SISTE STOPP

Vi kom som sagt til Tønsberg i går. Mitt første møte med denne byen, tror jeg. I hvertfall som jeg husker. Hehe! Det ble en tur på Foynhagen med noen venner og i dag har vi besøk fra noen andre venner.

Dette er som overskriften sier vårt siste stopp denne ferien, før vi reiser hjem til Oslo igjen i morgen. Det er litt trist at ferien er over, men vi skal heldigvis på fjorden til lørdag allerede, så det gjør alt en smule bedre.

Vi har hatt to fantastiske uker og båtlivet har virkelig gitt mersmak, heldigvis. Jeg vet at jeg har sagt det før, men jeg må bare si det igjen.. Båtfolk er noe for seg selv. Vi har seriøst aldri møtt så mye hyggelige og behjelpelige mennesker på ferie. Håper virkelig at andre sier det samme om oss.

I dag har jeg forresten på meg favorittblusen min. Blusen er blitt min favoritt fordi det var den jeg hadde på da Ulrik fridde til meg i Puerto Banus <3

Og ja, jeg er blitt helt frelst av missoni-turbanen min, men i dag bruker jeg den som hårbånd i stedet. Jeg synes egentlig det er like fint. Damen i butikken “lærte” meg litt forskjellige måter å bruke den på.

Vi blogges mer i morgen!

15 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg føler både deg og Ulrik på Snapchat. Jeg lurte på blir dere ikke lei av å spise pizza?😂 Føler dere legger ut at dere spiser pizza nesten vær dag

    2. Du virker veldig krass mot Ulrik i videoen. Er det du som “har på buksene” i forholdet, eller blir det litt slik at det er du som bestemmer det meste siden Ulrik er såpass mye borte? Ikke ment som kritikk, bare lurer 🙂

    3. Så koselig du skriver om båtlivet . Sjøen er fantastisk . Så ønsker jeg dere masse lykke til videre og håper dere får et barn . Det er det største av alt synes jeg .

    4. Hører folk ler bak ryggen din i alle båthavner også…Ulik en dott blitt og du en patetisk golddigger !

    5. Nei, nei kl. 17:50. Noe så tarvelig. Du er bare en misunnelig og sjalu liten person. At du gidder. Og selvfølgelig anonym også. Stå fram med navnet ditt når du skriver dritt! SPY!

    6. Lena: tror du virkelig du er noe mindre anonym når det bare står Lena? Jeg vet da pokker ikke hvem du er for det, du er jo like anonym du også. Haha herregud så tarvelig

    7. Du er utrolig vakker Julianne. Du er så fin når vi får se hele ansiktet ditt og ikke bare fra siden. Vær atolt av deg selv.💖

    8. Syns du burde bytte dette håret. Da ditt ekte kommer veldig tydelig frem og det fake ser veeeldig fake ut.. syns forøvrig du kler kort hår mye bedre ♡♡♡♡

    9. Utrolig at så mange gidder og bruke tid på å rakke ned på andre! Stå på videre Julianne😀 Vi har selv vår første sommer på sjøen i år, og er helt fantastisk😀 God sommer videre.

    10. Kan du fortelle om da ulrik fridde til deg? eller linke til et ev. innlegg du har skrevet om det tidligere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg