SUMMER ON FLEEK

Hei, dere. I går kveld dro Ulrik og jeg som sagt til Fredrikstad med båten og i dag har vi vært på Koster sammen med moren min, stefaren min, morfaren min og kona til morfar. Båtturen i dag har vært planlagt i noen uker, så vi var mildt sagt heldige med været. Ikke bare har det vært strålende sol fra morgenen til kveld, men det har også vært helt vindstille. Ja, nå snakker vi sommer eller “summer on fleek”. Er det noe som heter det? Jeg føler i hvert fall at det passer å si det om en sommerdag som dette. Fy søren, som vi har kost oss! De minnene vi har skapt sammen i dag er minner jeg kommer til å leve på lenge <3

Nå er Ulrik og jeg på vei tilbake til Oslo igjen allerede. Hundene skal nemlig hentes på Storo i morgen så det blir sent før vi er hjemme i natt, men vi koser oss og tar hjemveien som en tur.

Formen min har forresten vært kjempefin i dag. Det har blitt en del kaffe siden jeg også blir veldig trøtt av disse hormonene, men kaffe er jo bare hyggelig og ekstra sosialt i disse dager hvor jeg ikke drikker vin.. Nei, nå får jeg legge bort telefonen og være litt sosial med mannen min. Vi snakkes mer i morgen!

P.s. Hva synes dere om location på bildene? Jeg synes den var så stygg at den ble fin. Hehe!

32 kommentarer
    1. Et lite tips bare… Bytt leppestift, tennene dine ser skikkelig ufreshe og gule ut. Mulig du har gule tenner, det så sånn ut med den hvite bunaden. Tannbleking?

    2. Synes at location var veldig rå og tøff, det blir bra bilder av sånt. Godt å,høre at du har fine dager 🙂 Man kan virkelig leve lenge på slike. Utrolig flott skjørt, forresten!

    3. Du er så flott!! “Gule tenner” haha, dummeste jeg har hørt. Syns du kler din egen hårlengde best forresten, du som har så pent ansikt!

    4. Hender det at noen kommentarer du får setter en stuck i deg ,hvis du skjønner? At det er noe som blir påpekt og du går og tenker over i lang tid etterpå?

    5. har du vurdert å skrive forhåndspubliserte innlegg, slik at det kommer mer jenve oppdateringer fra deg? kan være alt fra “lister” til hudpleierutine. vi vil gjerne lese mer av deg!

    6. Please bleik de tenna! Hvordan kan du som er så høy på deg selv ikke se hvor trashy du ser ut pga de….

    7. At du gidder å ha åpent kommentarfelt. Så støgge folk er mot deg, men man blir vel vant til sånne søppelkommentarer. Smil i vei du og drit i sånne sure og misunnelige oppstøt som kommer fra folk som sannsynligvis ikke gjør noe annet hele dagen enn å prate ned andre.

    8. Tennene? Kan ikke dere som har noe positivt å si la være å kommentere? Tenk om alle måtte oppgi fulle navn og bilde a la VGs kommentarfelt.. Tror ikke dere hadde vært så kjepphøye da.. Julianne, du er fin som du er 🙂

    9. Bleika ikkje du tenna dine i forbindelse med bryllupet? Meina på å huske at du gjorde det. Kanskje det har med lyset å gjøre men her såg tenna ganske gule ut.

    10. Må beundre styrken din til å vise oss disse sjuke kommentarane☺mange rare folk I Norge 😅stå på å smil I vei , og Lykke til I dagane som kjem ❤

    11. Blir alvorlig bekymret over menneskeheten når jeg leser slike kommentarer som du får. Seriøst – folk må ha lite å gjøre.
      Du er fin <3

    12. Ikke meningen å være stygg , men er det sånn at den fikse på deg selv greia di dreier seg om noe så enkelt som tannbleking ? Tviler på at du vil operere midt i en prøveprosess.. skal du fortelle noe mer om det su planlegger å fikse på?
      Turbanen.. ja– hva skal man si. Jeg tror de fleste normale båtmennesker vil fnise av denne stilen din. Alt blir så påtatt.

    13. Som noen andre også påpeker, blir jeg sjokkert over hva folk kan lire ut av seg gjemt bak en skjerm! Gule tenner? Jeg enset ikke at tennene ikke var kritthvite før noen påpekte det, dere trenger ikke leite etter feil vettu! Jeg synes Julianne ser fin og Fresh ut, mer on summer fleek enn meg hvert fall. Dere som pirker på Juliannes utseende og har behov for å øse eder og galle i kommentarfeltet kan heller ta dere en joggetur eller en tannpuss og slutte å være så sjalu/ kritiske / jantete! La nå Julianne få være den hun er uten at dere må si hva dere mener. Håper ikke dere påpeker alle “feil” til mennesker dere ser i det virkelige liv også!

    14. Hei 🙂
      Synes du ser flott ut! 🙂
      Masse lykke til med fryseforsøk!!! 🙂 Krysser fingrenefor dere! <3
      Er selv i uke 17 nå. Vært gjennom 4 fersk forsøk samt tilhørende frys uten å lykkes, men ble spontant gravid før forsøk nr 5 ble startet. Hadde en Saltvannsundersøkelse ca 2 uker (utføres rett etter mens) før jeg ble spontant gravid.
      Vi har alltid hatt bra embryo/blastocyst så problemet var at de ikke festet seg. Samme som hos deg? Fester seg ikke skikkelig? Bare litt, så mister du. Bare et vennlig tips 🙂 Spør Spiren ang Saltvannsundersøkelse og hva de tror? Jeg var på fertilitetssenteret hos Dr Holst på forsøk 4 som var misslykket. (3 første var offentlig) Han som foreslo saltvann. Er ubehagelig, men over på 5 minutter. De fant ingenting galt med meg på undersøkelsen, men saltvannet har "rengjort/rensket" livmoren. Verdt å prøve! ❤️ Jeg fikk også beskjed om å holde meg unna all koffein all tiden vi prøvde da dette øker sjansen for abort/at egget ikke fester seg.
      Har de ikke sagt det til deg?
      I USA er det også fortsatt anbefalt at man ligger mest mulig og holder seg varm i minimum 2 uker etter innsett, frem til test. Samt 0 sex/orgasme da sammentrekningene kan hindre egget i å feste seg.
      Har vært prøvere siden 2012, så har lest/studert alt jeg har kommet over av publisert materiell 😊
      Håper det er deres tur nå!!!
      Ønsker deg alt godt!

    15. Likte bakgrunnen veldig godt! Elsker koster, er så utrolig fint der 😃
      Ikke tenk på hva de andre kommenterer, du er fin nok som du er! Håper du får en fin dag❤️

    16. Synes du ser utrolig flott og fresh ut 🙂 Og hyggelig å lese bloggen din! Ikke bry deg om de idiotiske kommentarene. Har erfart at folk som slenger ut slike kommentarer ikke har det særlig godt med seg selv. Synes litt synd på dem i grunn. Håper de får oppleve større gleder i livet enn å rakke ned på andre.

    17. Så kjekt at dere fikk skikkelig sommer i båten💛Kjempe fine bilder Julianne! Du er en smart og vakker jente. Fortsett med det du gjør, for du er dyktig! Lykke til med nytt forsøk❤

    18. Hjelpes for noen fæle, marginalt oppdratte mennesker som kommenterer over. Hun har da HELT normal farge på tenna – det samme kan ikke sies om øvrige toppbloggere med BLÅ tenner – OG IKKE ER DET BRA FOR TANNEMALJEN Å DRIVE MED BLEIKING.
      Heier på deg og dine fine tenner. Drit i nettrollene som maskerer seg bak “konstruktiv kritikk”.

    19. Til grøss; spot on..og i Norge er misunnelsen større enn kjønnsdriften..på den andre siden; det er jo litt synd på disse trollene, som antageligvis sitter i sokkelleiligheten til mamma og aldri vil bli glade😊

    20. Fyttigrisen så idiotiske folk som finnes der ute!? Disse kommentarene om “gule tenner” er jo helt på trynet! Hva skjer med normal høflighet!?
      Du har jo helt normale tenner, Julianne! Og ser superfin ut på bildene! Lykke til med rugeforberedelsene! 🙂

    21. Herlighet, du har jo KJEMPE fine tenner og smil! Så vakker 😀 Forskjellen på Julianne og resten av toppbloggerne er at hun ikke ødelegger tennene sine med overdrevent tannbleking eller redigerer de kritt hvite. Viser bare at hun er ekte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg