EN GLADJENTE

God morgen, folkens! Bildet i dette innlegget ble tatt i går, men jeg er like glad i dag. Jeg lover! Hehe! Jeg lover også at jeg skal slutte å overbevise dere om at humøret mitt er så fantastisk bra fremover. Jeg gidder bare ikke å bli oppfattet sur og grinete i en periode hvor jeg absolutt ikke er det. Alle har dårlige dager, til og med jeg. Selv om jeg egentlig er en skikkelig gladjente året rundt. Når det er sagt så vet dere at jeg deler det aller meste som foregår i livet mitt, og at jeg ikke redd for å åpne meg om ting som er vanskelig. Derfor håper jeg dere stoler på meg når jeg nå sier at jeg har hatt en veldig fin sommer hittil og at jeg gleder meg til resten. Jeg har nemlig mye hyggelig å se frem til i juli måned, noe som gjør ventingen på neste innsett mye enklere enn hva jeg hadde trodd. Neste søndag er vi som sagt i gang igjen med prøverørsprosessen. Jeg kan nesten ikke tro at tiden har gått så fort!

Etterpå får jeg besøk av en fotograf, en regissør og en programleder her hjemme. Grunnen til det skal jeg fortelle mer om senere i dag. Nå må jeg først rydde litt plass til alle sammen i kaoset, ferdigstille blogginnlegget som skal ut i ettermiddag/kveld og fikse meg like fin som jeg følte meg i går. Vi blogges!

10 kommentarer
    1. Så nydelig du er! Også er det fint at du poster innlegg tidligere enn du har pleid å gjøre i det siste 🙂
      Stor klem

    2. Hei julianne
      Jeg pleier ikke kommentere bloggen din eller noen sin for så vidt, hehe, men jeg tror at grunnen til at folk oppfatter deg som “sur” eller “bitchy” kan være at du feks ikke skriver 🙂 eller utropstegn eller et haha. Jeg er selv en person som bare ikke gidder eller bruker å skrive smiley eller vise så mye følelser på melding osv, da jeg syns det er så unødvendig og ork, jeg har derfor alltid fått litt skjenn eller kjeft på om jeg er sur, care, bitchy etc. Tror det er derfor folk kan oppfatte deg sånn som de gjør selv om du kanskje ikke er sur eller grinete i det hele tatt! Håper dette kunne hjelpe, prøver ikke å skifte skrivestilen din, men bare et tips så slipper du de jævlig dust kommentarene.

    3. Det blir så spennende med neste runde! Håper virkelig at det går veien for dere denne gangen. Har trua på at det vil hjelpe dere at du får blodfortynnende☺️👌🏻 Lykke til!

    4. Hei Julianne 🙂 jeg syns du skriver en utrolig fin blogg. Hver gang dere har fått en mislykket forsøk så har vi fått en negativ test. Så jeg føler med deg. Blir helt kvalm av hvordan folk kan kommentere her inne. Men vit at du skriver fine og utrolig personlige ting, takket være deg/dere har det vært lettere å si vi strever. Når man har et barn fra før tenker alle det er lett å få en til.
      Håper dere får en fantastisk ferie i den nye båten. Et tips hvis dere har tid er å kjøre opp telemarks kanalen og slusene 🙂

    5. Så flott at dere så snart kan komme i gang igjen! Det er både spennende og litt skummelt å følge dere. Jeg ble oppriktig lei meg da du opplevde spontan abort, og håper så inderlig at det går rette veien denne gang! Masse Lykke til.. eller Severin til.. skal dere i såfall ha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg