goya, som er et dansk klesmerke jeg har åpnet øynene for i det siste. Jeg digger fargen og spesielt stoffet. Velour er definitivt noe dere kommer til å se meg mer i denne høsten og til vinteren. Jeg gleder meg til å finne flere nye velour-favoritter fremover!

(sponset behandling) Her ser dere den enkle og fantastisk fine frisyren som @mariadimitrov fra Head Frisør i Hegdehaugsveien lagde på meg på fredag. Vi brukte clips (ekstra løshår) for å få litt lengde i oppsettet mitt. Maria fikset også sminken min og håret til Ulrik. Jeg var skikkelig fornøyd med looken og ikke minst med Ulrik. Han kler den nye og korte sveisen sin sååå godt, synes jeg. Det ser jeg at han synes selv også. Hehe!

(sponset behandling) Neglene mine er det søteste @nailsbyhanneelisabeth som står for. Dere ser de kanskje ikke så godt på bildene over, men de er i glittrende gull denne gangen. Hanne (negledesigneren min) har lagt ut en videosnutt på Instagram av neglene mine. Der ser dere hvor fine de faktisk er! Hanne tar forresten bare 500 kroner for nytt sett og kun 350 kroner for påfyll, noe som er utrolig gode priser. Ta kontakt med Hanne på Facebook her for timebestilling. Hun holder til på Sørenga.

De freshe øredobbene kjøpte jeg på Ganni rett før helgen og vesken fra Louis Vuitton lånte jeg av Ida som satt sammen antrekket (en god venninne fra Fredrikstad som jobber på Høyer) sammen med noen sko som dere ikke ser her, men som er fra Jimmy Choo. Åh, som jeg elsker å låne ting av venninner! Det gjorde jeg liksom alltid før, men etter at jeg ble “voksen” så har jeg glemt hvor genialt og gøy det er.

Vi blogges mer senere i dag! Jeg føler at jeg skylder dere litt hyppigere oppdateringer denne uken etter forrige ukes opphold..

28 kommentarer
    1. herregud så lekker du var her!
      elsker velour dressen på deg, fargen var døds fin. ELSKER også hårfargen din nå, har du gjort noe med den? uansett, lekker var du!
      åja, Ulrik kledde det korte håret:)
      ønsker deg en god mandag 🙂

    2. Ah, du er så vakker.
      Skulle ønske jeg kunne gitt dere begge en god klem. Føler sånn med dere! Er takknemlig for alt du vil dele med leserene dine.

    3. N Y D E L I G!! Den vargen var helt vanvittig fin til deg 😍
      Følelser må fordøyes, det er helt sant og helt riktig. Håper du får lagt det bak deg fort og klarer å fokusere fremover – for dere VIL bli foreldre en dag! Ferdig snakka!

    4. Ønsker dere alt godt videre, lykke til <3 Så håper jeg akkurat dette kommentarfeltet kun blir gode ord til dere i dag.

    5. Så vakkert par dere er! Ta godt vare på hverandre, og det dere har sammen!
      Som jordmor ber og håper jeg at drømmen deres om å bli foreldre lykkes! For meg er det helt spesielt å ta i mot barn som vi vet at foreldrene har hatt mange mislykkede IVF i forkant! Men ikke gi opp, jeg møter stadig på foreldrene som får drømmen oppfylt!
      Lykke til videre <3

    6. Har aldri sett deg så vakker før, den kjolen!! Wow!! Fargen kledde deg virkelig. Og håret og sminken selvfølgelig:)
      Masse lykke til videre<3

    7. Søte deg, du skylder oss ingen ting. Vi er her og venter på deg til du føler at du har lyst å energi til å dele mer av hverdagen din på godt og vondt med oss. Du er litt av ei jente, og veldig veldig god. Ikke bare på utsiden, men du har et ærlig og varmt hjerte. Stor klem.

    8. Åååå!!! Du er en så stilig, vakker og intelligent dame. Ikke rart Ultrik falt for deg. Ta all den tiden du trenger, vi har alle forståelse for at man trenger tid..

    9. Seriøst, du er en overfaldisk wannabe som prøver å være noe mer enn en basic bitch. Slik som alle dere som leser blogger. gaaad. Få dere et liv.

    10. Du er så åpen og ærlig at jeg synes det bare er bra at det går litt tid mellom innleggene hvis du føler for det. Jeg personlig har liten sans for forhåndsskrevne innlegg fordi jeg føler det kan bli kunstig. Så ja til kvalitet, fremfor kvantitet. Du er høyt oppe på blogglistene fordi du både engasjererer, berører og inspirerer oss lesere 🙂 Både du og Ulrik ser helt smashing ut på bildene. Dere utstråler en varme og godhet som jeg sjelden har sett. Ønsker dere alt godt i tiden som kommer <3 Klemmer fra meg og kona mi

    11. Marianne. Kan noen av dere som spyr ut av dere helt hinsides stygge og sårende kommentarer til Julianne svare på hvorfor dere gjør det???!! Jeg fatter bare ikke hvorfor dere leser bloggen hennes når dere blir så provosert.

    12. jeg anbefaler deg å se “the human experience” på netflix 🙂 den handler om alle kjemikaliene vi får i kroppen vår som også kan skade reproduksonsevnen vår

    13. Kjære deg!Føler sånn med deg!Det et så tungt å stille seg om igjen etter venteukene når det ikke ble graviditet😞Varme tanker❤

    14. Vakrere har jeg aldri sett deg tror jeg, tiltross for en tøff uke 😍😍
      Føler med dere, har selv mistet i SA og vet hvor vondt det er og tomheten man sitter med etterpå.
      Ønsker dere all verdens lykke til videre, måtte det gå deres vei nå 🙏🏻
      Klem ❤️

    15. Heisann ☺️ jeg er en godt voksen dame som leser bloggen din innimellom. Skjønner at det er en tid med mye følelser for dere nå. Jeg har født to barn og valgte av ulike grunner å adoptere den tredje (fra Etiopia) To ulike, men begge fantastiske, måter å få barn på. Like sterke følelser, like stor kjærlighet……faktisk ingen forskjell i det hele tatt. Det er min erfaring bare. Dere må gjøre dere egne erfaringer og ta deres egne valg….fikk bare lyst til å dele min erfaring med dere begge. Om dere i fremtiden skulle føle at adopsjon er noe for dere (før eller etter evt egenfødte barn) så vær obs på at prosessen tar lang tid, og at det er rimelig absolutte krav til alder her i Norge. En del setter i gang prosessen for sent og får ikke adoptere pga at de overskrider aldersgrensen før en får tildeling av barn. Lykke til videre 😊

    16. Jeg beundrer styrken din. Ta vare på hverandre og hold på håpet, dere kommer til å bli foreldre en dag <3 en god klem til dere begge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg