GOOGLING AV SYMPTOMER

Hei! Jeg er egentlig på vei ut døren for å rekke en bursdag som har startet, meeeen først må jeg bare fortelle dere noe.. Hehe! Denne rugingen gjør meg som vanlig litt sprø for jeg er i full gang med googling av symptomer igjen, og det blir man ikke akkuat mindre forvirret av. Hehe! Men jeg tipper de fleste prøvere er enige med meg om at det er umulig å la være?

Heldigvis/uheldigvis har jeg gjort meg egne erfaringer i tillegg som jeg nå kan sammenligne denne runden med. Da mener jeg å sammenligne de symptomene jeg hadde ved de tre andre forsøkene vi har hatt, som har vært ett negativt og to positive. Over til poenget.. I hele dag har jeg vært plaget med halsbrann. Det begynte egentlig litt i går, men da tenkte jeg at jeg hadde blitt smittet av Ulrik. Han har nemlig hatt både halsbetennelse og vært i dårlig form de siste dagene. Det var først i dag jeg skjønte at det ikke var en halsbetennelse på vei eller noe annen sykdom for den saks skyld. Jeg har fått halsbrann! Og vet dere hva som er bra med det? Det har jeg fått til sirka samme tid etter innsett før begge mine positive graviditetstester! Kanskje det er “min” greie? Kanskje det er et godt tegn? Ja, jeg har jo mistet hver gang. Men det håper jeg inderlig at denne blodfortynnede medisinen som jeg nå tar skal forhindre. Jeg har forresten også hatt litt murringer i magen i dag og jeg føler meg skikkelig trøtt selv om jeg overhodet ikke har mangel på søvn. Jeg sover jo hele tiden. Hehe! Dette kan vel også være positive tegn?

Snille Ulrik dro på apoteket for å kjøpe Gaviscon til meg tidligere i dag. Det er tyggetabletter mot sure oppstøt og halsbrann som gravide kan ta. Jeg kan jo ikke vite om jeg er gravid ennå, men jeg tar selvfølgelig alle hensyn som om jeg skulle være det og har en veldig god følelse!

Nå roper sjåføren (les: Ulrik) på meg her. Det blir selvfølgelig fest uten alkolhol på meg i kveld. Kaffe har jeg sluttet å drikke også.. Flink jente 🙂

Hvilke tidlige tegn hadde du i rugetiden før positiv graviditetstest?

106 kommentarer
    1. Jeg var veldig trøtt og sovnet på sofaen tidlig hver eneste kveld, da skjønte jeg at noe var på gang.

    2. Skulle du bli skikkelig plaga med halsbrann utover i eit eventuelt svangerskap anbefala eg akupunktur! Aldri hatt tru på slikt, men med barn nummer to gjorde eg alt for å få fart på fødsel og nevnte då halsbrann til akupunktør som satte ei nål mot dette, funka som berre det. Lykke til.

    3. Har superømfintlig livmor, så jeg får syke eggløsningsmerter som er værre enn menssmerter, så jeg kjente (noe jeg hvertfall tror) at egget festet seg…. Fikk type eggløsningsmerter 🙂 og bekkenløsning dagen etter egget var festet. Det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid. Når man har bekkenløsning fra h****** første gang så er man ikke i tvil på hva det er andre gang:) og umenneskelig trøtt! Kunne sove døgnet rundt, hvertfall så lenge hu på 1 år lot meg sove :p

    4. Du er så søt som gjør alt du kan for at det skal gå bra 🙂 Håper virkelig at det går denne gangen!

    5. Mine tidlige gravidsymptomer(ca uke4/5):
      Tett nese/små blødninger i nesa, oppblåst i magen, murringer i magen, hodepine, sliten og trøtt, småplager i bekkenet og ryggen, måtte tisse hele tiden😂…og så fikk jeg skikkelig kvalme(dog uten oppkast) i uke 7 til og med uke 13. Fikk også ekstremt god luktesans i slutten av 1trimester. Og da snakker jeg om labrador-snute…🙊!! Rett før graviditetstesten hadde jeg noen bølger av kvalme. Begynte for alvor å mistenke noe da😉!! Masse lykke til 🍀🍀🍀!! Håper virkelig at det klaffer for dere denne gangen!! Og for din del håper jeg du slipper unna de tøffeste graviditetssymptomene som ekstrem kvalme og alvorlig bekkenløsning… Ikke noe særlig altså!! Men utrolig hva man tåler når man vet det er et lite menneske som vokser og utvikler seg i magen 😊😉!!! Klem til deg😄

    6. Hei! Halsbrann før positiv test hadde jeg ved begge mine graviditeter. I tillegg hadde jeg murringer. Håper det blir baby hos dere denne gangen. Lykke til med testing!

    7. Ømme bryst samt at de fikk en mørkere farge, murringer i magen, trøtt og irritabel. Lykke til. Heier på dere! 😀

    8. Jeg tror du “leter” etter symptomer og kan sikkert finne 100 tegn på graviditet.
      Men ikke stress! Det gjør kroppen i ulage og kan motvirke det du ønsker.
      Mange kvinner kan ikke bli gravide når de stresser fordi kroppen har mer enn nok med å takle stresset om ikke en graviditet skulle komme på toppen.

    9. Jeg har hatt tett nese siden dag en denne gangen, murringer i magen, humørsvingninger, ekstremt trøtt, og veldig sulten. Dette ble så klart byttet ut med litt kvalme utover nå, passerte 10 uker i går.. (dette er nr.2), første barnet for fire år siden, da merket jeg det fordi jeg brakk meg av iskaffe mocca, og jeg elsket egentlig den, og fetaost.. også hadde jeg det bare på følelsen… 🙂
      masse lykke til. Veldig spent på resultatet denne gangen <3

    10. Tett nese, utrolig med tretthet, murringer i nedre mage, og kortpusthet/”dårlig kondis” ved helt latterlige tilfeller. Som å gå opp en liyen bakke, kle på seg osv (jeg er slank og aktiv) 😉 krysser fingrene for dere!

    11. Hver mnd får jeg dårlig hud rundt mensen, utenom gangene jeg hat vært gravid. Som nå er 5 ganger, desverre har noen resultert i MA eller SA. Så her merker jeg det på bedre hud og helt syke drømmer på natten.

    12. Jeg opplevde festesmerter dagen etter innsettet. Deretter murringer i magen/på sidene og så kom halsbrannen for fullt 😉 lykke til <3

    13. Jeg merket overhode ingen ting før jeg tok graviditetstesten og den var positiv. Var gravid med tvillinger og i uke 6 så kom symptomene for fullt og ble utrolig slapp og trøtt. Hadde i lengre perioder null overskudd og lå mye på sofaen. Lykke til med ruging. Har selv vært gjennom 3 VIF forsøk og vet hvordan det føles. Jeg er sikker på at du vil lykkes!
      Forresten, veldig flott bilde av deg!

    14. Vondt i ryggen, og så kjentes det ut som mensen skulle komme hvert øyeblikk. Og generelt litt rar i hele kroppen. Samboeren lurte på om jeg ville ha et glass vin, til da var jeg så vant til å få negativ test måned etter måned…. Så da jeg tok en test før jeg takket ja til glasset med vin gjorde jeg det bare for å utelukke at jeg var gravid. Så ble rimelig satt ut da det lyste to blå streker mot meg <3 Ble ikke noe vin på meg den kvelden, eller siden, er i uke 25 nå.

    15. Murringer i magen, trøtt, svettetokter midt på natta, nett nese og vondt i korsryggen. Lykke til med denne runden 🙂

    16. Håper det går deres vei!!
      Hadde maaasse mensmurringer og drømte at Jeg var gravid (var ikke prøver, så var ikke noe jeg drømte ellers).

    17. Nå ble jeg gravid på naturlig vis, men hadde festeblødning ca én uke før menstruasjonen skulle kommet. Blødde helt svakt i fire dager. Så var det absolutt ingen symptomer før i uke 6, da kom akutt mangel på matlyst og ble helt tom for energi -og det varte lenge! Halsbrann ble ikke et problem før senere i graviditeten når magen ble stor og presset på, spesielt når jeg lå flatt. Trodde det var derfor gravide ble plaget med halsbrann jeg?

    18. Akutte, sterke smerter i underliv som varte sikkert i 5 minutter. Jeg måtte sette meg på huk, og aller helst legge meg ned. Det var slik jeg fant ut av graviditeten

    19. Mensensmerter i ryggen, ømme pupper, fikk positiv test 4 dager før forventet mens, nå er jeg i uke 34 ❤️ Lykke til Julianne og Ulrik – håper så det går denne gangen for dere.

    20. Jeg ble kvalm nesten en uke før positiv test, i tillegg ble puppene mine litt ømme. Hadde også litt murringer i magen. Masse lykke til, krysser fingrene for dere!

    21. Jeg var noen dager forferdelig kvalm og svimmel, så tenkte jeg bare å sjekke.. så stod det: Gravid😍 Jeg fikk ikke sure oppstøt før i slutten av svangerskape. Masse lykke til i rugetiden👍

    22. Første gangen fikk jeg symptomer bare noen dager etter at egget festet seg! Fikk murring nederst i magen og ømme bryster. Andre gangen fikk jeg ikke symptomer før i uke 6, men også da murringer 😉 Håper det går denne gangen! Sender dere mange gode klemmer 😊

    23. Håper dette er symptomet ditt!! :))
      Jeg kjente raskt at det “trakk” i ligimentene i livmoren..og at det strakk litt i lysken.. vanskelig å forklare. Og jeg satt på jobb og en kvalmebølge kom over meg. Dette var kun dager før positiv test, testet positivt 3 uker på vei.
      Ellers bare visste jeg, men dette var med andremann- jeg hadde ingen symptomer som jeg tenkte over med nr 1.

    24. Har du signert vær varsom-plakaten? hvorfor/hvorfor ikke?
      Og – har du retusjert høyrelåret ditt på det første bildet? Flotte bilder av deg forresten! Og artig snap Ulrik la ut av ramp og deg i dag ; “skal vi la mamma gå ut så sexy som det der” eller no – du er heldig!!

    25. Jeg var så himla TRØTT! Begge gangene. Og så ømme pupper. Ellers lite symptomer. Hadde heldigvis to fine svangerskap. Krysser fingre og tær for dere!
      Jeg så forresten at faren din har blogg. Virker som en artig kar med god humor 🙂

    26. Flotte bilder av deg. Likte hår, skjørt og topp og måten det er satt sammen på veldig godt. Lykke til med rugingen.

    27. Love hearts dropsene og eller Marie kjeks fungerer glimrende mot halsbrann.Og stort pluss at de smaker mye bedre enn apotek-stæsjet😊👍masse lykke til m rugingen😊

    28. Jeg trodde at mensen skulle komme hvert øyeblikk med mye murringer og svake menssmerter. I tillegg var jeg veldig oppblåst!
      Håper på en positiv test for dere denne gangen og at den lille holder seg fast hele veien 🙂

    29. Ømme bryster, halsbrann en uke etter eggløsning og har det enda jeg er i uke 9 nå. Veldig trøtt og morgen kvalme er de symptomene jeg har hatt og noe veldig magevondt. Håper virkelig det klaffer for dere nå!

    30. Jeg var veldig oppblåst i magen, hadde halsbrann og var kjempetrøtt. Sov på sofaen hver dag. Alle tegn kom fra ca 10 dager etter eggløsning. Positiv test 17 dager etter eggløsning. Lykke til!!:-D

    31. Lett svimmelhet allerede før testen var positiv. Hadde også noen intense smerter i magen når jeg nøs og etter sex. Kjentes ut som en kniv som borret seg inn og jeg var redd det var noe alvorlig galt.. Heldigvis ikke. Krysser fingrene for dere og håper en liten spire gror seg fast nå 🙂

    32. INGEN har graviditetssymptomer så tidlig som du er nå… Du burde heller konsentrere deg om å slappe av i kropp og sinn! Ikke stresse eller lete etter tegn, slik som nå- det er altfor tidlig! Så- etterhvert er vanligvis de første, tidlige symptomene (for utenom uteblitt mens), trøtthet/murring i underliv/humørsvingninger.
      Lykke til!

    33. Til deg 05.08.2017 kl.00:18
      INGEN?? Jo jeg fikk ømme pupper ganske kort tid etter egget ble befruktet… Så jeg skjønte allerede da lenge før testen at noe var på gang… Når ho sier at ho ikke har halsbrann til vanlig… Så er det hennes forandring…
      Ho må få lov å kjenne etter så mye ho vil… Når man ønske seg barn så mye som de gjør… Så er det bare kos… La nå de få ha de gledene der ifred… Og hun vil dele det med leserne sine…
      Så Julianne,Ulrik XXXXX Håper virkelig denne gang så sitter,n ❤
      Har bare fulgt deg siden du var på frokost tv…
      ❤ koselig blogg…

    34. Er det ikke bare 4-5 dager siden du satte inn egg? Merker ikke noe enda,må nok vente noen uker 🙂 Slapp av og ikke stress sånn. Holde deg litt mer i ro og 🙂 Lykke til!

    35. De gangene jeg har blitt gravid har jeg hatt minst symtomer. Den siste gangen var det kun murringer fra EL frem til positiv test som var det eneste tegnet, men hadde MYE symtomer de gangene mensen kom. Jeg er gravid for 5 gang, men med 4 barnet. Kvalmen etc kom først i uke 6 ca.. Halsbrann trodde jeg man først fikk når barnet er større og ting presser på i magen? Jeg har hatt tendenaer til det først etter uke 30. Uansett jeg skjønner godt at du leter etter tegn❤ krysser alt jeg har for at alle gode ting er 4 for dere. Masse lykke til i tiden fremover❤

    36. Åå så spennende (og nervepirrende) denne rugeriden er! 🙂
      Jeg hadde ingen symptom før rugedag 9, litt kvalm og vondt i korsryggen. Kvalmen forsvant men smertene i korsryggen ble sterkere før positiv test. Er nå gravid med en liten prinsesse 🙂
      Nå må det være deres tur! Gleder meg til å lese gravid-oppdateringer på bloggen din 🙂

    37. Jeg krysser fingrene for at dere lykkes denne gangen <3
      Jeg er gravid nå for første gang og er ca 2 måneder på vei og de symptomene jeg merket først var at jeg ble sykt trøtt og sliten. Det gikk fra å jogge 5-6 ganger i uken,til å ikke klare i det hele tatt. Så har jeg hatt murringer eller "mensensmerter" som jeg kaller det. Brystene er det værste. De er er SÅÅÅ vonde! Kan så vidt være borti dem 😛

    38. Har fulgt deg heilt sidan du byrja med prøvinga, for vi har også prøvd veldig lenge. Har hatt samme negative testene som deg. Denne veka har eg berre fått positive testar, så håpar inderlig at det same skjer med deg og mannen ❤️

    39. Lykke til!! Krysser fingrene for dere❤ Er gravid i uke 14 nå, og de tidlige tegnene jeg hadde på at jeg var gravid var mensmurringer 4-5 dpo (altså mye tidligere enn jeg var vant til) og økt utflod. Halsbrann og kvalme kom ikke før uke 6-7 🙂

    40. Jeg hadde ømme, litt større pupper, men ikke før ca 9-10 dpo.. Ellers merket jeg veldig lite. Men den ene hunden min oppførte seg utrolig merkelig. Skulle kun være med meg, selv om jeg gjorde “kjedelige@ ting mens min samboer gjorde “kjekke”. Dersom han var løs ute mens jeg var inne og sambo gikk rundt ute, lå han heller ute på trappa og ventet på meg enn å bli med han :-p Hadde også noe større appetitt og “stikkinger” i underlivet, dog ikke før dagen før jeg egentlig skulle ha mensen.

    41. Jeg hadde ømme bryster, samt at blodårene var tydelige der. I tillegg merket jeg at jeg var litt trøttere og mer irritabel enn vanlig. Sikkert fordi hormonene herjer i kroppen 😉 Nå er jeg 25 uker på vei med min første jente. Håper det går veien for dere snart 🙂

    42. Hei, gode dere <3 Håper så sterkt at det nå går fint! For min del ved graviditet, var den ekstreme trøttheten tilstede helt med det samme. Ulik andre typer trøtt 🙂

    43. Utrolig flotte bilder av deg! Pleier ikke å kommentere men du er en av de få bloggerne jeg følger fast. Og dette er såå spennende! Håper virkelig det er symptomer og at dere blir gravide denne gangen. Heier på dere!!

    44. Hadde ingen symptomer før posetiv test, etter uke 6 kom kvalmen og var trøtt 24/7. Er i uke 38 nå.
      Lykke til❤️Nå er det deres tur!

    45. Hei på deg!
      Jeg har også mistet mange ganger og har vært utredet for habituell abort. Vet ikke om du har gjort det men vil bare tipse deg om å sjekke nivået av bakterien gbs i underlivet ditt. Dette er en bakterie alle har, men om man har veldig mye av den kan det føre til abort/tidlig fødsel/dødfødsel. Etter at jeg fikk behandling ble neste svangerskap velykket. Ønsker deg masse lykke til med rugingen ❤️

    46. det er alt for tidlig for å lette etter symptomer. Når du leser noe på nettet, er det vanlig at man starter å innbille seg at man har denne symptomen. For eksempel hvis du starter å tenke på at du har hodepinne, kommer du til å få hodepinne . Du bør slappe av og ikke stresse for mye. Stress kan være et negativ faktor, som kan ha innvirkning på kroppen. Prøv å slappe av og gjør deg selv opptatt med andre ting, slik at det hjelper deg med å tenke på noe annet.
      Lykke til, jeg håper virkelig at denne gangen vil det gå en positive vei 🙂

    47. Hadde ingen symptomer så tidlig, men rundt de dagene jeg skulle følelsen, så var jeg usedvanlig svimmel. Er uke 37 nå.

    48. Det antrekket der var du avsindig flott i! Gur som du kler hvitt.. tør man si at du gløder!? Krysser fingrene for at dette forsøket går deres vei!

    49. Skjønner deg godt! Selv fikk jeg veldig mye leamus i øyet før positiv test, nesten helt fra egget må ha festet seg. Denne leamusen varte igjennom hele graviditeten! Har ikke halsbrann til vanlig selv, men når jeg er gravid får jeg det på slutten. Her funker lovehearts best, og du får en god unnskyldning for å knaske på noe søtt😉 Krysser fingrene for at dette går veien for dere🙏🏼

    50. Jeg håper så virkelig det går veien for dere denne dagen! Sender deg masse gode tanker og vibber, Julianne <3

    51. Jeg fikk ømme slimhinner og det var vondt å ha sex, da skjønt jeg at noe var på gang.
      Utover det ble jeg veldig fort oppblåst og kvalmen kom rett etterpå.
      HÅPER så inderlig det er deres tur nå <3

    52. Jeg hadde samme tidlig symptomer som deg i alle mine tre svangerskap – murringer, halsbrann og veldig trøtt 🙂 Så tror det er positive tegn. Sender deg mange gode tanker og krysser fingre&tær for at det går veien for dere denne gangen 🙂

    53. Så spennende! Jeg håper virkelig at det går veien for dere denne gangen, det fortjener dere VIRKELIG <3 Jeg krysser alt jeg har for dere to, lykke til videre i denne prosessen 🙂

    54. Til “Harald” over meg: Haha, for en idiotisk kommentar. Hun finnes ikke tjukk?
      Og til Julianne så må jeg si at jeg håper sommerferien har latt deg slappe av og gjort kroppen din klar for det vi håper skal skje. Krysser fingrene igjen💕

    55. Jeg fikk ikke de ømme brystene jeg pleier å få før menstruasjon og jeg drømte mye før jeg fikk positiv test. Så jeg visste det flere dager før at jeg var gravid 😀

    56. Eg var dårlig fra dag en…..og det varte i 5 mndr..eg kunne knapt drikke vann…var så uvel og kvalm..
      Eg bare visste mensen ikkje ville komme da den sku selvom det ikkje var none grunn til å *vite*
      Etter etpar uker drømte eg at om en baby og da visste eg helt sikkert eg var gravid…men i motsetning til deg var det ikkje planlagt så eg fikk sjokk…..og legen min sa det var bare magekatarr,,,,,
      Magekatarren min er i dag en fantastisk flott jente så eg heier på dere <3 <3 <3

    57. Åh, nå blei jeg faktisk litt glad på dine vegne! Følger jo med på reisen din og håper inderlig dette går rett vei!

    58. Hadde ingen symptomer før uke fem, men så ble vi gravid den første måneden vi begynte å prøve, da. Håper det endelig funker for deg! 🙂

    59. Har en gutt fra før og en på veg.. begge gangene fikk jeg ingen symptomer før kanskje uke 4/5.. og da hadde jeg allerede tatt test og viste grunnen 😊 Men har også opplevd at det gikk halt en gang, og da var jeg kvalm nesten fra dag en.. 👎👎

    60. Jeg har selv vært prøver lenge, men er nå endelig gravid 🙂 jeg kan forstå googlingen din, for jeg var også slik, men sannheten er at de aller fleste ikke har symptomer før etter positiv Test (før noen biter hodet av meg: jeg sier de fleste, ikke alle). Symptomene du kjenner på nå kan være psykiske, og mange av de samme symptomene får man også før man skal ha mensen, bare at man ikke har lagt merke til dem før, fordi man ikke ha letet etter symptomer. Jeg mener ikke å ta fra deg motet, men jeg tror det beste du kan gjøre for deg selv er å komme deg ut fra google og rett og slett vente til testen eventuelt er positiv.
      Når det er sagt; jeg håper virkelig at det går deres vei nå ❤

    61. Har blitt gravid 3 ganger og har alle gangene visst i første uka etter eggløsning at egget har festet seg. Jeg merker et stikk som en nål stikker meg midt i livmoren 3-4 dager etter eggløsningen. Deretter følger murringer og om jeg beveger meg fort fra en side til en annen i sengen så drar det til i lysken. Dette er ligamentbåndene som strekker seg. Ellers merker jeg at jeg blir ekstra tørst og trøtt også.

    62. Jeg er gravid i uke 5 nå. Det første jeg merket var ømme bryster, så litt ubehag ved samleie. Det gjorde at jeg tok en test og den var positiv (uke 3). Nå i uke 5 er jeg veldig kvalm, sliten og trøtt. Og kjenner en del stikkinger i livmoren. Uansett mye bedre enn sist graviditet da jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme, håper virkelig ikke det blir like ille denne gangen.
      Krysser figrene for deg!

    63. Symptomer kommer av hormoner og de kan du ha masse av allerede! Kos deg med dine symptomer, for de gjør deg positivt, og positivitet gjør noe med hele kroppen! Nyt å være gravid helt til det motsatte skulle bli bevist! Og om du er gravid, tenk å kunne nyte det helt fra starten, slik du nå gjør. Kjære sterke deg, håper virkelig det går deres vei denne gangen!!!

    64. Gikk å kjente etter symptomer måned etter måned, ga nesten opp til slutt for jeg visste vi skulle få hjelp til å bli gravid og trodde aldri vi skulle klare det naturlig.. Da hadde jeg googlet hver mnd etter symptomer og var såå sikker på at jeg var gravid hver gang.
      Plutselig en morgen våknet jeg med smerter i brystene på siden, de var så ømme.. Så jeg tok en test for ti tusende gang, og fikk sjokk når den var positiv! Er 3 uker til termin nå 🙂 Gled deg til det skjer for deg og <3 Har troen på at det skjer snart 🙂

    65. Med førstemann merket jeg kun det jeg trodde var mensensmerter rett før jeg testet positivt. Men den lille som er magen nå hadde jeg masse ganske vonde murringer, og deretter ømme bryster rett før jeg testa positivt. Masse lykke til, Julianne, håper den sitter!

    66. Først og fremst, takk for at jeg får følge dere på denne reisen! Jeg krysser fingrer og tær for at dere har fått det til denne gangen. Her er det 4 dager siden eggløsning også, så kanskje vi begge er heldige denne måneden? 🙂 masse lykke til, dette unner jeg dere sånn.
      Stor klem fra meg

    67. Jeg hadde menstruasjonssmerter å ventet bare på at den skulle komme, meeen det skjedde ikke!I tillegg hadde jeg halsbrann allerede i uke 4. Jeg måtte også ofte på toalettet for å tisse. Har egentlig den festblæra til vanlig 😂Jeg ble også veldige følsom, og hadde enorme humørsvingninger 😀😬

    68. Nada symptomer når jeg først ble gravid! Både jeg og samboer ble smittet med omgangssyke rett før/når jeg ble preggo.. Tulla litt med apotekdama og fortalte mensen var uteblitt en ukes tid men trodde den ble utsatt pga omgangssyken. Neida, tok test etter en uke og da ble det positiv test! 😍
      Hadde forøvrig ingen spessielle gravid-symptomer under svangerskapet heller, bortsett fra voksende mage, ble mer og mer sulten etterhvert og selvfølgelig ganske tissetrengt den siste tia. Veldig heldig og takknemlig for der! Sprang fortsatt rundt for å rekke banen på morningen med kula på magen 😅👍

    69. Fikk også halsbrann så tidlig! Såå kom kvalmen, hehe.
      Håper med dere på positiv test og at alt går bra! Er det noen som fortjener det så er det virkelig dere og alle andre prøvere for den saks skyld! 🙂
      Vet så godt hvordan det følelsen er når man ønsker barn, akkurat som å savne noe man aldri har hatt!
      Tvi tvi ❤️

    70. Litt før jeg skulle hatt menstruasjon fikk jeg murringer i magen og trodde mens kom litt tidligere, og etter å ha gått med tampong en uke, uten noen mens, måtte jeg ta en test som viste positivt, hehe! De murringene jeg kjente måtte ha vært at egget festet seg 🙂

    71. Ah skulle ønske jeg kunne slutte å google disse symptomene de gjør meg gal. I dag er jeg 1 dag over IKM og har menssmurring,usigelig trøtt på ettermiddagen å små uggen. nå tør jeg plutselig ikke ta en test er redd for at den skal være negativ. Krysser fingrene for dere❤

    72. Mitt aller første symptom var at eg måtte på do på natta, det var vell 5 dpo ca, etter det vart eg tett i nasa og fekk festeblødning 8 dpo. Etter det kom symptoma snikande og nå er eg 6+2! Utrulig lykkelig etter 1,5 år med prøving..!! Trøtt, sjuke “menssmerte”, svolta, uvel, sliten, tissatrengt, god luktesansig skjerpa smakssans😅 Håpe ditta forsøket sitte for dokka del❤ ønska dokke mykje lykke til!
      Klem

    73. Jeg fant ut i dag at jeg er gravid. Vi har forsøkt å få barn en stund, så kunne nesten ikke tro hva jeg så når testen lyste gravid i mot meg. Har i de siste dagene hatt ømme bryster. Kjenner meg også igjenn i det mange sier om søvn. Jeg er så trøtt og sliten. Masse lykke til Julianne. Føler det på meg at denne gangen lykkes dere. Ønsker dere alt godt.

    74. Herremin så fin du er, Julianne 😍 Virkelig!!!
      Masse lykke til med dette forsøket 🤞🏻
      Heier på dere 🙌🏻

    75. Hadde cravings på brødmat, jeg spiste lavkarbo, plutselig satt jeg og spiste pølsebrød. Menssmerter dagen jeg skulle hatt mensen, hormonell (grina for ingenting) og null lyst på alkohol når andre drakk. Dette var i jula, testet tilfeldig nærmere nyttår når butikkene var åpne og da var det en positiv test.

    76. Ømme bryster (på begge de første var det dette som gjorde at jeg testet tidlig) Murring i magen.
      Jeg slet ikke veldig med halsbrann i noen av svangerskapene (holt med litt titralac fra ca midten av svangerskapene og ut). Med siste frøkna (hvor jeg tok cyclogest)måtte jeg ty til lollipop for å få bort vond matsmak (alt gav dårlig ettersmak…)

    77. Av alle mine 4 graviditeter kjente jeg at jeg var gravid lenge før positiv test.. murring i magen konstant og litt ømme pupper. Krysser fingre og tær og alt som er for at det går veien for dere nå. Storklem

    78. Det begynte med veldig ømme bryster, samt en uforklarlig trøtthet og TØRSTE! Kunne nærmest bruke hele dagen bare på å sove og drikke vann, haha. Hadde også en del smerter rundt livmor/eggstokker, og trodde i starten at dette var cyster på eggstokkene som jeg hadde erfaring med fra før og følelsen var ganske lik. Var også mer sensitiv for temperatur, ble fort kald. Alt dette var de første 4-5 ukene 🙂
      Det var omtrent det, og etter noen få uker fikk jeg halsbrann og mistet veldig matlysten, men hadde aldri den typiske “morgenkvalmen” i de nesten 11 ukene jeg gikk gravid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg