VINN REISEGAVEKORT TIL 30 000 KRONER!

Annonse

Hei, folkens! Etter to uker på båtferie i Norge så merker jeg at jeg ikke har overskudd på sol akkurat. Vi hadde mange fine feriedager, men flere av dagene bestod dessverre av mye vind og regn, noe man selvfølgelig må regne med her i landet. Jeg skal likevel innrømme at jeg ble litt skuffet over været underveis på turen. Typisk nordmann, jeg vet. Men sommeren er heldigvis ikke over ennå så vi får bare håpe at de varmeste dagene er i vente. Nå er det jo meldt strålende vær her i Oslo fra onsdag til uken og det hender at august er den fineste måneden av de alle, så tvi tvi!

Når det er sagt så har jeg mine tvil. Men ettersom at Ulrik og jeg har investert i ny båt denne sommeren så kan vi ikke ta oss råd til en sydenferie med det første. Vi planlegger (les: drømmer om) å reise til varmere strøk til vinteren. Men først må det spares, som er noe av det kjedeligste jeg vet om i hele verden. Jeg tipper at jeg ikke er alene om å mene det? Derfor registrerte jeg både Ulrik og meg selv på Se og Hørs Flaskepost konkurranse HER i går kveld i håp om å VINNE ET REISEGAVEKORT PÅ 30 000 KRONER! Det hadde vært noe det. Fy søren, for en premie!

I slutten av mai måned var som dere vet Ulrik og jeg i Portofino med mine foreldre. Det var fire fantastiske dager på den italienske riviera med sol, shopping og champagne. Jeg vil absolutt anbefale destinasjonen som et feriested alle bør besøke. På en måte var den turen helt nødvendig for å “dekke” litt av mitt behov for varmegrader i løpet av året. Men på en annen måte så føltes de få dagene også som en teaser. Jeg ble jo ikke mett på sol i det hele tatt. Nå har jeg bare lyst på MER og jeg begynner å bli ganske lei av å våkne til skyer og regnevær. I tillegg så tror jeg dette er den første sommeren jeg ikke har fått bikiniskille så langt ut i juli måned. Jeg har heller ikke badet i havet i år og det er seriøst trist, men jeg har ikke gitt opp brunfargen eller badetemperaturene ennå altså. Jeg bare klager litt fordi jeg er nordmann og det er det vi gjør om sommeren/hele året. Været er liksom vår greie å snakke om hele tiden og med alle. Hehe!

Ulrik og jeg kjøpte forresten med oss en stor solkrem og en stor aftersun på gardermoen på vei hjem fra Italia. Disse to flaskene skulle vi dele på i sommer. Skal jeg fortelle dere noe? Vi har kun fått bruk for solkrem TO dager til nå denne sommeren. Det er nesten litt tragikomisk, men igjen.. Vi bor jo i Norge. Jeg trenger vel ikke si mer.. Vi nordmenn er i hvertfall flink til å utnytte solstrålene til det fulle når de først er her. Det skal vi ha  🙂

Har det ikke blitt noe sydentur på deg i år heller? Bli med i konkurransen her, gjett på minst en av oppgavene og du er med i trekningen! Registreringen er faktisk så enkel at du kan bare ikke la være. For hvem vil vel ikke vinne et reisegavekort? Jeg hadde dødd av glede om vi vant, for da hadde sydenferien i år vært reddet!

Det er forresten Se og Hør som arrangerer denne konkurransen. De har kastet ut flaskeposter i god tradisjon i år igjen som jeg vet at jeg ikke er alene om å jakte på. Du kan lese mer om konkurransen her!

Fortsatt god sommer og lykke til i konkurransen ♥

 

14 kommentarer
    1. Hvis du beveger deg ut av Oslofjorden, så vil du finne mye bra vær. Vi har vært 3 uker i båten nå og i dag er første dagen med regn. Brune har vi blitt alle sammen. Du hadde ikke trengt å dra langt. Vi har vært i skjærgården mellom Koster og Smøgen. Vi lever båtlivet på en annen måte enn dere. Vi foretrekker uthavner og sitter på svabergene om kveldene med gode venner, grillmat og vin. Overfylte gjestehavner der man pynter seg og viser seg frem er ikke helt vår greie. Jeg kan varmt anbefale dere å prøve en annen type båtliv 😊

    2. Helt enig med hu over hær Eva. Ikke vært på båtferie jeg eller tatt solarium .men fått en knall brunfarge ved å nytt de dagene sola har vært framme,Men å holde seg ute i sommerlufta selv uten den STORE SOLA får alle farge uansett, Sier seg selv at hadde ikke sola liggi der gjemt bak et lite skydekke hadde det vært natt mørkt og svart hele tiden. Ikke klag så mye. heller lær deg til å nyte de små stunder, temp har tross alt vært fint, med noen få unntak.Båtliv er ikke å reise fra plass til plass,for å pynte seg og feste.

    3. Altså , jeg bor også i Norge og har både badet,fått bikiniskille,fregner og solbleket hår. Og ikke bor jeg langt fra Oslo heller. Men kanskje du har prioritert litt feil i sommer, du må av med klærne og kaste deg i havet så fort solen varmer. Det kommer mer sol, nyt sommeren som er igjen ☀️

    4. Hvor har dere vært? Tønsberg har hatt sol.i 4 uker med unntak av et par dager….. vind ja men bare i perioder på dagen…..

    5. Slutt og syt og klag.Plant begge beina på jorda og nyt dagene .Du må være den eneste som ikke har klart å fått bikiniskille.selv litt ustabilt vær.Alle jeg treffer er solbrune og fine. Kansje feil prioritering.Bobler i glasset er mindre viktig enn og nyte den sola vi har i Norge sommertid.

    6. Her hvor jeg bor i Asker har vi sol nesten hver eneste dag, fått flott farge, så jeg lurer på hvor du har oppholdt deg? Fortsatt fin sommer til deg.

    7. Her hvor jeg bor har det regnet så og si hver dag. Og når det har vert sol har det vert så kald vind at det ikke har vert solevær. Men var netopp på sørlandet, anbefaler dere og ta en båttur der 😄 Sol og sommer☀️☀️

    8. Trodde dere tjente så godt, men har ikke råd til Syden tur? Selv er jeg lavtlønnet, men har vært en gang i Spania og en gang i Hellas i år og skal til Hellas to ganger til høsten. Det handler om prioritering + at jeg ikke bruker en formue om dagen på å vise meg frem.

    9. Enig med de som over her skriver om båtlivet. Jo litt vind har det vært, men ved å ta en transportetappe i litt ruskevær så dukker det alltid opp bedre vær. Og det har resultert i bikini skille, mye sol og fint vær på svaberg og i litt mindre fancy gjestehavner.
      Men det er sikkert gøy å vise fram båten og feste med venner i hippe gjeste havner. Det går over😀

    10. Hei Julianne. Hvor lang tid er det mellom første sprøyta med hormonstimulering og egguttak? Ved kort protokoll som du har tenkte jeg på.

    11. Den helgen dere var i Fredrikstad under Månefestiavalen, var det 25 grader og knall blå himmel hele helgen. Jeg forstår ikke hvorfor du klager.

    12. Jeg har skrevet et viktig innlegg om ensomhet på skolen. Vet at du ikke går på skolen og forventer ikke at du skal gjøre dette, men hadde blitt glad om du hadde lest innlegget mitt, også kanskje hjulpet meg å spre videre det som jeg skriver. Ikke at du reklamerer for min blogg, men kanskje skriver om noe av det samme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg