BEAUTY GHOST

Annonse

Bare etter noen dager på sjøen så merker jeg at skjønnhetsrutinene mine sklir ut. Hjemme er jeg veldig opptatt av å rense huden både morgen og kveld med gode produkter, mens her på båten tyr jeg fort til enklere og kjappere løsninger, som dårlige våtservietter og lignende. Ja, det er bedre enn ingenting, men det sier seg selv at huden min reagerer negativt på det i lengden, og siden jeg vet at denne sommeren kommer til å inneholde mange dager på sjøen så er det viktig for meg at jeg i det minste opprettholder en god rutine i uken.

I denne sammenheng har jeg lyst til å fortelle dere om en verdens nyhet, nemlig Decrusto sin nye ansiksmaske “Beauty Ghost” som er den første masken i verden med stabilisert oksygen. Spøkelsesmasken inneholder en unik kombinasjon av aktive ingredienser som fyller huden med næring og oksygen, strammer og gir ekstra boost. I tillegg øker den også hudens kollagenproduksjon ♥

Slik bruker du spøkelsesmasken:

1. Rist tuben og smør på masken

2. Vent til masken er helt tørr og peel off

3. Smør på Lipsome Facial Cream som også inneholder stabilisert oksygen for å forsterke effekten


Jeg kjenner at masken har en skikkelig oppstrammende effekt og føler at den gir meg den fuktigheten jeg trenger, spesielt etter en lang vinter som naturligvis har påvirket huden min. Det føles rett og slett som en herlig fuktighets boost som jeg unner meg selv og alle andre minst en gang i uken.

Beauty Ghost masken har peel off effekt, men fjerner ikke hudormer slik som The Original Black Peel Off Mask som er min andre favorittmaske. Den svarte masken har jeg jo skrevet om tildigere på bloggen her. Kort fortalt så er det er den eneste peel off masken i verden med Beta Glukaner som forsterker hudens immunforsvar.

Det er viktig å bruke Lipsome Facial Cream både etter den hvite og den svarte masken for å lukke de nyrensede porene og for å gi huden fuktighet og ekstra næring. Decrusto serien inneholder forresten ingen parabener, mineralske oljer eller silikon. Masken er vegansk og ingen av produktene eller ingrediensene er testet på dyr, noe jeg er ekstremt opptatt av.

TILBUD: Nå får du 30% rabatt på alle produkter fra Decrusto. Tilbudet gjelder kun ut juni, så vær rask! Du finner produktene på www.decrusto.no

 

30 kommentarer
    1. Et spørsmål som ikke er så relevant for innlegget, men…
      hvor er putene og teppet kjøpt? SÅ fint!!:)

    2. Dere kler selv den “spooky” looken. Tommel opp for det! Dette er kanskje det peneste utformede annonseinnlegget du har levert hittil. Rammen med deg, Ulrik og Ramp i de maritime omgivelsene gjør det hele fristende å kjøpe produktet. Gleder meg til hvert eneste innlegg, Julianne.
      Klem fra Mari

    3. Hva mener med at den inneholder “stabilisert oksygen”? Jeg er sykepleier så jeg burde kanskje skjønne det! Har bare aldri hørt om det i et hudpleieprodukt før!

    4. Vet ikke du at saltvannsluft er medisin for hud og hår? God fet krem i tillegg gjør underverker.
      Bare lurer..
      Er mannen din puddel?? Eller er du veldig dominerende?

    5. Hei, Julianne!
      Jeg leser bloggen din jevnt og trutt, og jeg synes du for det meste skriver bra. Men jeg reagerer litt når du som journalist særskriver ord som “verdensnyhet” og “fuktighetsboost”… Det er to yrkesgrupper hvor jeg forventer korrekt språk, og det er hos journalister og lærere. Jeg er selv norsklærer, og noe av det verste jeg vet (av språkfeil), er særskriving. Dessverre er det mange journalister og lærere som slurver med dette…
      Håper at du blir litt mer obs på dette i dine fremtidie innlegg. Du har mange lesere, og kanskje du kan påvirke disse positivt ved å skrive korrekt 🙂
      Ellers ønsker jeg deg og Ulrik lykke til med babydrømmen. En, to, tre – på det fjerde skal det skje 😉

    6. Hva er egentlig stabilisert oksygen? Og hvordan tilføres dette til huden via den masken?
      Er masken brannfarlig? Oksygen er jo en ekplosiv gass.

    7. Kanskje “Norsklæreren” bør lese gjennom teksten sin før hun publiserer? *fremtidie” ser feil ut.;-)

    8. Ingen er perfekte 😉 Jeg så selv at jeg hadde skrevet feil, og sendte inn en kommentar for å rette det opp. Denne har tydeligvis ikke blitt godkjent.
      Alle kan skrive feil innimellom, men jeg har lagt merke til at Julianne flere ganger har særskrevet ord (ikke bare denne teksten),så jeg ville gjøre henne oppmerksom på det. Hun har mange lesere, og (kanskje) stor påvirkningskraft. Da bør språket være så korrekt som mulig. Men alle gjør selvfølgelig feil innimellom (meg selv inkludert).
      God helg, folkens! 😉

    9. Ettersom du ikke godkjenner kommentarer fortløpende gir det et veldig kjevt bilde av meg på ditt kommentarfelt.
      Derfor synes jeg du burde slette begge kommentarene overfor.

    10. helle: Stabilisert Oksygen er oksygenmolekyler som er stabilisert i væskeform. De forsyner de øverste hudlagene med oksygen. Dette er veldig viktig for hudens optimale cellefornyelse. Hudens collagen og elastin produksjon blir opprettholdt og dette resulterer i at hudens aldringsprosses bremses og huden blir fyldig, glatt og frisk 🙂

    11. Emma: Stabilisert Oksygen er oksygenmolekyler som er stabilisert i væskeform. De forsyner de øverste hudlagene med oksygen. Dette er veldig viktig for hudens optimale cellefornyelse. Hudens collagen og elastin produksjon blir opprettholdt og dette resulterer i at hudens aldringsprosses bremses og huden blir fyldig, glatt og frisk 🙂

    12. Elisabeth: Stabilisert Oksygen er oksygenmolekyler som er stabilisert i væskeform. De forsyner de øverste hudlagene med oksygen. Dette er veldig viktig for hudens optimale cellefornyelse. Hudens collagen og elastin produksjon blir opprettholdt og dette resulterer i at hudens aldringsprosses bremses og huden blir fyldig, glatt og frisk 🙂

    13. Tori: Stabilisert Oksygen er oksygenmolekyler som er stabilisert i væskeform. De forsyner de øverste hudlagene med oksygen. Dette er veldig viktig for hudens optimale cellefornyelse. Hudens collagen og elastin produksjon blir opprettholdt og dette resulterer i at hudens aldringsprosses bremses og huden blir fyldig, glatt og frisk 🙂

    14. Journalist er ingen beskyttet tittel. Ergo kan hvem som helst av bloggere osv kalle seg det. Berta for denne bloggen har neppe fullført noe som helst og svake karakterer attpåtil.

    15. Stabilt oksygen? Det er i seg selv en selvmotsigelse.
      Du trenger ikke noe av dette fjaset. Det gjør ikke Ulric heller.
      På sjøen trenger du å rense ansiktet med litt ferskvann. Så litt fuktighetscreme etter en dag i solen. Vi ekte båtfolk synes det du promoterer i dette innlegget er …latterlig.
      Skjønnhet kommer innenfra, og du har nok å ta av der også. Senk skuldrene og kom dere ut på skjæra. Det er det som er ekte båtliv. Vi ses!
      PS/ sett i gang og ta din SRC og D5L. Anbefales!

    16. Julianne, du bør nesten dokumentere påstandene dine. Dette er like troverdig som å tro at kremer hjelper mot strekkmerker. Det er totalt uforståelig at bloggere får holde på på denne måten. Jeg innbiller meg at det er et tidsspørsmål før det stilles krav til dokumentasjon, på lik linje som at dere bloggere nå må merke reklameinnlegg som reklame. (Der er du flink!)

    17. Ser du svarer på ting i dette innlegget, men ikke forrige? Vi er flere dom lurer på hvor den gule kjolen er fra. Kan du snart svare???

    18. Synd at dere ikke er utpå nå. Været er fantastisk. Ser båten ligger inne. :/
      Cruiser straks ut igjen selv, måtte hjemom og nullstille boligalarmen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg