ALT DU TRENGER TIL FERIEN

Annonse

Det nærmer seg ferietid for de fleste. Ulrik og jeg har jo allerede vært en tur i Portofino med foreldrene mine og hatt flere småturer med venner og alene på sjøen, men det er ikke før den 30. juni at sommerferien vår sammen starter for alvor. Da skal vi dra på langtur med den nye båten vår og første stopp blir i Fredrikstad på Glommafestivalen. Etter en helg der går turen videre til Sverige. Planen er egentlig bare å reise etter solen og finværet i juli, derfor har vi ikke bestemt noe mer konkret enn hvor vi starter reisen. Men vi har flere planlagte steder vi skal innom i løpet av sommeren om været frister og et av stedene er Kragerø.

Jeg kjenner at jeg gleder meg skikkelig til denne avslappende ferien sammen med Ulrik og har allerede begynt å legge frem klær og ting som vi skal ha med på tur. Ferietid er for oss og for mange partid som er viktig i forholdet. I denne sammenheng vil jeg tipse dere om en praktisk reiseveske med alt du og dere som par trenger til ferien. Kondomeriet har nemlig satt sammen en veske til sommerferien som inneholder en leken vibrator, vibratorrens, et spennende glidemiddel og den populære orgasmekremen som gjør deg mer sensitiv og mottakelig for stimuli.


FUN FACT: I følge en undersøkelse Norstat gjennomførte for Kondomeriet i høst, kom det frem at over halvparten av norske kvinner eier en vibrator; eller en “reisekamerat” som Kondomeriet har valgt å si det i årets sommerkampanje. Jeg digger uttrykket og vil benytte anlendingen til å oppfordre alle til å pakke en ekstra reisevenn i kofferten, slik som jeg har gjort.

Reiseveskene kommer forresten både i rosa og i oransje. To freshe farger som passer til alle! Jeg har blant annet gitt bort en rosa reiseveske fra Kondomeriet til en god venninne i sommergave i år. Det blir som regel litt fnis og fjas rundt en slik gave, men jeg skal love dere at hun og alle andre jenter setter pris på en reiseveske som er ferdigpakket med det man måtte trenge for å stimulere alle sansene i sommer. Og kanskje har jeg gjort denne sommeren ekstra spennende for hun jeg ga den til og kjæresten hennes? Det er hva jeg kaller for en god gjerning 😉

For de av dere som tror at det er kleint å handle på Kondomeriet, så vil jeg bare si at dette er de mest diskre handelene jeg gjør. Hos Kondomeriet handler du alltid sikkert, trygt og anonymt. Pakken jeg fikk i posten til dette innlegget var ikke merket med rosa logoer og symboler, som man kanskje skulle tro. Det er sikkert greit å vite for deg som liker å være mer privat enn meg og er redd for å møte naboen ved postkassen eller på postkontoret. Hehe! 

–> Du mottar heller ingen reklame i ettertid, dersom du ikke selv melder deg på nyhetsbrev. Alle personopplysningene som lagres i deres database blir holdt fortrolig, altså ikke solgt videre til en tredjepart. I tillegg har de ansatte i Kondomeriet AS taushetsplikt, også etter arbeidforholdets slutt.

Les mer om reisevesken og produktene her!

Nå gjestår det bare å ønske dere en deilig ferie. Jeg håper sommeren blir akkurat like leken og spennende som du og dere ønsker ♡

 

19 kommentarer
    1. Hei 🙂 nysgjerrig på hvordan du gjør det med hundene hvis de skal være med til Sverige? Iforhold til de nye reglene med revens dvergmbendelormkur…?
      Båten deres er virkelig flott! Trur dere kommer til å kose dere der i sommer.

    2. Sverige OG Kragerø i den lille båten?Glem det, det blir bare stress. En av delene, Julianne. En av delene.

    3. Ja, håper dere har vaksinert hunden og har pass til den. Vet om noen som måtte avlive hunden på grensen fordi papirene ikke var i orden.

    4. Morsomt innlegg.
      For meg kunne overskriften vært Noe du ikke trenger til ferien, he, he.
      Så desverre, denne reklamen påvirker meg ikke.
      Men kos deg i sommer

    5. God søndag!
      Jeg bare elsker at du kan lage innlegg om dette! Nå har jeg bestilt pakker til både meg og min single venninne. Man skal være stolt av sin egen kropp og ikke skamme seg over å nyte den både alene og med andre.
      Ønsker deg en riktig god sommer på alle måter 😉
      Stor klem fra meg 🙂

    6. Anonym 17:54: om man avliver hunden sin for å komme seg på ferie, da betyr ikke den hunden mye for eierne sine. Man avliver jo ikke hunden sin slik! Dummeste jeg har hørt. Tror nok Julianne har full kontroll på hva hun må ha i orden.

    7. Avlive hunden faktisk, det tror jeg ikke noe på.
      Hunden kan bli satt i karantene, men ingen må avlive hunden sin. Det er når de kommer tilbake til Norge igjen at det kan skje, og den ormekurbehandlingen er ikke ny, den har vært i mange år allerede.
      Tipper de har kontroll på det de skal, men virker ikke som om alle som kommenterer vet hva de snakker OL.
      God sommer:)

    8. Du burde komme til Kragerø! Virkelig fin plass 🙂 Anbefaler å spise på Tårnbrygga på Jomfruland! Der burde dere prøve skalldyrplatå!
      Og dere klarer fint å være både i Kragerø og Sverige! Vi har enda mindre båt og vi skal også til Sverige! Vi bor her i Kragerø fast, anbefaler å komme hit en tur!

    9. Line: har man ikke vaksinert hunden får man valget, avlive eller ha hunden i karantene i 3 mnd eller noe i den duren. Og prislappen for det blir ca 30 000. Så tror du misforstod hva personen mente

    10. Det kan være mange grunner til for at hunden ble avlivet fordi de måtte over grensen. Det stod ingenting om ferie.

    11. Vend ansiktet bort fra mobilen, og inn i kamera mot leserne dine, vakre Julianne 🙂 Kollektivtransport er et skue i seg selv mht å se folk glane på mobilen, så det kan man se seg mett på der. Ment som et kompliment på hvor nydelig og pen du er <3

    12. Du ser fantastisk ut om dagen. Hvor er kjolen i fra på dette innlegget? Lekker. God sommer til dere alle.

    13. Hei. Ville bare si at dette innlegget likte jeg godt! Veldig bra at det er tydelig merket. Men du skriver innlegget på en slik måte, at jeg og mannen må ta en titt på Kondomeriet.no 😉 Litt fornyelse skader ikke.
      Fortsett den gode jobben du gjør med bloggen 😊 Jeg liker at du er så ærlig og troverdig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg