DET STEMMER

Jeg har fått flere snapper i kveld av jenter som lurer på om Ulrik er i Tønsberg og om jeg vet at han er der.. Come on? Det er klart at jeg vet hvor mannen jeg er gift med befinner seg og hvem han er sammen med. Dessuten var det mitt forslag at han skulle arrangere guttetur med båten denne helgen, da jeg selv ikke hadde lyst til å være med. De er derfor tre gode venner på tur som ikke har sett hverandre på lenge og som fortjener å ha det gøy sammen. Så ja, det stemmer at Ulrik er i Tønsberg… Og at jeg er verdens beste kone uten noen baktanker. Sjeldent, men sant.


Følg gjerne @mrulriknygaard på snap og insta i helgen! Daaaa blir han glaaaad ♥

15 kommentarer
    1. Tørr påstå at det er helt normalt å la sin kjære dra på tur med vennene sine. Det er så trist at normen for jenter har blitt det å være kontrollerende og sjalu, og at man “er kul” hvis man tillater kjæresten/ektemann/kone helt ordinære ting som å dra på en tur uten deg.

    2. Helt normalt å la ektemann/kjæreste dra på turer og dra ut med venner, og sunt er det også for forholdet. 👍🏽

    3. Ring Se&hør… Ulrik er ute med kompisene sine mens frua er hjemme! Det er jo helt krise!! ;0)
      Jeg har lest bloggen din lenge men aldri kommentert, men nå måtte jeg bare 🙂
      Ulrik, jeg håper du koser deg med kompisene dine! Det fortjener du! Du har virkelig er hjerte av gull! Man skjønner fort på innleggene til J hva du betyr for henne og ikke minst hvor viktig du er!
      J – nyt en rolig helg før mandag! Jeg håper du legger beina på
      Bordet, går rundt i morgenkåpen og spiser masse god mat, og ikke minst masse godis! 🙂 det fortjener du! Du er virkelig en tøff jente!!
      Jenta fra plankebyen heier på dere! ❤️

    4. Hvordan noen i det hele tatt ønsker å evt. være den som finner ut at en kvinnes mann er “ute og lusker i annenmanns busker” er for meg meget spesielt. For det er jo det de gjør, disse “snille” damene som kommer med tips om at mannen din kanskje er et sted du ikke visste at han var; nettopp å ønske at de er førstemann ut til å servere dårlig nytt. Og det snåleste av alt, er jo at det der er et vanlig fenomen. Det å finne en syk form for tilfredsstillelse i å være den som finner ut av tragiske ting. Være seg utroskap, sykdom, og i det hele tatt kjipe ting.
      Det som gjør det så sykt, er at de ikke engang evner å bry seg bittelitt, hva gjelder den motsatte parten og dens følelser. Hvordan i det hele tatt GIDDE å ta bilder av noen du ikke kjenner, for så å sende dette til noen som åpenlyst kommer til å bli veldig såret av det (hvis det viste seg å være sant)? Kribler det i misunnelsesnerven? For ja, mis-unnelse er nettopp hva det er, for; du stikker ikke nesa di i ukjente menneskers privatliv(!!) og potensielt sårer mennesker, med mindre du ikke unner de å ha det godt. Og det er jo veldig sykt i seg selv, det. Empatiløst. For la oss være ærlig; kommentarfeltet hva gjelder denne bloggen, florerer jo av illsinte, misunnelige og ulykkelige skjebner, som tydelig er ute etter å stikke en kniv i siden til eier av denne bloggen. Jevnlig. Så det at noen har sendt slike snapper for å være “en god venn” strever jeg for å ha noen som helst tro på.
      For hun er jo oppskriften på hva veldig mange der ute blir skrekkelig provosert av;
      -Hun har en mann som gjør henne lykkelig.
      -De har åpenlyst god inntekt.
      -Hun har bil, og båt.
      -Hun ser bra ut.
      Dårlig selvtillit, og 0 filter hva gjelder hva som slippes inn – og hva som slippes ut, er en makalaust dårlig kombinasjon. Det får kommentarfeltene til denne bloggen være et testament på.

    5. Med tanke på hvilke idiotiske kommentarer og spørsmål du får, så syns jeg det er litt tilfredsstillende at du svarer. Herregud😂 Folk er syke i hodet! Mannen din oppdaterer alle sosiale medier om hvor han befinner seg, også tror noen at du liksom ikke vet noe? Enig med hun Julie over her jeg. Kvinnfolk er smålige vesener.. Opplevde det samme fra noen gamle venninner da jeg møtte mannen min. De forsøkte hele tiden å komme med dårlig nytt som skulle ødelegge for oss.

    6. Du er flott 🙂 og takk for at du fronter det som for meg er et helt normalt forhold. Heia kjærligheten og tillit. Lykke til med babydrømmen til dere begge. Dere er fine folk :)¨

    7. Kjøre Julianne og Ulrik
      JEG blir helt matt av å lese om hvordan bryr seg. Dem burde skamme seg!
      Er det mulig……
      Er det ikke vanlig å kose seg på hver sin kant og unne hverandre litt annet å kose seg på hver sin kant..
      .
      Sundt det!!!
      Ikke ofte jeg kommentere men bare måtte nå.
      Kos dere og ha det gøy kull ører før sånne kommentarer før det er bare sjalusi som bare må være uten selvtillit og usikre på egne partner.
      Kos dere
      Å samme slengen…Masse lykke til på mandag❣❣
      Denne gangen går! Jeg har trua og en hod mage gølelse.
      Heier på dere Julianne o Ulrik❣
      Denne gangen klorer deg seg fast.. ….å jeg trur det kommer en Severin i mnd skifte mars apri❤
      Sender masse lykkeķ
      Stor varm klem sendes deres vei ❣❣❣

    8. Hvordan er det å være den det er problemer med ifht å bli gravid? Det er jo ikke Ulrik som er problemet. Hadde han vært sammen med en som ikke hadde hatt problemer, så kunne han hatt barn allerede. Hva tenker dere om det? Bare lurer siden min mann var problemet da vi prøvde, og han gikk fra meg til slutt fordi han fikk dårlig samvittighet ovenfor meg,,,

    9. Jeg blir helt matt av hva folk kan finne på å henge seg opp i og skrive for å prøve og lage skandale. Det hadde vært mer underlig om de aldri var ute alene med sine venner. Lykke til på mandag, jeg heier på dere!☺

    10. Ser virkelig opp til dere som par! Du må skrive noen innlegg om kjærlighet og hvilke tips du vil gi andre 🙂

    11. Haha. Slik er det her i huset også. Mannen jobber hele tiden og jeg får stadig spørsmål om jeg virkelig stoler på at han jobber. Ja altså, det vises ganske godt på lønna det, og han er så familiekjær og han oser kjærlighet, så noe annet er jeg ikke redd.
      Er det virkelig slik verden har blitt? At samboeren ikke skal få gjøre noe lengre? Jeg skal jo til og med til oslo med bestekompisen min i 4 dager for vi skal på konsert. Og det var det mannen som foreslo, for han liker ikke den type musikk. herregud kvinnfolk. Skaff dere en annen hobby. Holder dere på slik vil dere aldri klare å holde på en mann.

    12. Hvorfor dedikere ett helt innlegg om at mannen din er på guttetur uten deg? Virker som at dette er første gangen han gjør noe for deg selv sammen med sine venner. Uten deg. Altså, la nå mannen din få ha egen tid uten at du kjefter og smeller.. alle leserne dine vet hvor sjalu og kontrollernde du er.. du sitter sikkert hjemme og sender Ulrik 5 mld i timen hvor du maser om hva ham gjør.. gaaaad. Kontrollerende.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg