MINE BESTE SOMMERMINNER

Er det bare jeg som synes det er rart at høsten nærmer seg? Jeg er jo på en måte glad for at august måned er her, siden jeg har ventet sånn på å få komme i gang med prøverørsprosessen etter den ufrivillige pausen. Men det er alltid trist når sommermånedene nærmer seg slutten, etter min mening. Alle årstider har såklart sin sjarm, men jeg liker sommeren best. Det må jeg bare innrømme. Derfor har jeg lyst til å dele mine beste sommerminner fra i år med dere for å mimre litt tilbake..

♡ Jeg har lyst å starte med å si turen til Portofino, selv om denne turen var i slutten av mai. For Ulrik og meg startet sommeren her med fire fantastiske dager som jeg aldri kommer til å glemme, sammen med mamma og stefaren min. For et sted og for en opplevelse!

Da vi realisterte drømmen vår om større båt tidlig i juni. Det er en investerting vi har hatt enormt mye glede av i sommer og som vi kommer til å ha enormt mye glede av i sommerene fremover, forhåpentligvis allerede neste sommer som en småbarnsfamilie.

♡ Den etterlengtede lunsjen med Charlotte (kusinen min) og Anton i Strømstad. Noen ganger er det ikke så mye som skal til for at hyggelige minner skapes. For meg handler det mest om å være sammen med de jeg er glad i.

Egginnsettet nå i august. Jeg føler at denne dagen må være med som et av punktene på listen min fordi det kan vise seg å være en av de største dagene i Ulriks og mitt liv dersom dette går veien. Men det får vi først vite 14. august. Tvi tvi! 

♡ Alle de minnerike dagene på sjøen, som turen til Herføl med Ulrik, båtturen med farmor og bestefar i Halden, båtturen med morfar og Tove til Koster og ikke minst båtturen i oslofjorden med Astrid og Anne Victoria fra Side 2 (de søte jentene på bildet under). Jeg er heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt!

Meeen.. Sommeren er heldigvis ikke over ennå og flere minner skal det bli. I morgen skal jeg i bursdag til Naomi, som er den andre moren til Stella. På lørdag skal jeg i bursdag til stebroren min, på mandag skal vi ha med oss Pia, min bestevenninne og Kristian (mannen hennes) på båttur og grillings i Oslofjorden og neste helg er det bryllup i Kristiansand til mitt kjære søskenbarn. Jeg tipper at alle disse dagene også blir gode sommer minner fra i år  🙂

Hva er ditt beste sommerminne?

8 kommentarer
    1. Jeg fant ut at jeg var gravid etter 1 års prøving før sommerferien. Ellers har jeg vært dårlig hele sommeren..
      Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg nå, har skikkelig trua

    2. Så mange fine minner Julianne💖
      Jeg har også mange fine minner spesielt fra denne sommeren da jeg er hjemme i permisjon med datteren min som blir 6måneder på søndag❤ men det som jeg må trekke frem som mitt absolutt beste ferieminne var da vi var på bilferie til Sunnmøre og vi kjørte til Geiranger, når vi kom over fjellet og fjorden bare åpenbarte seg langt der nede, ja da ble jeg nødt til å felle noen tårer for det var rett og slett breathtaking💖 ønsker dere en fortsatt fin sommer som forhåpentligvis bringer noe ekstra hyggelig med seg❤

    3. Ved ivf får ikke kroppen velge det sterkeste egget og noen tilfeller kan det være større sjanse for kromosomfeil og hjertefeil. Si at det blir oppdaget væske i nakkefold uke 10.vil dere da takke ja til tilbud om morkakeprøve som medfører kanskje en lite risk? Og om morkakeprøve påviser feil med fosteret..vil dere da ta abort?

    4. Har dere én eller to biler?
      Vil dere vurdere å ta abort hvis et ev. foster får “påvist” downs syndrom etc?
      Tror du på klarsynte, og har du vurdert å gå til en for å se fremtiden din?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg