UKENS SPØRSMÅL

Reklame

Hei, dere! I dag føler jeg meg MYE bedre. Derfor har det vært full rulle fra morgenen til nå med alt jeg skal rekke før helgen. Stella og Ramp har vært hos dyrlegen blant annet. Stella for rens av tenner og kloklipp og Ramp for pass og ormekur. Ny time er bestilt til onsdag allerede. Da skal Stella få ormekur og Ramp få klipp av klør. Begge hundene må også få en ormekur til før vi går ut i ferie 30. juni, og da skal visstnok ormkuren vare i hele 28 dager.

Her er spørsmål og svar hentet fra forrige ukes kommentarfelt.. Enjoy!

1. kan du lage et innlegg om bra nettsider man kan shoppe litt billigere klær?

Jeg pleier å handle mye bra og billige klær på Nelly. I tillegg kjøper jeg en del interiør og klær på Ellos. Blant annet den gule kjolen som veldig mange spurte meg om i forrige uke. Den var fra Ellos. Dere finner den under kategorien “maxikjoler”.

2. Hvor er denne genseren fra?

– Den er fra Brandy Melville. Det ligger en butikk midt i Bogstadveien som kun selger dette merket ved siden av Joe & The Juice. Ellers vet jeg ikke hvor man får kjøpt det, men sikkert bare å google.

3. Hvor er den tøffe jumpsuiten fra?

– Jumpsuiten er fra Esprit. Jeg kjøpte den i fjor på Boozt.com.

4. Hjelper du ikke Ulrik når når dere skal legge til/fra kai og fortøye båten?

– Nei, jeg har ikke hjulpet han med det til nå. Ulrik liker å gjøre alt selv. Men om han ber om hjelp til noe så hjelper jeg såklart til. Nå har vi ikke rukket å dra på langtur ennå fordi Ulrik har jobbet, men jeg tipper at jeg lærer meg mye nytt de ukene han skal ha fri i juli hvor vi skal bo i båten og dra på lengre turer.

5. Kunne du laget en boat-tour video?

– Jeg la ut en omvisning av båten på Snapchat her om dagen. Følg meg gjerne der for flere videosnutter i hverdagen –> pilotfrue

Kanskje jeg skal lage en videoblogg fra båten i sommer. Er det stemning for det? Da kan jeg jo vise dere litt rundt 🙂

6. Hvor er disse putene og dette teppet kjøpt?

– Den oransje puten er kjøpt på Room21.no. Puten med palmer og håndkleet (ikke et teppe) med palmer er fra House of Hackney og kjøpt på Oslodeco.no.

7. Lar du være med å oppgi hvor klær og interiør er fra for å få mer aktivitet i kommentarfeltet? Skjønner jo det hvis klikk genererer inntekt?

For det første så føler jeg at jeg oppgir hvor ting er fra hele tiden, for det andre så tjener jeg ikke penger på kommentarer og for det tredje så samler jeg opp nesten alle spørsmål som jeg ikke får svart på i løpet av uken til denne spalten.

8. Hvorfor har dere valgt akkurat navnene Lykke og Severin?

– Det var Ulrik som presenterte meg for navnet “Lykke”. Et navn jeg falt pladask for første gang han nevnte det og fortalte meg at han alltid har drømt om å få en datter ved det navnet. Nå er drømmen om Lykke felles ♥

Det var venninnen min, Kaja som kom med forslaget “Severin” over en kaffekopp her hjemme. Jeg likte også dette navnet fra første stund og navnet ble enda finere da jeg fortalte det til Ulrik. “Ring mamma“, sa han. Jeg ringte og fikk meg en hyggelig overraskelse. Etter en rørende telefonsamtale med svigermor var det ingen tvil om at jeg også hadde funnet det perfekte guttenavnet.

Dersom Ulrik og jeg er så heldige at vi klarer å skape en “mini Ulrik” en dag så skal han oppkalles etter morfaren til moren til Ulrik, altså oldefaren til Ulrik. Han virket som en fantastisk mann. Navnet Severin ga plutselig en helt ny mening etter telefonsamtalen med svigermor. Da var det ikke bare fint, men også rett ♥

9. Har du bedt om blofortynnende ved neste innsett selv eller eller har du blitt rådet til det av legen?

Jeg har ikke bedt om det selv. Det var Liv Bente, legen min på Spiren som anbefalte meg det av forskjellige grunner som jeg kommer tilbake til. Jeg vet for lite om dette til å svare mer utdypende på det her og nå, dessverre.

10. Hva slags blodfortynnende skal du bruke? Albyl e? Fragmin? Xeralto?

– Jeg har ikke peiling. Alt dette kommer jeg som sagt tilbake til når neste forsøk er i gang om sirka en måend. Da vet jeg mer.

11. Har dere vurdert refleksologi?

– Nei, vi har ikke vurdert noe alternativ behandling ved siden av prøverørsprosessen ennå. Jeg har nok med det som skjer inntil videre. Men det er mulig at jeg ombestemmer meg i rugetiden.

12. Vet du om du er rhesus negativ eller positiv?

Nei, hva betyr det?

13. Jeg får ikke til å klikke meg inn på kategoriene dine eller hos andre side2-bloggere. Vet du når dette ev blir ordnet?

Beklager at det har vært litt rot og kaos på bloggen de siste månedene. Nettavisen holder som sagt på å fornye Side 2 og alle partnerbloggene. Det virker som det meste er i orden nå. Jeg holder dere oppdatert!

14. Hva tenker du om det å ha sex når du menstruerer?

– Jeg tenker ÆSJ! Sorry, men det er ikke noe for meg. Ulrik er heldigvis enig, men om han ikke hadde vært det så hadde det ikke det spilt noen rolle. I’m just not into it. Vi kan snakke om farge, mengde og konsistens over middagsbordet liksom, men det er bare fordi vi er i den prosessen vi er i med prøving, symptomer og venting. Det er ingenting ved denne prosessen eller mensen som tenner meg, for å si det sånn.


Tightsen og toppen er sponset av søteste, @lenealexandra. Settet er fra Lenes nye kolleksjon “Unicorn” fra LA lifestyle collection og fåes kjøpt på wearefit.com. Fresht, ikke sant?

15. Hva heter fargen på håret ditt?

– Extensionet mitt er i farge #mist i Virginhair som er et nytt merke fra Luxushair.no (sponset). Tidligere brukte jeg fargen #90 fra Luxushair som jeg også var veldig fornøyd med, men den fargen jeg har nå er litt mørkere og kaldere.

16. Skal du klippe deg kort igjen?

Ikke i sommer, men det er mulig jeg går for en litt kortere klipp til høsten eller til vinteren igjen. Forandringer er gøy!

17. Tror du virkelig at du vet hva som er rett og galt her i verden?

– Jeg tror at jeg stort sett vet hva som er rett og galt for meg og min lille familie ja, men selvfølgelig ikke hva som er rett og galt for alle andre.

18. Burde du ikke tenke litt mer over hvordan du formulerer deg enkelte ganger? Jeg føler at du ofte ser ned på leserne dine.

Jeg ser overhodet ikke ned på leserne mine? Det er noe av det styggeste jeg har hørt. Jeg DIGGER leserne mine!

Når det gjelder formuleringer så stemmer det at jeg ikke sitter og grubler over hva eller hvordan jeg skal skrive en setning for å bli best mulig likt. Jeg bare skriver det jeg tenker og føler og regner med at de aller fleste setter pris på min ærlige og åpne tone her på bloggen. Det hadde vel vært litt kjedelig om jeg ikke turte å dele noen egne meninger, eller? Det betyr ikke at jeg ikke respekterer andre syn på saker og ting, for det gjør jeg.

19. Er Ulrik fremdeles fornøyd med hårtransplantasjonen? Må man forvente å “fylle på” ofte?

Både Ulrik og jeg er veldig fornøyd med den hårtransplantasjonen han har gjort. Du mister ikke de hårene som er satt inn, men du kan fortsatt miste hår andre steder på hodet og da vurdere en ny transplantasjon senere i livet.

20. Er mannen din puddel? Eller er du veldig dominerende?

– Mannen min er en ekte gentleman som er selvsikker og trygg på seg selv. Det er faktisk noe av det mest attraktive med han og forsåvidt med andre menn (selv om ikke jeg ser på andre menn), altså selvsikkerhet. Menn som ikke tar vare på hud, hår eller ikke bryr seg om utseendet fordi de mener at det er en “jentegreie” er seriøst turn off.

Still gjerne spørsmål til neste uke allerede nå!

41 kommentarer
    1. God kveld:-)
      Så bra at du føler deg bedre! Unner ingen å ha det så vondt. Håper du slipper flere slike dager, og at spiren sitter snart. Jeg tror ikke Spiren klinikk har gjort noe galt slik at du ikke har blitt gravid tidligere.
      Det var jeg som stilte det spørsmålet om klikk og inntekt av den enkle grunn at du ikke svarte på noen av kommentarene angående det. Du valgte imidlertid å svare på andre kommentarer, og da er det ikke vel rart at jeg lurte. Så nei du svarer ikke på hvor klærne dine klesplagg HELE tiden.. Når du får et titalls spørsmål om hvor noe er fra bør du ta hintet. Og vi spør fordi du ser smashing ut i de fleste antrekk 🙂 På samme måte som du merker innlegg som en annonse, kan du jo også i samme slengen skrive under bildet hvor klærne er kjøpt. Du kommer garantert til å få mange spørsmål om hvor treningstøyet på bildet over er fra, så fint å nevne det før du trykker “publiser”. Hadde vært gøy om du lagde et antrekksinnlegg en gang i uka der du nevner hvor du har kjøpt klærne dine. Du har en lang vei å gå når det gjelder kvalitet på innleggene, men jeg synes du har modnet den siste tiden hva formulering angår. Ikke en dum ide å google uttrykk som leserne spør om, f eks blodtype slik at du slipper å svare “nei, hva er det?”. Fremstår som rimelig overlegen overfor lesere som kun vil deg godt. Lykke til videre!

    2. Herregud så mye negative kommentarer du får, de spørsmålene du tok med, halvparten hadde en negativ tone. Får vondt inne i meg når jeg tenker at du leser de. Har fulgt deg i lang tid, og har ikke tenkt en eneste negativ ting om deg.
      Du virker som en åpen og velreflektert ung kvinne som vet hva hun vil. Forholdet ditt med Ulrik virker og veldig bra. Du er en inspirasjon for oss andre.
      Fortsett med det du gjør, krysser og fingrene for at en liten Juliane eller Ulrik snart kommer på bloggen.

    3. Jeg vil jo si at det at du tenker “ÆSJ!” når andre har sex når de har mensen, er litt i strid med at du sier at du “DIGGER” leserne dine. Du vet ingenting om deres preferanser, og for mange av dem er det å ha sex mens de menstruerer sannsynlig likestilt med å ha sex der mannen har utløsning. Er ikke noe mer ekkelt med mannlige kroppsvæsker enn kvinnelige… Tenker jeg, da.

    4. Tror spm 12 var om blod typen din. Om man er negativ eller positiv. Tror om du er eks 0- og bærer på ett barn med 0+ blodtype så må man få sprøyte etter fødsel. Men dette har ikke noe med prøving og gjøre så skjønner ikke helt hvorfor noen har stilt deg det spørsmålet for Åssen blodtype man har spiller jo ingen rolle 🙂
      Liker bloggen din! Du virker så jordnær og ærlig, håper det går din vei snart med tanke på prøvingen 🙂

    5. Kjære Julianne,
      Jeg har lest bloggen din en del i det siste og er nærmest i sjokk over hvor dømmende og slemme folk er mot deg. Gjør faktisk litt vondt å lese, og tror dessverre ikke disse menneskene tenker konsekvenser eller hvordan de selv hadde opplevd det å få sånn kritikk rettet mot seg. Disse menneskene sitter på en helt spesiell makt, det å kunne sitte anonym bak en skjerm og rakke ned på andre for å selv føle seg bedre. Håper virkelig ikke du tror på dette våset, for vi er alle mennesker og ingen er perfekte. Ta til deg det som er positivt, det er det som er riktig. Ønsker deg en fantastisk sommer med ny båt og håper at drømmen deres oppfylles med en liten Lykke eller Severin. Har virkelig troen på dere. “Luftklem” fra meg<3

    6. Lurer på om jeg misforsto det du skrev om ormekur til hund. Skal hundene ta en kur som varer i 28 dager??? Vanlige er jo å gi hunder ormekur 1-2 ganger i året, maks. Helst bare hvis det er misstanke om at de kan ha det. Får de ormekur for ofte kan det føre til resistens.

    7. Hei 🙂
      Etter å lest dette innlegget så sitter jeg igjen med en opplevelse av du er nedlatende og angriper leserne dine. Gjort det flere ganger 🙁
      Tror du kommer langt med å være ydmyk og imøtekommende i din skrivemåte. Bare til ettertanke :).

    8. Til “S”
      Les på Mattilsynet sine sider så ser du at Julianne har helt rett. Det stemmer at man ikke vil gi ormekur til hunder mer enn nødvendig grunnet resistens. Men når det gjelder reise til Sverige så er det et krav at hunden har fått ormkur dersom den skal krysse grensen inn til Norge igjen. Husk bare at 28-dagers kuren alltid skal avsluttes med en ormekur etter hjemreise Julianne- hør med veterinæren din om det neste uke:)

    9. Jeg synes det nesten er morsomt hvordan du uke etter uke får kritikk for å være så “frekk” og “nedlatende.” Jeg liker at litt personlighet skinner igjennom, jeg liker at du er ærlig og usensurert. Å si at du ikke liker å ha sex når du har mensen burde ikke krenke noen, ei heller burde litt sting i noen av uttalelsene dine. Jeg håper du anser dramadronninger i kommentarfeltet som intet mer enn underholdning! You go girk, ikke endre noe for å prøve å tilfredsstille alle!

    10. Er kjapt googlesøk ville vist at rhesus er en av fem blodtyper (+- a b 0) Dette lærte man dessuten på ungdomsskolen. I alle fall vi som fulgte med…

    11. Hei!
      Det finnes (ved bruk av ABO-systemet som er det vanligste) 4 blodtyper: A,B,AB og 0, og det som skiller disse er hvilke antigener de røde blodcellene bærer på overflaten (antigener er på en måte tilstede for å gi kroppen beskjed om noe er trygt for en eller ikke, og de har mulighet til å stimulere immunforsvaret). Et av disse antigenene heter anti-D. Er man positiv for dette, altså at man har det på de røde blodcellene, er man Rhesus + (Rh+). Så dermed kan man være A Rh+, A Rh-, B Rh+ etc.
      Grunnen til at jeg tror at du fikk kommentaren, er at det finnes en sykdom som heter Rh-inkompatibilitet (og erythroblastosis fetalis) som i korte trekk går ut på at mor er Rh- (A,B osv ikke nøye) og barn (fordi far er Rh+) er Rh+. Det som skjer da er at mor mangler dette antigenet som barnet har, og mor vil derfor oppfatte barnet som en fare. I det første svangerskapet vil mor produsere antistoffer (gjennom hvite blodceller, stoffer som sender signalement til antigene (blant annet)), men stort sett går dette svangerskapet fint (her må man huske at disse produseres ofte også før en Evt abort, så man “vet” ikke nødvendigvis om man har disse antistoffene eller ei). Ved det neste svangerskapet, om barnet igjen er Rh+, vil mors antistoffer beskytte mor ved å angripe (gjennom å aktivere både den ene og den andre cellen) og prøve å eliminere faresignalet (barnet), noe som skader barnet (i.e ekstrem anemi, hevelser osv).
      Jeg vil IKKE at du er redd for dette. Spiren har jo tatt dine blodprøver, og hadde du vært Rh- og Ulrik Rh+ og dette vært et reelt problem, så hadde det også vært løst (en ganske enkel sprøyte finnes i dag) for lengst.
      Når det er sagt er det jo, som kvinne, greit å vite hvilken blodtype man har, fordi faren ved svangerskap (som denne) er kun tilstede om mor er Rh-.
      Er man det, er jo dette noe man kan si på første legetime.
      Håper dette gav litt mening 🙂
      Hilsen 0 Rh +
      PS: Norges vanligste blodtype er A+ (Ca 50%), og Ca 85% av alle i Norge er rhesus positiv.
      Ha en fin dag

    12. Hei. Veldig godt innlegg fra Mari. Til tross for så mange tilbakemeldinger om at du bør slutte å være så arogant ovenfor leserene dine, har du enda ikke forandret på det. Arrogant når du ikke vet det mest elementene som i spørsmål 12, og så ikke prøver å finne ut av det en gang men “driter” ut leseren. !!!!!

    13. Jeg leste at dere var i Portofino på ferie. Dersom du ikke har lest den før, du liker den slags bøker, og du ønsker å drømme deg tilbake: boka “En himmel av brev” av Richman har handlingen delvis lagt til nettopp Portofino 🙂 Tenkte bare jeg skulle tipse deg om den, om du ikke hadde hørt om den.
      Ønsker deg en flott dag!

    14. Mari: Hei, Mari. Det er ganske tilfeldig hvilke kommentarer jeg svarer på i kommentarfeltet siden jeg ikke har mulighet til å svare alle på alt. Det er litt av grunnen til at jeg har laget denne spalten, fordi jeg synes at de fleste spørsmål fortjener et svar i løpet av uken 🙂

      “På samme måte som du merker innlegg som en annonse, kan du jo også i samme slengen skrive under bildet hvor klærne er kjøpt. Du kommer garantert til å få mange spørsmål om hvor treningstøyet på bildet over er fra, så fint å nevne det før du trykker publiser”.

      Vær så snill å les hele innlegget før du legger igjen en kommentar. Dette er ikke ment frekt, men jeg har jo faktisk skrevet hvor treningstøyer er fra under bildet.

      Lang vei å gå når det gjelder kvalitet på innleggene mine? Hvordan mener du selv at du fremstår ved å gi meg en slik tilbakemelding? Meget spesielt når du tydeligvis ikke leser alt jeg skriver en gang..

      Man er da ikke overlegen av å ikke vite hva noe betyr.
      Kanskje du skal google ordet “overlegen” ?

    15. Hun driter da ikke ut leseren ved å svare: “Hva er det?” Folk må skjerpe seg og ikke være så hårsåre!

    16. I forhold til blodtype spørsmålet ønsker jeg å gi deg en link. https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/undersokelser/rhesus-uforlikelighet-i-svangerskapet/
      Jeg er selv rhesus negativ og har lest meg godt opp på hva det egentlig vil si dersom jeg en gang i fremtiden ønsker meg barn. Spiren har garantert full kontroll, men det kan jo hende det er noe du synes er spennende å lese om. Skulle det vise seg at du er rhesus negativ ville jeg også undersøkt blodtypen til Ulrik, da ikke alle blodtyper vil samarbeide når det kommer til svangerskap. Slapp helt av, skulle det vise seg at det er produsering av antistoffer mot barnet eller lignende, så er det en kjapp og enkel sprøyte som blir satt tidlig i svangerskapet så det er ingen grunn til bekymring.

    17. Folk er så utrolig hårsåre, finn dere noe annet å gjøre enn å være spydig i et kommentarfelt. God Sommer Julianne 🙂

    18. Hei! For at ormekuren skal vare i 28 dager må det være 2 ormekurbehandlinger med minimum 1 døgns mellomrom. Det holder ikke kun med en behandling. Begge må attesteres i hundenes pass av veterinær. Husk å ordne dette før dere reiser ut av Norge, så får dere ikke problemer på grensen! Skal dere dyreklinikken idag, så husk å nevne dette. God ferie 🙂

    19. Hei Julianne,
      For det første; du er nydelig akkurat som du er! Både på innsiden og utsiden. Det er i alle fall inntrykket jeg får av det du skriver, deler og viser!
      For det andre; du er en av de mest ærlige og genuine bloggerne.
      Det jeg må slutte med er å lese kommentarene du får… Noen er jo veldig hyggelige og akkurat det du fortjener. Men noen, jeg blir helt paff av at det finnes så mange kjipe og stygge mennesker. Ingen fortjener visse av de kommentarene du får uansett om man har valgt å være en offentlig person eller ikke.
      Håper virkelig at du klarer å ta til deg alt det positive, som jo er masse, og lar de negative prelle av. Tror uansett det er flere som vil deg vel og er anstendige mennesker, enn dem som burde få seg sitt eget liv og slutte å behandle andre mennesker som noe mindre enn de er.
      Jeg har aldri opplevd deg som nedlatende eller frekk mot dine lesere. Du er mer som en venninne, en som er ærlig. Liker det veldig godt! Og du fortjener masse godt på alle plan i livet og med hensyn til bloggen! 😀
      Hurra for deg og den du er!
      Klem fra J

    20. Hanne: “Jeg vil jo si at det at du tenker “ÆSJ!” når andre har sex når de har mensen, er litt i strid med at du sier at du “DIGGER” leserne dine.”
      Det der var faktisk det dummeste jeg noensinne har lest. At det går an å ta seg noe så personlig nær av noe som er så generelt. Hvordan i alle dager KLARER du å knytte det at HUN ikke liker å ha sex under menstruasjon, til at hun ikke digger leserne sine? Snakk om å legge ord i munnen på folk, og dra ting fullstendig ut av sammenheng. Det blir det samme som å si at du ikke liker sjokolade, og dermed ikke liker andre mennesker som liker sjokolade. Du fant det på kun for å kunne ta Julianne på noe, for dette var så langt i fra logisk som man kan komme. Det er nesten så man skulle tro du bare tulla. Det håper jeg, for din skyld, hvis ikke kommer du til å misforstå alt her i livet.

    21. Dette er kanskje et helt idiotisk spørsmål, men jeg ble veldig nysgjerrig. Når dere har hundene med dere på lengre turer med båten, hvordan gjør dere det når hundene må gjøre fra seg? Jeg har hund selv og klarer ikke se hvordan jeg skulle ha løst det.

    22. Hei igjen Julianne!
      Oooops! Det var virkelig ikke meningen å være frekk mot deg! Og et sekund etter at jeg sendte inn kommentaren så jeg at du hadde skrevet hvor treningstøyet var fra.. Så det beklager jeg så mye.. Og du har jo faktisk blitt gravid, men mistet i spontanabort, så det er jeg lei meg for at jeg skrev. For jeg har fulgt deg helt fra starten og blitt inspirert av deg og livsstilen din 🙂 Derfor vil jeg ikke at det skal være en kjip tone mellom oss. Jeg kom med en kommentar om at du så smashing ut i nesten alt du har på deg og at jeg var glad for at du følte deg bedre. Så jeg håper at du også tok til deg det positive.. Jeg gleder meg til hvert innlegg, og synes som sagt at kvaliteten på bloggen har hevet seg 🙂
      Med håpe om godt vær..
      Klem fra en av dine trofaste lesere (som tør å si fra innimellom også) 🙂 ikke meningen å være spydig altså 🙂

    23. På meg virker Ulrik noe vel opptatt av merkevarer, klokker, belter, solbriller osv, men bortsett fra det oppfatter jeg ham som en veldig kjekk, snill og solid mann, som du sier, en gentleman.

    24. Hvordan har prøvingen påvirket sexlivet deres? Er det mye plikt og lite lyst? Klarer du å bli tent/kåt i denne fasen av livet i det hele tatt? Jeg tenker at det må ligge mye (!) negativitet der. Er det mindre komplisert for Ulrik sin del kanskje?
      Det går seg til igjen når L eller (og!) S har kommet til verden!

    25. Var jeg som spurte om du var rhesus negativ eller positiv, men ser du har fått svar på hva det betyr i kommentarfeltet. Jeg er selv rh negativ, og lest mye om dette. Du som har prøvd så mange ganger kan kanskje begynne å skape antistoffer mot fosteret, om du selv er negativ og fosteret positiv. Ville derfor sjekket det opp. Selvom det slettes ikke er sikkert at det er aktuelt for dere 🙂

    26. Dette er sikkert et sykt tilfeldig spørsmål, men jeg lurer egentlig på om Ulrik ser på Flyhavarikommisjonen?😅 Tok meg i å lure på hvordan en pilot opplever slike program, siden jeg selv har minimal erfaring om fly generelt.

    27. Elsker at du er så direkte! Folk må slutte å være så nærtagende og hårsåre på ting du skriver og kommenterer tilbake. Du viser bare at du er ekte og ikke pynter på ting, og det er akkurat det vi vil ha. Haters gonna hate, men vi andre liker deg!! Fortsett å vær deg selv og skriv akkurat det du har lyst til, for det er DIN blogg og den omhandler DITT liv 🙂

    28. Har lest bloggen din en stund, men aldri kommentert. Må si du får utrolig mange stygge urelevante kommentarer fra folk. Skjønner ikke at det går ann å være så frekk. Synes bloggen din er gøy og spennende å lese og du skriver gode innlegg. Stå på og ikke bry deg om de som kommer med stygge og negative kommentarer . Lykke til med prøverrørs prosessen , håper dere lykkes 😀

    29. Jeg synes du så godt som alltid er skikkelig fin og stilig på håret! Måten du styler det på og setter det opp! Det ser liksom så effortless ut! Kan du ikke dele litt mer med oss om hvordan du setter opp og styler håret?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg