STAVERNFESTIVALEN

Hei, dere! Da var vi på Stavernfestivalen. Det gikk heldigvis fint å krysse fjorden i dag, men bølgene var ikke spesielt hyggelige. Det skal jeg innrømme. Vi har liksom ikke kjøpt båt for å stresse rundt i store bølger sommeren rundt, men noen ganger må man bare gjennom litt dårlig vær for å komme seg videre og ikke minst til bedre vær.

Nå som vi er fremme i Stavern er vi veldig glad for at vi dro fra Hankø, for her er det mildt sagt GOD stemning på grunn av festivalen. Ulrik og jeg er ikke her for å dra på konsertområdene eller å “feste” siden vi har med oss hundene, men vi storkoser oss i båten med vin og god mat. Apropos det.. Middagen i dag var seriøst feriens beste måltid hittil! Ulrik grilla godt stekte grillribber, jeg lagde min herlige grillsaus av sweet chili og peanøttsmør, og en digg salat. Nam!

Videre i kveld skal vi bare kose oss, ta livet med ro og drikke mer vin. Hehe! Vi har bedt over noen venner som er i nærheten, så får se hva det blir til.

Jeg ser uansett for meg at vi blir værende her i Stavern noen dager siden det er meldt bra vær og siden det er meldt dårlig vær nedover mot Kragerø som egentlig var neste stopp. Jeg holder dere oppdatert. Vi blogges mer i morgen, da kommer blant annet en morsom liten liste.

22 kommentarer
    1. Herlig!! Kos dere!
      Kan melde om bøttevis med regn her på Vinderen i dag så helt rett av dere å være på Stavern-festivalen i flott vær!!

    2. Velkommen til Stavern 🙂 Ønsker dere et fint opphold og god tur videre på båtferie! Klem fra fast leser. Du er rå!!

    3. Jeg er i Kragerø nå og her er det sol fra morgen til kveld, i går var det 24 varmegrader og det var egentlig meldt drittvær og i dag er det også knallvarmt, så hvis dere er redd for dårlig vær i Kragerø, finnes det ikke, det er helt nydelig her, så den værmeldinga stemmer ikle helt altså.. Onkelen min er på vei hit i seilbåt og han kan melde om strålende vær på veien, så hvis det er været dere er redd for, det er fantastisk, også på veien nedover hit..

    4. Ønsker dere en flott sommer😊Spent på hvordan det går videre med kampen deres om å få barn, håper det endelig vil gå deres vei 😊Klem ❤

    5. Høres idyllisk og veldig koselig ut, akkurat slik en ferie skal være. Litt planer med rom for spontanitet og goood mat og drikke!
      Kan du skrive et innlegg med oppskrift på salat og den grillsausen din? 🙂
      Kan gjerne ha oppskrifter på ulike salater og kombinasjoner. Ender opp med det samme i salaten gang på gang.

    6. Hvis dere skal skal i Stavern til onsdag, anbefaler jeg markedet på onsdagen! Masse boder som står i gatene, kjempe kjekt!

    7. Så fin du er!! 🙂 Jeg bruker _aldri_ å kommentere på blogg, men må si at jeg virkelig heier på dere to, og håper at drømmen snart går i oppfyllelse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg