SHIP O’HOI

Da var helgen over og ferien godt i gang. Ulrik, jeg og hundene er nå på vei fra Fredrikstad til Herføl, og i morgen går turen videre til Strømstad. Det har vært en fuktig helg med mye moro sammen med familien. Derfor har jeg tatt meg friheten til å logge av og bare kose meg. Jeg kjenner det på kroppen at det skal bli godt med noen roligere dager på sjøen nå og gleder meg til å ta dere med på reisen.

Takk for oss, Fredrikstad. Du har behandlet oss "ille bra". Vi ses snart igjen og kanskje en dag i fremtiden så kommer vi for godt. Husjakten er nemlig i gang..

Ship o'hoi!

8 kommentarer
    1. Fineste byen 💜 Den har jo alt og er perfekt for båtlivet. Jeg flyttet tilbake hit for seks måneder siden etter noen år i Oslo. Angrer IKKE 😄😄😄 Kos deg i Strømstad 👍

    2. Spørsmål til spørsmålsrunden. Hvor mye drivstoff bruker båten deres? Eller hvor mye penger går det med til drivstoff for en dag på sjøen?

    3. Tips til reise med båten .. ta en tur innom grebbestad og tanumstrand… har vært det selv i 5 dager og reiser hjem idag. ille koselig her også

    4. Oisann, er dere i gang med husjakt? 🙂 Så spennende!
      Blir du sjøsyk av båtturer, forresten? Jeg har lovet storebror å bli med på mange turer i løpet av sommeren, men er SÅ redd for å bli dårlig, haha.

    5. Skal si du fortjener noen dager offline fra bloggen 😉 Vi trofaste blogglesere har forståelse for det, og blir desto mer fornøyde når det dukker opp et nytt innlegg. Jeg gleder meg virkelig til å følge deg og dere videre denne sommeren, og gjennom et nytt prøverørsforsøk. Takk for alle koselige snapper, forresten 🙂
      PS: til spørsmålsrunden (som jeg er stolt bidragsyter til at den ble opprettet, sa nemlig i fra om at det var fint å samle opp spørsmål fra det til tider friske kommentarfeltet) ;
      Blir du eller hundene dårlige på sjøen av og til?
      Hva ser du mest frem til å gjøre fremover?
      Er det lett å holde orden i båten?
      Også hadde det vært prima med et nytt sminkeinnlegg, du er jo bare så nydelig 🙂
      Klem fra Mari

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg