SISTE NYTT

Jeg har vært så urolig og spent på denne dagen her at dere aner ikke. Eller, mange av dere som følger meg vet sikkert hvordan det føles å vente på alle mulige beskjeder i denne prosessen. Spesielt på beskjeder som man ikke kan påvirke på noe som helst måte, men som har så mye å si for veien videre..

Her er siste nytt: Vi fant ingen cyster eller aktive follikler på ultralyden i dag. Livmorsslimhinnen var fortsatt på 7,0 mm og blodprøvene jeg tok i går viste heldigvis ingen tegn til eggløsning. Vi vet ikke årsaken til smertene jeg hadde eller væsken vi fant. Det kan ha vært en cyste og det kan ha vært noe annet. Jeg har i hvertfall aldri kjent noe vondere eller lignende. Men det viktigste er at alt ser fint ut nå og at egginnsettet blir på mandag som planlagt. HURRA!

Beskjed fra Spiren:Så flott, dette var gode nyheter!
 

Da blir det innsetting på mandag som planlagt.

Da starter du med Utrogestan i dag, du tar to nå og to før du legger deg i kveld, og så fortsetter du med to morgen, to ettermiddag og to kveld hver dag. Du fortsetter også med Progynova i samme dose som nå.

I tillegg skal du som vi snakket om, starte med blodfortynnende. Dette er sprøyter som du setter en gang per dag. Disse er det ikke så stress med tidspunkt osv, så de velger du selv når du setter. De skal også settes i magen (ligner veldig på Orgalutran av utseende). Du starter med disse i morgen, Liv Bente legger inn resept på dette nå i ettermiddag og sender deg en sms når hun har gjordt det. Du henter ut to pakker på 10 sprøyter.
 

Passer det for dere å komme 15:30 på mandag 31/7?
 

Håper virkelig magen roer seg ned, og at du ikke opplever slike smerter igjen!
 

Ha en fin dag og helg, så sees vi på mandag!

 

OM DET PASSER? Jaaaaaaaaaa 😀

Nå skal vi bestille flybilletter tur-retur Trondheim og krysse fingrene for at dette er den siste gangen vi trenger å gjøre nettopp det. Trondheim er en fin by altså. Jeg er jo født der til og med, men dere skjønner hva jeg mener.. Hehe!

Jeg fikk forresten dette nydelige armbådet i trøstegave fra Ulrik i går. Han var så lei seg for at han ikke var der for meg den natten jeg hadde det vondt. Snilleste og godeste mannen min. Jeg er heldig <3

22 kommentarer
    1. Så bra å høre at dere kan ha egginnsett som planlagt! Krysser fingrene for dere! Og syntes dere absolutt fortjener at det går deres vei nå! Venter nr 2. nå, og har vært så heldig å ikke ha problemer med å bli gravid, så klarer ikke forstå en gang hvordan dere har det! Syntes det ser ut som om dere gjør det beste ut av situasjonen, og fortsetter å leve, selv med motgang! Lykke til på mandag! 🙏🏼😊

    2. Så gode nyheter, hurra!! Og så snill og omsorgsfull Ulrik er! Skjønner godt at du er så lei av å ha det vondt! Krysser fingrene for dere, håper eskimoen klorer seg fast!!!!! Stor klem
      Ps: jeg er en KG-bruker. Ser du har uttalt deg negativt om KG-brukere før, håper du kan tenke over at ikke alle på KG er ufyselige folk. De fleste av oss er veldig greie og helt normale 🙂

    3. Hei! Masse lykke til, denne gangen går det. Jeg har holdt på med uttak og innsett samtidig med deg. Ved siste forsøk ble jeg satt på blodfortynnende og nå sitter spiren på 11. uken 🍀🍀🍀

    4. Ønsker dere lykke til! Så utrolig godt å ha ei trygg og god hånd å holde i. Sender dere gode tanker og håper alt går bra. Du er ei råtøff dame. 🙂

    5. Så bra med gode nyheter, det fortjener dere virkelig. Så får vi håpe de gode nyhetene fortsetter å komme. Krysser fingrene for dere:) Nå går det veien!

    6. Yeeeeyyy, fantastisk! Så irriterende at de ikke finner roten til smertene, men det blekner veldig i forhold til den gode nyheten om at alt kan fortsette som planlagt <3

    7. Fantastiske nyheter! Krysser alt jeg har for at dette innsettet viser to blå og blir vellykket 🙂 Følger spent med hver eneste dag <3 Masse lykke til!

    8. Hei! Jeg ramer innom bloggen din av og til, og har fulgt litt med på prosessen du nå går gjennom i forsøk på å få barn. Jeg kommenterer aldri blogger, men jeg må bare si: all ære til deg. At du har valgt å være åpen om et så personlig og utfordrende tema synes jeg fortjener ros. Det er så mange som sliter med å få barn, og som nå ser de ikke er alene. Du går gjennom noe som (jeg vil anta) er så utrolig utfordrende, både på parforholdet og ikke minst din egen psyke. Likevel klarer du å nå ut og hjelpe andre. Du virker empatisk, smart og snill, og jeg håper og tror det snart vil ordne seg for deg. Beste ønsker.

    9. For en fin start på helgen å lese om de gode nyhetene! Nå krysser jeg fingrene for dere! Masse lykke til <3

    10. Nå ble jeg glad!! Så fantastisk!
      Nå håper jeg virkelig alt går som smurt på mandag og at du får en positiv test 2 uker senere!!! Klem <3

    11. Har lest bloggen din lenge og vil bare si at du er super tøff! Blir så imponert over hvor ærlig du er i en så sårbar situasjon. Håper virkelig det ordner seg for dere <3 God helg!

    12. Veldig kjekt å høre at alt var i orden. Masse lykke til på mandag. Jeg har troen! Håper på flere gode nyheter for deres skyld. Nå er det deres tur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg