KJÆRESTETID

Hei, dere. I dag har Ulrik og jeg tatt det helt med ro i båten liggende på Tjuvholmen. Gårsdagen var så full av avtaler og i morgen tidlig begynner Ulrik på jobb igjen, derfor var det behagelig med litt kjærestetid og helgefølelse før vi skal være noen dager fra hverandre..

Det har blitt endel take away denne uken og favoritten er uten tvil spicy indrefilet fra Hanami, som var dagens middag. Er det noen som har spist denne retten på Hanami før og vet hvordan man lager sausen? Fy søren, så god!

Nå er vi på vei til havna for å legge til med båten. I kveld skal vi sove hjemme til en forandring. Det blir tidlig i seng på oss begge, men først noen nye episoder av Orange is the New Black. Jeg har ventet og gledet meg til veldig lenge til sesong fem. Det samme gjelder Ulrik, og derfor har vi blitt enige om å se alle episodene sammen. Det er nemlig en av få serier som vi begge digger.

Ellers er det fortsatt ingen tegn til mensen. Eller, Ulrik mener at jeg har vært litt bitchy de siste dagene. Hehe! Det kan jo være et tegn på både det ene og det andre. Jeg håper selvfølgelig at mensen ikke kommer, men om den kommer så ser jeg helst at det skjer snart. Jeg skal ikke begynne med medisiner og slik før ved neste menstruasjon, men det er uansett fint å vite at kroppen er i balanse etter den spesielle graviditeten og alt som har skjedd, slik at neste egginnsett ikke blir noe mer utsatt enn nødvendig.

Vi blogges mer i morgen. Ha en fin fredag og helg!

15 kommentarer
    1. Har du sett serien The Fall med Jamie Dornan og Gillian Anderson? Jeg kjøpte nettopp sesong 3 ser frem til fridag på jobb bare….så jeg får sett den 😍😍😍
      Den er så bra, og ikke minst spennede… Anbefales… Sukk kan en seriemorder ver så sexy 😄 meeen liker han best i Fifty Shades filmene…
      Kos deg med kjærestetid 🌸
      Jeg må og få sett den Orange is the New Black… Hørt mye bra om den..

    2. Hei Julianne!
      Har du sett dette: http://www.tv2.no/nyheter/9194743/ ?
      Jeg er en jente på 18år og har pcos, som vil bety at jeg i fremtiden må benytte meg av prøverør slik som dere når jeg vil ha barn. Når jeg nå leser dette blir jeg lei meg, og irritert over hvorfor de allerede skal sparke de som ligger nede.
      Jeg lurer på hva du tenker omkring dette? Og siden du er åpen om situasjonen deres, midt oppi en prosess, og du har en stemme ut til folk via bloggen – så lurer jeg på om du kan fortelle dine tanker og meninger rundt dette, uansett hva du mener 🙂 – ja, kanskje til og med delta i debatten? Jeg håper du i hvertfall leser artikkelen 🙂

    3. Herregud blir så kvalm når jeg ser at du drar meddeg den u
      Hunden overslt! Du tror jo den er ettilbehør påantrekket ditt!!! Om ikke snart behandler den som en hund og FAKATISK holder båndtvangen, får du snart en anmeldese

    4. Til anonym kl 19:02
      Skal si du er sinna.. Er du politi, eller? Jeg blir kvalm av forutinntatte meninger. Virker som det er så lett å lire av seg usannheter og antakelser så lenge man er anonym bak en skjerm. Julianne og Ulrik er to voksne og fornuftige mennesker som er i stand til å ta gode valg både for seg selv og hundene.
      Klem til dere begge og de to firbente 🙂

    5. Til anonym 19.02 :Har du fritidsproblemer? Du kan også bli anmeldt for trussel..Ikke bry deg om slike unødvendige komentarer Julianne ❤Klem

    6. Til Frida.
      Det er ikke en selvfølge at du må ha prøverør selv om du har pcos!. Du kan ha større vansker med å bli gravid, men er ikke sikkert.

    7. Hvordan klarer du å alltid være så pen? ELSKER det fine og brede smilet ditt på så og si alle bilder, blir i godt humør bare av å se på deg jo 😃

    8. Jeg venter også på mensen, 10 dager over nå, og bare negative tester. Har googlet i hytt og pine, og regner med at jeg har fått en corpus luteum-cyste. Om du fortsetter å få negative tester, kanskje du også bør sjekke dette? Jeg har ihvertfall bestilt UL-time. Greit å være klar til neste prøveperiode:) lykke til!

    9. Anonym 19.02: Du burde vertfall være nykter når du kommenterer. For utifra skrivemåten kan du ikke ha vært edru? Og det der kan ikke være dysleksi for det er jo helt utrolige skrivefeil og mangel på mellomrom.. skrivefeil er akseptabelt, men det der må blitt skrevet av en full person. Utover det oppfatter man deg som et svært slemt menneske, så håper ikke du har familie som er flau over deg. Godt du er blitt vant til og hever deg over slike mennesker Julianne ❤️

    10. Til Frida : Hei Frida! Vil bare anbefale deg å be om mer informasjon fra legen og gynekologen din om PCOS. Fikk selv diagnosen da jeg var 18, og så for meg et liv med prøverør og i det hele tatt. Så begynte jeg på medisinstudiet, og fant ut av at det ikke var så svart-hvitt. Mange med PCOS blir lett gravide, mens andre må slite. Flere jeg kjenner med PCOS ble gravide rett etter slutt på p-piller, mens andre venninner som var tilsynelatende frisk har måtte gå prøverørsbehandling. Mye man kan gjøre selv som PCOS-er for å tilrettelegge for optimale forhold for fremtiden, sunt kosthold, fysisk aktivitet og regelmessige kontroller for å nevne noen. Ikke bekymre deg på forhånd – be om støttesamtale med legen din og gynekologen, slik at du kan få deg god og utdypende informasjon. Lykke til! 🙂
      PS. Når det gjelder lenken så var det interessant og bekymringsfull lesing,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg