TRENDSKOENE DU FINNER PÅ SALGET

Annonse

Det er ingen hemmelighet at jeg som alle andre jenter elsker sneakers. Nå som sommersalget har startet har jeg gjort et par gode kupp allerede, og i denne sammenheng har jeg lyst til å dele mine favoritter på salget med dere. For det er jo ekstra hyggelig å finne paret du har siklet på lenge til en mye snillere pris, eller hva? Jeg har samlet de fineste modellene under i en god miks av komfortable sko som passer til alt og kan brukes året rundt..

HER ER MINE FAVORITTER PÅ SALG:

Hvite sneakers har jeg skjønt at er et absolutt must. Jeg har derfor bestilt meg paret fra Ecco under. Det som er så fresht med hvite sneakers er at de går til absolutt alt! Jeans, shorts, skjørt og kjoler. Spesielt fine er de nå på sommeren da leggene har fått litt farge. Men jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke mine til langt ut på høsten.

(annonselenker) Puma her/ Royal Republiq her/ Billi Bi her/ Even&Odd her/ Ecco her/

 

SORTE SNEAKERS

De mørke variantene er egentlig vel så fine og passer ypperlig til cullottes bukser og løse dressbukser. I tillegg kan de erstatte tunge boots på høsten og vinteren. Jeg har et par mørkeblå sneakers fra før som jeg er veldig glad i, men vurderer sterkt et par i sorte også. Alle burde ha et par mørke sneakers i skapet. Det er aldri et dumt valg og passer liksom alltid.

(annonselenker) Adidas her & her/ Billi Bi her/ Nike her/ Puma her/ Diadora her/

 

FARGERIKE SNEAKERS

Det er også gøy å leke seg litt med farger. Jeg har sagt det før og må bare si det igjen. Farger motiverer meg skikkelig, og kanskje spesielt nå om dagen! Jeg vurderer derfor et par spreke sneakers i en hyggelig farge som kan gjøre underverk for et ellers enkelt og klassisk antrekk. Modellene fra Nike under er de jeg liker aller best, men de andre er fine de og. Converse er alltid en klassiker og gult er virkelig min favorittfarge i sommer. De grå fra Adidas er også ganske kule. Huff, dette blir dyrt. Eller, heldigvis ikke sååå dyrt da. Alle parene er jo tross alt på slag! Hehe!


(annonselenker) Adidas her/ Nike her & her/ Converse her/ New Balance her & her

Nyt salget og dagen videre! Vi blogges mer senere ♥

5 kommentarer
    1. Takk for gode tips!
      Jeg lurte på hvor den fine lyse kjolen du nettopp viste fra på Snapchat er fra? Den var virkelig fin!
      Ellers må du nyte båtferien dere snart skal starte på nå❤️

    2. Vilde;
      Fyyyyy, har knapt lest maken.. Skulle ikke tro det var mulig!
      Og til Ukens spørsmål-spalten; Hvorfor velger du å godkjenne kommentarer a la Vilde sin? Da er jeg veldig nysgjerrig på hva som ikke kommer gjennom..

    3. Hei Julianne! Ville bare komme med en liten kommentar til deg.
      Jeg har lest bloggen din i noen måneder, og må si at jeg er så glad jeg snubla over bloggen din.
      Du skriver så vanvittig bra! Du virker alltid så positiv, smilende og glad. Jeg blir så glad inni meg når jeg ser filmer av deg og Ulrik, for dere er virkelig et stjernepar. Dere har noe som mange bare kan drømme om!
      Jeg gråt med dere av glede når dere delte babynyheten, og jeg gråt med dere av sorg når lille slapp taket. Jeg vet så alt for godt hvordan det er å miste sin lille mageboer, og den sorgen er med meg enda, snart 3 år senere. Det er forferdelig, og noe man alltid vil huske og tenke på. Jeg har fått en frisk gutt i 2015, noe jeg er uhyre lykkelig for, og det lettet sorgen, men man vil aldri slutte å tenke på hvem den lille mageboeren som forlot oss ville vært den dag i dag og hvordan h*n ville sett ut. <3
      Det står stor respekt for at dere velger å dele alt dette med prøverørsprosessen, på godt og vondt. <3
      Håper du får en super dag videre, kos dere masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg