VERDENS BESTE PLAGG

Hei, dere. Nå er jeg på vei til Løkholmen i Sverige for å feire verdens beste morfar sine 75 år. Jeg gleder meg veldig til å være sammen med familien, spise god mat og mimre litt med søskenbarna mine igjen. Dessuten hører jeg rykter om at solen skinner der i dag, så jeg er ikke lei meg for å dra fra grå og våte Oslo akkurat.

Håret er krøllet med krøllstav og antrekket er en jumpsuit som jeg har blitt veldig glad i. Jumpsuit er generelt verdens beste plagg å ha på seg, spør du meg. Det er kult, kan fort bli pyntet med rett styling og er utrolig behagelig. Denne er kjøpt på b-young i Måløy, hvis dere lurer. Jeg har faktisk samme jumpsuit i mørkeblå også. Den blir nok fin til min maritime stil på båten i sommer!

Antrekket ble tatt bilder av i en fei på min favoritt spot her i huset, rett før jeg ble hentet av storesøster. Jeg sitter nemlig på med de begge veier siden Ulrik er på jobb og jeg ikke følte for å kjøre alene (les: Løgn. Jeg har lyst til å ta meg et glass vin). Hehe!

Jeg har forresten ikke vondt i magen, selv om det ser litt sånn ut på grunn av armen min på bildene. Det var bare slik dagens pose ble seende ut..

Vi blogges!

14 kommentarer
    1. Så flott jumpsuit! Du kler virkelig litt mørkere farger på klærne som gir det en god kontrast, og den fargen så råflott ut på deg! 😄

    2. Den var utrolig flott og du kledde den veldig godt. Vet du hva den heter? Lette etter den på nett, men fant den ikke.

    3. Hei! 🙂
      Vet du om det finnes grupper på facebook ang prøvere osv? Som er hemmelig.
      God sommer til deg og Ulrik <3

    4. Helt enige… Den fargen der kler deg kjempegodt… 👍
      Jeg har sett en lignende (tror den må ver helt lik og?) på Mapstore på Stovner senter… Kan det stemme tro? Den var i mørk blå… Jeg må prøve endag en sånn 😍

    5. Hei 🙂 Kan jeg spørre om hvilket vitrineskap du står foran? Hvor er det kjøpt? Er på utkikk etter det 🙂 Ellers var jumpsuiten veldig fin 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg