HVEM ER JEG?

På Snapchat er jeg veldig aktiv i perioder. Jeg gidder ikke bombandere følgerne mine med alt, men jeg oppdaterer gjerne mye når jeg først setter i gang. Følg meg på pilotfrue, om du vil. Jeg svarer på alltid på personlige snapper fra lesere 🙂

På Instagram er jeg lat. Jeg har planer om å sette meg noen nye mål for denne høsten og legge ut bilder oftere fremover. Det er forresten på Instagram vi kommer til å dele resultatet av graviditetstesten først. Følg oss på @mrulriknygaard og @pilotfrue om du vil være en av de første som får vite hvordan det går denne og forhåpentligvis siste runde med prøverør ♥

På matbutikken er jeg ubesluttsom. Veldig ubesluttsom. Det hender at jeg kommer hjem med masse ingredienser som ikke en gang passer sammen når jeg skal handle inn til middag. Jeg er derfor ofte innom matbutikken 1-3 ganger om dagen fordi jeg har glemt noe eller har lyst på noe mer.

På kjøkkenet er jeg ingen mester, men heller ikke redd for å prøve ut nye ting.

På badet er jeg treg. Eller, jeg kan være kjapp om jeg må. Men jeg foretrekker å bruke lang tid i dusjen, med sminken og med håret. Derfor planlegger jeg slik at jeg får god tid.

På soverommet er jeg hun som liker å sove om kvelden og kose eller gjøre andre hyggelige “sengeaktiviteter” om morgenen 😉

På treningsstudioet er jeg helst alene eller sammen med Ulrik. Jeg er nesten aldri på timer siden jeg liker å være for meg selv når jeg trener. Drømmen (les: kravet for neste bolig) er et treningsrom hjemme, så jeg slipper å møte andre mennesker på trening i det hele tatt. Det er selvfølgelig hyggelig å trene med en venninne en gang i blant, men ikke flere ganger i uken.

På møter er jeg alltid forberedt og tidlig ute. Det verste jeg vet er å komme for sent til avtaler med andre.

På jobb er jeg litt hver dag og mye noen dager. Jeg tar meg sjeldent helt fri en hel dag og aldri ferie i flere dager.

På ferie er jeg også på jobb. Det er det som er ulempen med å leve av bloggen. Men fordelene er heldigvis mange og jeg stortrives med denne livsstilen. 

På fest er jeg aldri klar for å legge meg. Nå som jeg ikke drikker alkohol og går på hormoner som gjør meg trøtt er jeg nesten aldri på fest, men det teller ikke.

På nach er jeg alltid sulten. Nattmat er best!

På internett er jeg absolutt hele tiden. Jeg blir helt seriøst stresset de få gangene jeg ikke har dekning på mobilen eller holder på å gå tom for strøm. Kriiise!

På kino er jeg sjelden. Jeg liker å gå på kino, men det er litt tiltak å planlegge tidspunkt, bestille billetter og reise til og fra når man egentlig bare kan se film hjemme i stua.

På Netflix er jeg ofte. Det beste som finnes er å leve seg inn i andres verden gjennom filmer og serier, og glemme alt som skjer i hverdagen. Nå trenger jeg en ny serie å se på. Har dere noe serietips?

På stranden er jeg kun på ferie i utlandet. Nå som vi har båt er ikke sand og strand så viktig lenger. Jeg føler at mitt behov for sol blir dekket på sjøen. Når vi får barn blir nok stranden vktigere igjen.

Bak rattet er jeg flink i følge meg selv og ikke så flink i følge Ulrik. Jeg kjører ikke mye bil fordi jeg hater å parkere rundt i Oslo sentrum. Men jeg elsker å sette meg i bilen når jeg skal kjøre litt lenger, som til Fredrikstad foreksempel. Da koser jeg meg med musikk på full guffe!

I diskusjoner er jeg hun som blir lei seg, ikke hun som kjefter og smeller. Jeg er veldig følsom.

Akkurat nå er jeg hjemme etter en kaffe date/smoothie date (jeg drikker ikke kaffe lenger) med Kaja på Storo. Hun hjalp meg å finne bryllupsgave i grevens tid. Jeg reiser som sagt til Kristiansand i morgen og blir der over helgen, siden jeg skal i bryllup til fetteren min på lørdag. Ulrik er tilbake på jobb og kan dessverre ikke være med i bryllupet.

Håper dere satt pris på et annerledes innlegg fra meg!

26 kommentarer
    1. Så koselig en bloggpost å lese 😊
      Jeg kommenterer ikke ofte på bloggen din- men jeg leser bloggen da jeg er en av dine følgere på samtlige medier. Håper virkelig dere lykkes denne runden ❤️ Hvis du liker personlige snapper- kanskje jeg snapper deg en gang 😊 Kos deg i bryllup 😊 Klem ❤️

    2. Netflix seriene jeg vil anbefale er.
      Zoo. Og the 100. To utrolig spennende serier som basser for begge to 🙂

    3. Call the midwife synes jeg har vært fin ( og litt trist da) og se nå mens jeg går gravid. Også chesapeake shore på netflix, og hart of dixie på viaplay:)

    4. Hvorfor greier ikke frisøren din å skjule ditt eget hår/blende det mere inn i extensionet hun setter på deg? Utrolig u-classy..

    5. Morsomt innlegg:)
      Du MÅ se The Handmaids Tale på HBO- handler om fruktbare kvinner som blir fanget og utdelt i hver sin familie for å bære frem barn for de som ikke kan det selv. Sinnsykt spennende og annerledes serie.
      Ellers se Mistresses på Viaplay- litt frustrerte fruer over det! Sååå spennende og jentete serie:)

    6. Åå du må sjekke ut homeland på Netflix! Beste serien jeg har sett😃 Har fått flere andre helt hekta på det også 😃

    7. Jeg har begynt på et par Netfixserier selv nå nylig (sett ca. 6 episoder hver) og kan absolutt anbefale dem!
      1) The Americans. Jeg var skeptisk her, men viser seg å være dødsspennende! Handler om et par som jobber som russiske spioner, og lever det “vanlige amerikanske livet” for å gli inn. Har fått barn, og sjonglerer A4-familieliv med en noe spesiell jobb. Selvsagt har de fått en FBI-mann som nabo også.
      2) Outlander. Handler om en dame fra 1940 som ufrivillig reiser tilbake i tid og havner på 1700-tallet.

    8. Om du ikke har sett “the O.A” enda, så anbefaler jeg den på det sterkeste, og den ligger på netflix.
      Men enda sterkere vil jeg anbefale deg å begynne og se “the handmaid’s tale” på hbonordic.no, og bedre serie enn det skal du lete en gooood stund etter. Vanvittig bra storyline, nervepirrende og spennende i hver episode. Håper du gir den en sjanse. 🙂

    9. Å jeg er akkurat samme i forhold til diskusjoner. Det er både positivt og negativt. Jeg liker at jeg ikke er hissig og ikke hever stemmen lett, men jeg hater at jeg kan begynne å gråte i en diskusjon hvor jeg ønsker å bli tatt seriøst. Jeg vil ikke bli trøstet, jeg vil at folk skal lytte. Jeg gråter nemlig som regel av sinne og frustrasjon, jeg vet ikke hvorfor det kommer ut i form av tårer hos meg, men det gjør det.

    10. Digget dette innlegget 🙂 Føler man kommer litt “under huden” på deg, og det er bra siden mange blogger så overflatisk. Tommel opp!

    11. Åååh du må se Girlboss om du ikke allerede har sett den! Vil også anbefale Crazy Ex Girlfriend, Nashville, The Ranch, Heart of Dixie, The Carrie Diaries, New Girl og Suits!

    12. Spørsmål til spalten
      Mener du at du foretrekker eller liker morgensex? Hva synes du er behagelig med det å ha elskov mens man begge ser ut som noen troll og stinker fordervet fra munnen?
      Et annet spm; synes du noen ganger det er flaut å bli spurt hva du driver med, når du må svare blogg? Mange vil da tenke, når du ikke gjør noe ved siden av, at du er lat eller mangler arbeidsmoral?

    13. ”Jeg svarer på alltid på personlige snapper fra lesere :-)” Ta bloggen seriøst og les over flere ganger før du publiserer. Rettskriving, tegnsetting og ordbruk er det minste du bør få til!

    14. Enig i dette med rettskriving. Jeg blir irritert og flau over innleggene dine noen ganger, for du er tydeligvis ikke så stødig i norsk rettskriving? Det bør være en forutsetning når man skal blogge.

    15. Er det mulig å henge seg opp i sånne bagateller!????
      Gad, få dere eit liv da folkens….
      Les bloggen om du liker å lese om hennes liv og finn dere en hobby om dere bare skal mobbe!

    16. Ikke bry deg om idioter som kritisere og kjefte på deg for alt. 🙂 Du er en flott jente og liker bloggen din kjempegodt

    17. så morsomt innlegg! anbefaler the blacklist, homeland og selvfølgelig prisonbreak om du ikke allerede har sett det😄😄

    18. Fine Julianne, alle gode ønsker til deg og Ulrik🌸
      Jeg og mannen min har blitt hekta på Shameless på Netflix. Anbefales!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg