MITT LILLE RYDDEPROSJEKT

Annonse

Når jeg bestemmer meg for noe så skulle det helst ha skjedd i går. Det er bare sånn jeg er. Ulrik er ikke helt sånn, men han skal ha for at han hiver seg rundt og stiller opp på alle mine mindre planlagte ideer hver gang. Hehe! Tidligere denne uken skjedde det igjen. Jeg har som sagt begynt å rydde her hjemme fordi vi vurderer å selge, og med rydding så mener jeg i alle skap, skuffer og hyller for at det skal se luftigere og større ut til en eventuell visning. Vi skal som dere vet få besøk av megler og takstmann om sirka en uke og da vil jeg selvfølgelig at alt skal se helt perfekt ut. Derfor har vi leid et minilager på City Self-Storage for å oppbevare møbler og andre ting som vi egentlig ikke har plass til. På det ene gjesterommet vårt har vi blant annet oppbevart den sengen vi nylig byttet ut på soverommet vårt som vi ikke vil kvitte oss med, barnesengen vi har kjøpt og mye mer som selvfølgelig skaper en del kaos..

City Self-Storage har forresten lagere som både er bemannet og ubemannet i Stor-Oslo og Drammen. De har også alt av flytteutstyr tilgjengelig. Det er utrolig enkelt å bestille lager siden alt skjer via nett. Jeg booket, signerte og gjorde alt av “papirarbeid” gjennom mail og hjemmesiden deres på bare få minutter. Null stress, rett og slett.

Det jeg glemte da jeg satt i gang med dette ryddeprosjektet mitt var at jeg ikke kan løfte tungt på grunn av egginnsettet. Dermed ble mitt lille ryddeprosjekt et større og felles prosjekt for både Ulrik, Halvor (kompisen til Ulrik) og meg. Hehe! Altså, hva skulle jeg gjort uten disse to? Ekte handymenn, kaller vi slike ♥

Til nå har vi flyttet en dobbelseng, en barneseng, gardiner, to lamper, to stoler, en puff, noen store pyntegjenstander og masse av våre (les: Ulrik sine) klær i 13 pappesker til City Self-Storage minilager på Haslum. Lageret vårt er på 5 kvm, som er en helt perfekt størrelse til oss og vårt midlertidige behov. Vi har fortsatt god plass igjen til resten at tingene som skaper rot her hjemme. Jeg har blant annet en hel bod i kjelleren som er så full av ting at vi ikke en gang kommer inn i den, så siste del av flyttingen skjer til uken. Men først må jeg pakke ned og rydde alt sammen, for det er min oppgave. Det er litt av en jobb det også.

I et lager på 5 kvadratmeter slik som vi har leid, kan du få plass til innholdet fra en normalt møblert leilighet på 30-35 kvadratmeter. Her er et eksempel på hva denne størresen rommer: 35 flytteesker, 5 sammenleggbare stoler, 1 spisestuestol, 1 dobbelseng, 1 nattbord, 1 salogbord, 1 bokhylle, 1 kleshylle, 1 vaskemaskin, 1 sofa, 1 salongstol og 3 lamper.

Det som er så fint med leie av lager hos City self-Storage er at lageret kan leies på ubestemt tid. Vi har i første omgang tenk til å leie lageret ut januar, men man vet aldri og spesielt ikke med meg. Jeg får stadig nye og gode ideer. Hehe!

Trenger du mer plass til oppbevaring av møbler og innbo? Nå får du 25-50% rabatt på leie av lager! Tilbudet gjelder utvalgte størrelser og avdelinger, og varer så langt det er kapasitet.

Bestill ditt lagerbod her!

 

18 kommentarer
    1. Godt å få ryddet opp i alskens rot å vas hvis man skal flytte… Jeg har tatt skippertak her hjemme selv…
      Alt man samler på som Aldri blir brukt.. Har jeg levert til fretex… Mye klær har blitt levert og..
      Godt med mer plass og mindre ting…
      Lykke til med evt boligsalg og fremtidig kjøp… Spennende..

    2. Er vel ingen grunn til du ikke kan løfte tungt på grunn innsettingen??? Er selv ei under prøverør behandling så vet hva jeg snakker om.. Er helt krise og tragisk hvordan du oppfører deg i prøveperioden. Du får det til å høres så mye mer dramatisk ut en det er. Helt greit å ta lit hensyn iforhold til alkohol å slikt, men du er jo helt på vidda. De fleste vet ikke når de er gravide og tar derfor ikke hensyn, de bærere frem friske sunne unger fordi om. Seriøst!

    3. Seriøst???
      Når man har mistet de andre gangene…
      Skulle det da ikke være lov å ta det med ro og ikke løfte tungt…
      Ta deg en bolle a!!!!
      Kos deg med ruginen du Julianne..
      Da vet du hvertfall at det ikke er noe du har gjort som er feil om det ikke skulle gå ❤❤❤
      Xxxxxxxxxxx 🍀

    4. Til 16.29
      Har selv opplevd 2 spontanaborter så vet akkurat hvordan det er. Men å leve normalt er ikke grunnen til det! Greit nok at hun ikke vil løfte tungt, selv om sykehuset aldri har sakt noe om at det gjør noe!! Men alt det andre da? Er jo “hensyn” hun tar som ikke en gang har noe betydning. Er mye verre for kroppen med hysteriet hun holder på med. Beste er å leve normalt som alle andre stort sett gjør når de blir gravide naturlig!

    5. Litt kritikk av denne annonsen…..
      Jeg klikket meg inn for å se på prisene, men cityselfstorage oppgir ikke prisene, man må ta kontakt fortilbud…..du linker til en kampanje som reklamerer med avslag på 25-50%, hvordan skal jeg som kunde da vite hva som er de reelle prisene?
      Gjør som Pilotfrue, bestill din lagerbod!
      Vi har kampanjepriser, og gir 25-50% i inntil 4 mnd på leie av utvalgte lagerstørrelser. Tilbudet gjelder så langt vi har kapasitet, og på utvalgte avdelinger.
      Send oss en uforpliktende forespørsel, og vi sender deg et tilbud på e-post innen kort tid.

    6. Plager det deg så mye så la vær å lese bloggen heller da…
      La nå dama få leve livet sitt AKKURAT sånn Hu vil selv….
      Gud bedre så mye folk legger seg oppi… Sitter dere å snakker slik til venner og familie også??

    7. Så mye rart folk henger seg opp i. Hva er galt i å være litt ekstra forsiktig under graviditet? La nå folk få bestemme selv hva som er bra for dem og ikke. Om man kan løfte eller ikke kommer helt an på hvor sterk/godt trent man er. Noen en godt trente og kan løfte tungt uten at det utgjør noen skade, mens andre ikke kan løfte like tungt. Slik er det bare og la nå folk være forskjellige, og så forsiktige som de vil. Ingen graviditeter er like og heller ingen kvinnekropper. Man vet selv best hva som er rett for en selv.

    8. Ingenting med dette innlegget å gjøre, men må bare skrive det. Du virker som en helt fantastisk dame, og Ulrik virker som en fantastisk snill og trofast mann. Jeg håper babydrømmen deres går rett vei, noe jeg virkelig tror! Dere blir nok supre foreldre som kan gi barnet mye kjærlighet og varme. Ønsker dere alt godt. Du er forresten utrolig vakker <3 Ha en fin dag

    9. Julianne er i sin fulle rett til å leve slik hun ønsker, men hun ønsker å informere om prøverørsprosessen og da bør fakta være riktig. Når hun skriver “…at jeg ikke kan løfte tungt pga egginnsettet” høres det ut som det er en del av prosessen, og det er det ikke på noen som helst måte. Da vi hadde vårt forsøk spurte jeg om det var spesielle hensyn jeg måtte ta i rugetiden, foruten det opplagte som null alkohol o.l. Og nei, det var det ikke. Som legen sa: “Mange ber til og med om sykemelding disse ukene, men det er jo ingen som prøver på vanlig måte som sykemelder seg etter eggløsning.” Det er null forskjell på måten man må leve på etter egginnsett.
      Altså, selvfølgelig velger man selv hvordan man lever. Men ikke få det til å høres ut som om det er sånn man MÅ leve fordi man er i denne prosessen.
      Jeg levde som vanlig, jobbet fullt, trente og gjorde det jeg pleier å gjøre.. og ble gravid på første forsøk. Så slapp av, ikke tenk på at du kan gjøre noe “galt” og lykke til! Håper spiren sitter denne gangen!❤️

    10. Hadde jeg vært deg,så hadde jeg tatt det rolig en stund fremover. Det er ditt 4? innsett og du har mistet en gang. Da hadde jeg latt være å styre for mye med ditt og datt. Selvfølgelig så kan og skal man leve som vanlig selv om en er gravid,men når ting er som de er ed prøverør osv.da hadde jeg roa ned. Men det er meg da. Hadde vært så engstelig for å miste igjen jeg at jeg ikke hadde klart å holde på sånn som du gjør.

    11. Så enig med Anne her!
      Julianne må leve akkurat slik hun vil. Men at hun legger det frem som dette er ting som man ikke skal gjøre er ikke greit. At hun selv velger å ta hensyn som er helt uviktige i prossesen må hun gjerne, MEN det er ikke greit at hun fremstiller det som hun gjør. Hun har mange lesere som kan tro at dette er ting som er av betydning, ettersom hun har fagpersoner å kunne rådføre seg med. Er derfor ikke greit , da det faktisk kan gjøre at andre tror de har gjort noe galt under deres svangerskap som kan ha ført til feks spontanabort!
      Så et lite råd Julianne! Lev akkurat som du selv ønsker da dette er din fulle rett. MEN ta å vurdere på hva du skriver om i blogger! Hensyn du tar som man skal ta, skriv i vei. Men alle disse tingene du selv velger å gjøre fordi du selv mener det muligens skal ha noe å si burde du kanskje holde for deg selv…

    12. Jøsses.. Nå må dere negative personer legge av her..
      Julianne må få gjøre akuratt som hun føler for etter innsettet enn at andre skal si at “de løftet tungt eller annet” mens de var i sammme situasjon. Samme som st jeg kan føle meg fin med 39 i feber, mens en annen ligger totalt utslått! Gjør akuratt hva du føler for fine Julianne. Men vet jo at du gjør det 🙂 Dette er ditt løp og ikke andres. Og til den super tette kommentaren “Ulrik er liten” 😂 Der må det sitte en person bak med jæv.. dårlig selvtillit 😂 Ulrik er normal og fin, så den kommentaren måtte jeg flire skikkelig av. At det går an å gidde skrive noe sånt. Ellers må jeg si du er like vakker som før på de alle bilder postet i de siste innleggene. 🙂 Ligger huset dere rett ved T-banen på Vinderen? (synes fra T-banen) og hva gav dere for det igjen? Virker jo svært lekker. Hvis dere flytter fra Oslo til Fredrikstad, hva vil du da savne mest fra sentrale Oslo? Klem fra meg, som ennå ikke har sett deg skrive frekt til leserne dine.. der er det andre som er hårsåre og tolker/leser som at alt er negativt ment. Lykke til videre ❤️

    13. Hilde k: hva får deg til å tro at jeg ville noe vondt med kommentaren om ulrik? Jeg synes bare det var morsomt å bemerke når man så han ift kameraten. Er tydelig man ikke kan kommentere noe ironisk lenger uten å bli arrestert i kommentarfeltet. Den som har dårlig selvtillit er deg, som bare må trå opp på din høye hest for å angripe andre. Spesielt!

    14. Håper dere snart tar til alvor det med hunden. om ikke dere snart tar å hører, sender jeg inn klage til mattilsynet, og tviler på de er fornøyde med en HUND inne i en salong, tenker på de som sponser dere. . så snart kan du kanskje slutte å være så diva at du må bruke hunden som tilbehør. Er mange av oss som sliter sykt med helsen etter sånne som DU må ha med den veske hunden inn påå steder hovr dyr ikke er tillatt, da får vi allergianfall. så hverså snill å tenk mer enn din nese.

    15. Til deg ( som seff er anonym) kl 01.45. Du skrev “Ulrik er så liten” Ok, men hva mente du med det? Om det ikke var negativt, så evt fortell at du sammelignet med kameraten vedsiden av da? Og som jeg kan se er han andre høyere og mer kompakt. Begge er fine og normale etter sine kroppsformer.. Blir oppgitt over folks “detaljerte holdninger”
      Og om man skulle forstå “ironi” i det innnlegget.. hvordan skulle man forstått det?

    16. Hvor gammel er Ulrik? Jeg var helt sikker på at han var over 50, men noen sa at han ikke er i nærheten av det engang:O

    17. Til Hilde Konstanse: Alle er anonyme selv om det står et navn. Ulrik ser liten og tynn ut. Sier ikke han er det, bilder kan lyve. Men slik ser det da ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg