SLUTTSALG PÅ ELLOS!

Annonse

Apropos denne sommeren.. Det er sykt mange som har spurt meg om hvor jeg har kjøpt (annonselenke) denne gule kjolen i sommer. Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt, for den er absolutt en av mine sommerfavoritter som jeg har brukt masse. Og nå som den er på salg så tenkte jeg det var hyggelig å gi beskjed. Kjolen er kun avbildet på bloggen en gang og de bildene legger jeg ved nå igjen, noe som egentlig passer godt i dag som jeg mimrer litt tilbake. Denne dagen er nemlig også et av mine beste minner fra i sommer, og det er fordi vi hadde besøk av faren til Ulrik som vi ikke ser så ofte fordi han bor i Måløy..

(annonselenker) I går bestilte jeg meg denne herlige toppen i hvit fra salget, og dette kule skjørtet som ser litt gullaktig ut. Skjørtet var dessverre ikke på salg, men jeg måtte bare ha det siden jeg så for meg en vakker liten baby bump i det. Hehe! Jeg skal klikke meg gjennom salget en gang til, for det lå veldig mye fint ute. Jeg vurderer blant annet å kjøpe den hvite clara-toppen i sort også, fordi jeg ser for meg allerede nå at den blir en ny favoritt i skapet fremover.

SJEKK UT SLUTTSALGET HER 

7 kommentarer
    1. Hei Julianne! jeg lurte på hvor høy du er? Vurderer å kjøpe denne kjolen, men slike kjoler er dessverre nesten alltid for lange for meg 🙂
      Håper du nyter siste delen av sommeren, også krysser jeg fingrene for deg og Ulrik!
      Stor klem

    2. Masse lykke til med rugingen! 🙂 Er selv ni uker på vei med en liten eskimo, etter tre år med mye hormoner og tårer. Håper inderlig dere også lykkes! Prøverør er virkelig en påkjenning, og jeg unner ingen å måtte gå gjennom dette. Stor klem!

    3. Jeg har en hund som heter Ulrik og en kanin som heter Julianne 😃 Hva synes du om det? Det er faktisk helt tilfeldig

    4. Yay, med alle tilbud fikk jeg faktisk kjøpt denne gule herligheten til lave 174 kr (svenske, da jeg bor i Sverige). For et kupp, gleder meg til å bruke den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg