JEG ELSKER Å OVERDRIVE

God kveld, dere. I dag har jeg hatt den mest effektive dagen på lenge og det føles utrolig godt. Ikke bare har jeg pakket ut fra ferien for både Ulrik og meg, vasket en haug med klær, ryddet her hjemme, betalt regninger, fikset neglene og handlet inn massevis av sunne matvarer. Men jeg har også gjennomført en god treningsøkt og spist overdrevent sunt. Hehe! Det var skikkelig hardt og skikkelig digg å komme i gang med treningen igjen. Jeg var nære på å bare droppe hele økten da jeg våknet av at mensen hadde kommet og ganske kraftige smerter på morgen i dag, men etter to tabletter, en time på sofaen og litt husarbeid her hjemme så var jeg i såpass fin form at det likevel fristet. Noe jeg er veldig glad for nå som jeg sitter her nydusjet og fornøyd med dagens innsats.

I og med at mensen kom i dag (et par dager tidligere enn ventet) har jeg allerede vært i kontakt med Spiren i forhold til tidspunkt for neste eggnnsett. Jeg fikk jo beskjed om å si ifra ved mens-start for at vi skulle planlegge datoer for dette fjerde innsettet. I morgen starter jeg som sagt på hormoner igjen (Progynova). Tirsdag 25. juli blir det en ultralyd, og dersom alt er som det skal på den kontrollen blir det innsett allerede mandag 31. juli! Herregud, som jeg gleder meg <3

Hele dagen har forresten vært smikefri, noe jeg har lovet meg selv å være flere dager i sommer. Motivasjonen til alt det som er bra for meg blir av en eller annen grunn større når jeg overdriver litt som i dag, med å bare ignorere at det er fredag og helg for å sette et kraftig stopp på ferien. Jeg kommer til å kose meg mer i sommer med god mat og fri, men jeg elsker å overdrive litt når jeg først skal “skjerpe meg” og jeg kan ikke tenke meg et bedre tidspunkt for en helomvending enn akkurat nå. Nå skal nemlig fokuset mitt tilbake på helsen og denne babydrømmen. Det blir derfor ikke noe mer alkohol og fest på denne jenta i sommer. I‘m out!

Under får dere en liten sniktitt på det nye soverommet.. Vi snakkes!


 

16 kommentarer
    1. Så spennede høst du,dere to har i vente 💕 gleder meg på deres vegner…
      Hvordan går det med Ramp å Stella sammen nå da? De ser nå ut som veldig gode buddy’er på bildene ❤
      Lykke til, skal bli med “å telle dager” og vente i spenning.. 😄

    2. Så flink du er! Et tips fra meg er å sette deg et mål når det kommer til trening eller noe annet nå i denne prøveperioden. Det trenger ikke være noe stort, men nok til at det får deg til å sette fokuset over på noe annet nå i denne perioden. Skjønner at babydrømmen er det som er mest i tankene uansett, men jeg tror at det å ha fokus på noe annet som er viktig for deg i tillegg kan gjøre at du slapper bedre av 🙂
      Uansett, jeg gleder meg til å følge graviditeten din frem til termin i april/mai 2018 ❤️ (Optimisme er viktig har jeg lært 😉)

    3. Til spalten: hender det at du og Ulrik faktisk krangler? Hvilke tema dreier det seg om i så fall hvis du vil nevne det?

    4. Så nydelig du er uten sminke 🙂 Enig med hun over her som mener det er lurt å ha et annet mål å fokusere på i høst. Det hadde jeg, og jeg ble gravid da jeg ventet det som minst. Ha en fin helg!

    5. Jeg digger sminkefrie dager, ser liksom mer Fresh ut syns jeg, i tillegg får huden mulighet til å puste mer også:) Men du er jo kjempe fin uansett da;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg