EN LANG DAG

Hei, dere. Nå er egginnsettet overtsått og nedtellingen til ny testdato i gang. Jeg føler at dette er vårt femte forsøk, siden vi har startet på denne fjerde runden nå to ganger. Men dette er altså vårt fjerde innsett etter to egguttak. Dette forsøket er også vårt andre fryseforsøk. Nå har vi tre egg igjen liggende på frys i Trondheim, som vi forhåpentligvis ikke trenger før vi eventuelt går i gang med et søskenforsøk om noen år..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det ble en lang dag i går med mye blandede følelser. Jeg kjente heldigvis ikke så mye ubehag under selve innsettet som forrige gang, men forventningene og spenningen i forkant av dagen slo meg helt ut. Derfor ble det ingen blogging da jeg kom hjem i går kveld. Jeg var rett og slett sliten. Sliten og fornøyd med at alt gikk så bra. For det gjorde det virkelig.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg må også bare takke for alle de herlige lykkeønskningene vi fikk gjennom hele dagen på Snapchat i går (pilotfrue og mrulriknygaard). Det var virkelig rørende! Nå er jeg da gravid igjen til det motsatte er bevist, som de sier.. Hehe! Håper dere vil følge meg og oss på reisen videre. Vi har noen spennende dager og uker i vente ♥

57 kommentarer

Siste innlegg